PDA

צפייה בגרסה מלאה : Munro M280 - משהו כמו דיפנדר ישן חשמלי



amir_shai
23-10-25, 18:32
https://www.youtube.com/watch?v=wpVGD_7xa6M

איל מ
24-10-25, 09:21
חוץ מהמחיר. נשמע כמו אחלה כלי למשחקים. הכוונה העומדת מאחוריו (כלי תעשייתי שמטרתו לשרוד) יפה, אבל בהתחשב בכך שזה פחות או יותר נבנה בסככה בחצר, קשה להאמין שזה יהיה משהו.
אם הסינים יקחו את זה וייצרו במחיר הגיוני בלי להוסיף את הקשקושים שהם כל כך אוהבים לסבך, זה יכול להיות דבר.

ishc
24-10-25, 10:26
סופר מגניב, רק הטווח של 250 קמ והמחיר מעיבים על העניין.

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

asafk
24-10-25, 13:44
למכרז זיבאר חשמלי (אםילו מגלגל אותו דבר בפניות)

אסף.

נמרוד
25-10-25, 11:05
מונרו זה נחמד, אבל זה בסופו של דבר לא הרבה יותר מהסבה לחשמל. אני מחכה לראות רכבי שטח חשמליים native שיעשו לי וואו.

talw
25-10-25, 11:41
סליחה על הבורות, מה תפקיד הקפיץ על בולם ההיגוי ? או שאני לא מבין נכון מהוידאו?
הוא תפוס משני קצותיו לבולם? ותפקידו להחזיר לאמצע?

asafk
25-10-25, 13:45
הבנת נכון. זה להחזרה למרכז כשלא מצליחים לבנות זוויות מתלה שמחזירות את ההגה כהלכה.
אופייני כפתרון לבעיה של הגבהה שלא מצאימה לגמרי לרכב.

אסף.

talw
25-10-25, 23:04
כח ההחזר נשאר קבוע ותלוי בקבוע הקפיץ ולא במהירות הרכב.
למקרה של שיוט הרכב ימינה שמאלה והרגשת בטחון בנסיעה ישרה צריך ביטול שינוי ממש מזערי של זווית היגוי, שבכדי לבטל אותה צריך ממש קבוע קפיץ גבוה, מה שגורם למשאבת ההגה ולתיבה לחרבן קוביות בזוויות היגוי גבוהות.
הדבר הזה באמת עובד?

asafk
25-10-25, 23:14
עובד כמו פלסטר שקוף.

אסף.

ehudzeelim
25-10-25, 23:51
כח ההחזר נשאר קבוע ותלוי בקבוע הקפיץ ולא במהירות הרכב.
למקרה של שיוט הרכב ימינה שמאלה והרגשת בטחון בנסיעה ישרה צריך ביטול שינוי ממש מזערי של זווית היגוי, שבכדי לבטל אותה צריך ממש קבוע קפיץ גבוה, מה שגורם למשאבת ההגה ולתיבה לחרבן קוביות בזוויות היגוי גבוהות.
הדבר הזה באמת עובד?

אם הקפיץ במצב רפוי כשההגה באמצע, למה צריך קבוע קפיץ גבוה כדי לבטל תזוזות קטנות?
אם ההגה נייטרלי כלומר לא "שואף" לחזור למרכז אבל גם לא "שואף" להינעל הצידה, כל סטיה מהישר לא משנה לאיזה כיוון, (מתיחה או כיווץ) תפעיל את הקפיץ בכיוון הנגדי ותיישר את ההגה.

talw
26-10-25, 05:34
תחשוב על באמסטיר בסרן קדמי
כמה אתה צריך ללחוץ על קפיץ בכדי להזיז את שני המ״מ הראשונים.
תחושת השיוט ואני כבר לא מדבר על רעידות מוות, זה דבר עדין מאוד. כל חופש קטן במערכת ההיגוי והקפיץ הזה מצטרף לחגיגה.

-->