ehudzeelim
28-08-25, 14:00
אתמול היה לי מזל,
בבדיקת בלמים על הגלילים בטסט התפוצץ לי צינור בלם קדמי.
טוב ששם ולא בירידות לים המלח.
המשמעות היא איבוד ברקסים מיידי. הצינורות המקוריים (הרכב מודל 2004) נראו בסדר, לא סדוקים ולא הזעות. התכוונתי גם ככה להחליף אותם, במוסו השני כבר החלפתי ארבעה,, ועכשיו החלפתי בטנדר את כל החמישייה (אחד על הסרן האחורי).
כדאי לשים לב לזה, בטיחות...
בתמונות, הצינור שהתפוצץ.
ועוד תמונה של אחד החדשים.
אגב, מבחינתי שווה ללכת לטסט רק בשביל לתת לחיצה חזקה ושהצינורות יתפוצצו שם ולא בנסיעה. ברור שאפשר ללחוץ גם בלי טסט אבל רוב הנהגים לא לוחצים חזק חוץ מפעם בשנה בטסט.
149326149327
149328
בבדיקת בלמים על הגלילים בטסט התפוצץ לי צינור בלם קדמי.
טוב ששם ולא בירידות לים המלח.
המשמעות היא איבוד ברקסים מיידי. הצינורות המקוריים (הרכב מודל 2004) נראו בסדר, לא סדוקים ולא הזעות. התכוונתי גם ככה להחליף אותם, במוסו השני כבר החלפתי ארבעה,, ועכשיו החלפתי בטנדר את כל החמישייה (אחד על הסרן האחורי).
כדאי לשים לב לזה, בטיחות...
בתמונות, הצינור שהתפוצץ.
ועוד תמונה של אחד החדשים.
אגב, מבחינתי שווה ללכת לטסט רק בשביל לתת לחיצה חזקה ושהצינורות יתפוצצו שם ולא בנסיעה. ברור שאפשר ללחוץ גם בלי טסט אבל רוב הנהגים לא לוחצים חזק חוץ מפעם בשנה בטסט.
149326149327
149328