צפייה בגרסה מלאה : מה אתם אומרים, התפוח הזה עובר טסט?
ehudzeelim
13-07-25, 21:05
מצורף סרטון,
עובר?.
https://youtube.com/shorts/mo4X3wcQvKQ?si=1hpzQlinCVbiTaUY
חדש!
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
איזה דרמטיים אתם... כולה צריך גריז וגומיה
https://vi.aliexpress.com/item/1005008165644528.html?spm=a2g0o.productl ist.main.5.10417pHx7pHx18&algo_pvid=8894c167-13a8-48b4-8d32-4e25c93b8d7a&algo_exp_id=8894c167-13a8-48b4-8d32-4e25c93b8d7a-4&pdp_ext_f=%7B%22order%22%3A%2216%22%2C%2 2eval%22%3A%221%22%7D&pdp_npi=4%40dis%21ILS%214.44%212.44%21%2 1%219.29%215.11%21%400b1bf20817525542198 424535e77be%2112000044057919150%21sea%21 IL%212762178051%21ABX&curPageLogUid=0K7WhMFN7eIl&utparam-url=scene%3Asearch%7Cquery_from%3A
149237
אבא שלי היה לוחץ עם פרס ומזריק סיליקון פנימה, ואז כמובן צובע בשחור (כל זה קרה בעידן אחר לגמרי)
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
פעם "שיפצו" לי תפוח עם פרס ופטיש...
זה היה מוסך מומחה, ליד המכון טסטים.
אפילו חידשו עם צבע שחור, כמו חדש.
למותר לציין שעבר טסט.
הוחלף מאוחר יותר בבית.
Sent from my SM-N986B using Tapatalk
ehudzeelim
15-07-25, 21:07
אנסה להסביר למה התכוונתי..
הרמתי את האוטו כדי להחליף גומייה לציריה, על הדרך בדקתי חופשים בפרונט, הרמתי את הרכב מהמשולש כדי לבטל את העומס על התפוחים, הכל פיקס, אין טיפת חופש באף כיוון. אז פירקתי את הנאבה מהמשולש התחתון (כדי להגיע לגומיות של הצירייה), וזה המצב של התפוח.. הרכב עבר טסט לפני 5 חודשים, וגם אז בדקתי חופשים לפני, אין ספק שחופש משמעותי היה כבר אז. בקיצור, זה חופש שלא קל לאתר, כנראה שהמשקל של הגלגל+נאבה שנשען על התפוח מקשה, וצריך להשתמש בהרבה כוח כדי לזהות חופש, או פשוט להפריד את התפוח מהנאבה כדי להיות בטוחים.
על החשיבות הבטיחותית של תקינות התפוח הזה אין צורך להרחיב.
לכל רכב הוראות ספציפיות איך לבדוק חופש. התופעה שאתה מתארהיא בדיוק מה שהוביל לקריסות הבולג'וינטים המפורסמות והפוטוגניות בלנדקרוזרים. אני די בטוח שהרמת הרכב מהמקום הנכון ובדיקה עם לום היתה מזהה גם אצלך מבלי לפרק משולש.
אנסה להסביר למה התכוונתי..
הרמתי את האוטו כדי להחליף גומייה לציריה, על הדרך בדקתי חופשים בפרונט, הרמתי את הרכב מהמשולש כדי לבטל את העומס על התפוחים, הכל פיקס, אין טיפת חופש באף כיוון. אז פירקתי את הנאבה מהמשולש התחתון (כדי להגיע לגומיות של הצירייה), וזה המצב של התפוח.. הרכב עבר טסט לפני 5 חודשים, וגם אז בדקתי חופשים לפני, אין ספק שחופש משמעותי היה כבר אז. בקיצור, זה חופש שלא קל לאתר, כנראה שהמשקל של הגלגל+נאבה שנשען על התפוח מקשה, וצריך להשתמש בהרבה כוח כדי לזהות חופש, או פשוט להפריד את התפוח מהנאבה כדי להיות בטוחים.
על החשיבות הבטיחותית של תקינות התפוח הזה אין צורך להרחיב.
אני לא מאמין שלא הרגשת את החופש הזה בנסיעה.
בעצם, אני כן מאמין...
ehudzeelim
16-07-25, 15:00
לכל רכב הוראות ספציפיות איך לבדוק חופש. התופעה שאתה מתארהיא בדיוק מה שהוביל לקריסות הבולג'וינטים המפורסמות והפוטוגניות בלנדקרוזרים. אני די בטוח שהרמת הרכב מהמקום הנכון ובדיקה עם לום היתה מזהה גם אצלך מבלי לפרק משולש.
כמו שכתבתי, שימוש בהרבה כוח או פירוק התפוח מהנאבה.
בטסט בחלק המכונים הם לא מבצעים, לא את זה ולא את זה.
- - - Updated - - -
אני לא מאמין שלא הרגשת את החופש הזה בנסיעה.
בעצם, אני כן מאמין...
בלתי מורגש לחלוטין, הרכב נסע מעולה כרגיל. גם אחרי שהחלפתי לא שמתי לב לשום שינוי.
מה שכן היתה חריקה ממש קלה בבאמפים, שהייתי בטוח שהיא מגיעה מהבוקסות של המשולש, אבל היא כנראה הגיעה מהתפוח כי היא נעלמה..
בלתי מורגש לחלוטין, הרכב נסע מעולה כרגיל. גם אחרי שהחלפתי לא שמתי לב לשום שינוי..
מזכיר את הבדיחה על זה שרואה את השכן שלו באמצע השדה עם זית ענק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.