צפייה בגרסה מלאה : גיפה לא מניע! עזרה.
פתאום תקלה חדשה?טוב שבוע חדש..
סיבוב הסוויץ נותן כמו נקישה על פח טק טק .
לא מניע, אבל הרגע נסע , היה אור . לא גמגם. מצבר בן 6 חודשים .
מנוע חם דחיפה בשלישי מניע .נוסע. מדומם ...טקטק טק טק טק ?
יש סולונוייד עם כפתור עליו בדכ אמור להניע גם .כלום.
לפעמים הסטרטר היה מחליק. עד שהיה נתפס. אבל בסוף נתפס ומניע.
יש אפשרות לבנדיקס תפוס?
יש עצות מכוונות?
נסע להניע כשהאור דלוק. מה קורה לאור?
זה יאמר אם הבעייה במתח הראשי, או יכוון לכיוון הסטרטר.
ניסיתי להניע עם אור ., התוצאה זה והאור קצת נחלש.
בינתיים פרקתי את הסטרטר.
על פניו הבנדיקס שחוק.הזר מניע מראה פלח עוגה עם שיניים חדשות ותקינות,טוב לפני 4 חודשים הוחלף.
משום מה נראה לי שהשיניים בזר צפופות על שיני הבנדיקס הגדולות יותר איך אבדוק התאמה ?
איך בודקים תקינות הסטרטר?
ממה שראיתי הציר המרכזי זז ימינה ,שמאלה כ5-7 ממ. האם תקין?
איך מפרקים פרוק מישני? בכדי להחליף את השיניים.?
האם יש בדיקה שאפשר לנסות ללא הסטרטר?
לילה לבן.
כך כבל הנעה וקצר את האוטומט, לא עובד, כך פטיש ותרביץ לסטרטר, גם לא עובד
פרק את הסטרטר , זהירות הבן זונה ינסה ליפול לך על הראש.
כבלי הנעה '-' לאוזן שמתחברת להאוזינג רגל על הסטרטר ו '+' לבורג
חשוב לבצע בסדר הזה,
בהצלחה
הסטרטר כבר בחוץ, אז חבר אותו לחשמל וראה אם הבנדיקס נזרק החוצה ומסתובב.
אתה מתאר לכאורה אפשרות של צפיפות שיניים שאינה מתאימה לזר, איך אם כך הרכב הניע עד היום? הרי זה לא התחיל אחרי החלפה כלשהי.
חפש כתבה על החלפת בנדיקס/שיפוץ סטרטר.
זכור לי שהיתה כזו.
itay-rover
08-05-06, 12:24
נפלת על המחלה הנפוצה של המנועים האלה.
נקודת הכשל זה הבנדיקס ונק הכשל בבנדיקס זה הגג"ש הקטן.לא סיפור גדול להחליף,תתקשה יותר למצוא כזה חדש.תנסה קודם כל אצל ינוביץ'.
בעיה שניה וחמורה יותר,אתה מתאר "הרגשה"של מספר שיניים לל מתאים בזר השיניים.יכול בהחלט להיות.היו שני דגמים של זרים,שנבדלים במספר השיניים בינהם מדובר על הבדל של שן אחת או לכל היותר מספר שיניים בודדות,אני לא זוכר כרגע את שתי הוורואציות,בכל מקרה כשאתה מחפש גג"ש חדש לסטרטר אתה חייב להתחיל מזה שתדע בדיוק מה יש לך בזר.אין ברירה,תסמן שן אחת ותתחיל לספור...
לפי הממצאים תימצא גג"ש לסטרטר.שתגיע לשם תקבל הסבר איך להחליף את הגג"ש,אני מתעצל לכתוב עכשיו....וגם צריך לזוז......
בהצלחה.
טוב .
הסטרטר שופץ. מיסבים, גגש,פחמים.
הורכב מחדש.
בגלל שהגגש נשחק אז החליק,לפעמים עג הזר. כרגע מתאים פיקס.
הופה .. לא מניע!
חשבתי מצבר חלש נתתי בכבלים.נדה.
מסקנה מצבר תקין.וגם עם 75 אמפש ,וכמעט ללא צרכנים.חוץ מזה שהוחלף גם לפני 6 חודשים.
נתתי זרם ישיר לסטרטר. הניע כמו פנתר שניעור משנתו!
הסולונוייד שלפניו משמיע נקישות הכפתור מלמעלה שלו נלחץ עם פעולת הסוויץ,והוא לא מעביר זרם.
את זה צריך לבדוק.
מהיכן להתחיל? תודה לכל המשיבים.
הסטרטר כבר בחוץ, אז חבר אותו לחשמל וראה אם הבנדיקס נזרק החוצה ומסתובב.
אתה מתאר לכאורה אפשרות של צפיפות שיניים שאינה מתאימה לזר, איך אם כך הרכב הניע עד היום? הרי זה לא התחיל אחרי החלפה כלשהי.
חפש כתבה על החלפת בנדיקס/שיפוץ סטרטר.
זכור לי שהיתה כזו.
בתגובה לשמיל. אתה 100 אחוז צודק .איך הניע עד היום?אמנם החליק אבל הניע. כשאתה מביט על גלגל בקוטר קטן הרווח בין שיניים נראה מרווח. מטעות אופטית ,ביחס לצפיפות עג הזר מניע .בעל הקוטר הגדול.
הסטרטר אכן נבדק בחוץ .ועבד טוב היה חופש בציר ,ימינה שמאלה .וגם הגגש ,לכן הוחלט על שיפוצון.
itay-rover
08-05-06, 19:19
מזל טוב.
אני מקווה שהגג"ש החדש תואם לזר(בעליי אותו מודול).זה שזה מסתובב כרגע לא בהכרח מעיד שזה תואם.
תחליף את הממסר הזה,זה לא עסק יקר.חבל לנסות להתעסק עם קרביו(למרות שהכל אפשרי-אבל לא כדאי!!)
טוב .
הסטרטר שופץ. מיסבים, גגש,פחמים.
הורכב מחדש.
בגלל שהגגש נשחק אז החליק,לפעמים עג הזר. כרגע מתאים פיקס.
הופה .. לא מניע!
חשבתי מצבר חלש נתתי בכבלים.נדה.
מסקנה מצבר תקין.וגם עם 75 אמפש ,וכמעט ללא צרכנים.חוץ מזה שהוחלף גם לפני 6 חודשים.
נתתי זרם ישיר לסטרטר. הניע כמו פנתר שניעור משנתו!
הסולונוייד שלפניו משמיע נקישות הכפתור מלמעלה שלו נלחץ עם פעולת הסוויץ,והוא לא מעביר זרם.
את זה צריך לבדוק.
מהיכן להתחיל? תודה לכל המשיבים.
תחליף סולונוייד.
O.K.
חברים .תודה ,מחר!{הסולונוייד}.
יום ג ועוד לא נסעתי מטר.!
אני מתחיל לרעוד .הדודה מתעוררת.
הוחלף ממסר.
התעורר הפנתר,הולך לשחר לטרף!
להתראות ביום ש בטיול שלכם לצפון,אם לא יהיה הקרוס קאנטרי באשדוד!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.