צפייה בגרסה מלאה : גלדיאטור 392
https://www.automag.co.il/jeep-gladiator-392-wrangler-rubicon-israel/
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הדגם שפיללנו לו.
מניסיון של חברים עם 392 מקוריים, והרבה עם הסבות, הדגם לא מצליח לפנות את החום שהמנוע מייצר,
עודף הסוסים לא תורם לטיולים ואפילו לעבירויות על גבול הפסיכי.
כשג'יפ הוציאו שאלון לגבי הגלדיאטור, עניתי שזה המתכון שהיה מעניין אותי, ורבים ענו כמוני
המי קטן, 5.7, סרן אחורי לפחות יותר גיבור, צמיגי 37 מקוריים.
הייתי שמח לקומבינציה של 60/60 או 60/80, מנוע 5.7 המי, 4.88 בסרנים, אבל זה לא קורה בינתיים
392 (רנגלר או גלדיאטור) רחוקים מלהיות רכבים הגיוניים.
את הרכבים האלו קונים לא בגלל שצריכים אלא כי יכולים….
אף בן אדם מהישוב לא רוצה לנסוע עם עוקב דלק צמוד וגם הכוח שהם מציעים, מיותר לחלוטין בשטח.
ועם זאת הרכבים האלו מהנים להחריד ומשאירים לך חיוך ג׳ריקן קרוע על הפנים.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש פתרונות לפינוי חום.
יש גם אפשרות לעדכון גרסה במחשב שהמאוררים יכנסו לפעולה בתמפרטורה יותר נמוכה.
עקבתי אחרי כמה שדרוגים של tj ו jk בארץ האפשרויות נראה ששם זה מצליח יותר
יש פתרונות לפינוי חום.
יש גם אפשרות לעדכון גרסה במחשב שהמאוררים יכנסו לפעולה בתמפרטורה יותר נמוכה.
עקבתי אחרי כמה שדרוגים של tj ו jk בארץ האפשרויות נראה ששם זה מצליח יותר
אני בארץ האפשרויות
איו בעיה לייצר פינוי חום וכל מיני פתרונות, בשטח, במהירות נמוכה, זה נכשל.
גם המנועי 2 ליטר עם ההיבריד לא מצליחים יותר מידי.
וזה מבלי להתייחס לטרנפרים שנוטים להשמדה עצמית, ומראש מגיעים ביחס נחות לרוביקון הרגיל
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.