צפייה בגרסה מלאה : Tod check מהבהבת וגם נוריות של גלגלים אחוריים
שלום לכולם
חדש בתחום קניתי את הטרופר שלי ומנורת check בtod מהבהבת
כשאני משלב ל4*4 low וגם בhigh הכל עובד נהדר (כבר בדקתי בכמה עליות משופעות ומסולעות כהוגן)
אבל מציק לי ההיבהוב הזה של הcheck וגם הסימון של הגלגלים האחוריים
למישהו יש רעיון או דרך לעזור
ראיתי ביוטיוב שבדרך כלל זה צינור ואקום מהסרן הקידמי
יש למישהו עוד רעיון?
תעלה סרטון של הבעיה.
במערכת תקינה,
נוריות גלגלים אחוריים דולקות קבוע.
במצב שילוב TOD וידית טרנספר ב HIGH , נוריות קדמיות נדלקות כמו בר אקולייזר בהתאם להעברת המומנט קדימה.
במצב LOW כל הנוריות דולקות קבוע.
מכיוון שאתה מציין שנוריות אחוריות מהבהבות, זה מוזר מאד.
חוץ מזה, אם לרכב יש לוקרים ידניים בגלגלים (הקדמיים), וודא שהם במצב נעול.
רענן
האם ההבהוב של הצ'ק זה רק במצב מצערת מסויים? למשל רק בסרק אן רק בטורים?
אם חיישן מצערת TPS מזייף קצת (קצת אומר שצ'ק אנג'ין לא דולק) אז זו יכולה להיות הסיבה
אצלי זה כך, ואמור להיות לזה קוד תקלה לזכרוני
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
לא אחי ההיבהוב כל הזמן בכל מצב מצערת
הורדתי מגן גחון וגיליתי שני קונקטורים בסרן קידמי איפה הצנרת ואקום מתרכזת
אחד הכבלים מנותק אז אני מנחש שכנראה זאת הבעיה
אבל צריך לבדוק(לא היה זמן להמשיך הילדים חזרו מהגן ורצו ללכת לים עם אבא) עכשיו נשאר לעשות גישור בכבלים לבדוק שזה אכן המצב ולבדוק למה הנורות של הגלגלים האחוריים מהבהבות בקצב איטי אני מנחש שאם אני יהפוך את הסדר של הצינורות ואקום לפיקוד איפה שהקונקטורים מתחברים זה ייפתר אם לא אז נמשיך לחפש
בדקתי את הצנרת וסך הכל נראה תקין גם המיכל ואקום מתחת לאוטו בצד נהג נראה תקין
אעדכן שיהיה זמן להמשיך לעבוד על זה
היינו אתמול באזור הר גמל ומערת היונים הרכב תיפקד יופי טופי אז אני מניח שזה לא בעיה מכאנית אלא סתם שגעת של חשמל ומשהו בואקום
אני חושש שאתה לא מבין איך המערכת עובדת ואתה עלול לעשות יותר נזק ממה שיש.
בהמשך להסבר שלי מתגובה 2 ,
א. הנעה אחורית תמיד מחוברת מכנית בטרנספר (כשהידית ב HIGH מצב רגיל או LOW )
ולכן החיווי צריך להיות קבוע.
ב. כאשר לוחצים על לחצן ה TOD מתחת ל 96 קמ"ש ,
המשלב בציריה שמאל משחרר את הוואקום ומחבר את הציריה לדפרנציאל הסרן הקדמי מחובר לטרנספר (ציריה ימין תמיד מחוברת לדפרנציאל).
מצב הציריה משולב כדיפולט כשהרכב לא מונע ורק בהנעה הוואקום מושך את משלב הציריה.
כלומר - במקרה תקלה במע' הוואקום יש הנעה 4X4 קבועה.
ג. המעבר למצב LOW הוא מכני לחלוטין ע"י הידית ויש רק חיישן שנותן למחשב ה TOD אינדקציה על מצב הידית.
ד. הטורק המשתנה להינע הקידמי נעשה ע"י אלקטרומגנט ודיסקיות קלאצ'ים (בטוח שאם תעשה חיפוש תמצא שרשורים שלי עם איור)
וויסות הטורק נעשה ע"י מחשב ה TOD שמקבל מהיריות מכל דרייבשאפט בעזרת 2 חיישנים.
כל זה קורה כמובן כשלוחצים על לחצן ה TOD ובמצב HIGH .
במצב LOW כל הקלאצ'ים דרוכים (ע"י האלקטרו מגנט) וגם קיים פין מכני נעילה.
לכן במצב זה כל הנוריות דולקות קבוע.
לאחר שהעקתי עליך.
ממליץ לך להתחבר עם סורק TECH2 ולראות היכן התקלה
(אתה מוזמן אליי למרות שחוששני שהתצוגה ב TECH2 שלי כבר דיי גמורה וקשה לראות נתונים).
אני מעריך שהתקלה מתחילה בחיישן יציאה של דרייבשאפט אחורי.
בהצלחה
רענן
מאיפה אתה רענן?
חריש
רגע, טרופר בנזין או דיזל ?
אם דיזל, אז מצטער אין לי כרטיס בדיקה מתאים.
אנו ממודיעין ויש לי טק2 לדיזל אם זה עוזר לך
Sent from my CPH2583 using Tapatalk
טוב עדכון קטן
היה נתק בקונקטור האפור באחד הכבלים
חיברתי בחזרה ועשיתי לו לחיצה לסופית
הנורות בגלגלים האחוריים הפסיקו להבהב ועכשיו דולקות קבוע
מנורת צ׳ק במערכת טוד עדיין מהבהבת
בניסיון בשטח שילוב של 4h משתלב אבל הוא מחלק ישר את הכוח 50/50
בדקתי חיבורים וכבלים בשאר חיישנים ולא מצאתי משהו חריג
עכשיו צריך למצוא טק2 מהצפון או לקפוץ למוסך לדיאגנוסטיקה
בנוסף המזגן עובד נהדר ומקרר ממש טוב
רק הפתחים מאחורה מוציאים ממש חלש וגם הפתחים בצדדים לא משהו
מישהו ניתקל בזה בעבר?
בניסיון בשטח שילוב של 4h משתלב אבל הוא מחלק ישר את הכוח 50/50
תבדוק שילוב במהירות איטית בכביש.
אם הכל תקין, אז :
נוריות אחוריות דולקות קבוע
נוריות קידמיות 30% דולקים
במעבר באמפר מהיר כל הנוריות הקדמיות נדלקות לרגע
- - - Updated - - -
בנוסף המזגן עובד נהדר ומקרר ממש טוב
רק הפתחים מאחורה מוציאים ממש חלש וגם הפתחים בצדדים לא משהו
מישהו ניתקל בזה בעבר?
יש מפסק על היחידה האחורית שקובע את מהירות המפוח , וודא שהוא עובד.
פתחים בצדדים,
תאיר עם פנס ותוודא ששרוול צינור האוויר התחבר לפתח.
יש נטייה בהרכבת דשבורד לא לשים לב לפרט הזה שילוב שרוול בשרוול של צנרת האוויר.
על היחידה האחורית אין אצלי שום מפסק זה היה נראה לי מוזר כי אני יודע שאמור להיות
בנוסף כשמשלב ל4h אז בנוריות הקדמיות כבויות אבל איך שמתחיל לנסוע כל הנורות הקדמיות דולקות זה מוזר
כמו שאמרתי נראה לי צריך לבדוק עם מחשב
היום אבדוק שילוב בנסיעה ואדווח
בנסיעה בשטח מרגישים שיש שילוב ב4h
על היחידה האחורית אין אצלי שום מפסק זה היה נראה לי מוזר כי אני יודע שאמור להיות
בנוסף כשמשלב ל4h אז בנוריות הקדמיות כבויות אבל איך שמתחיל לנסוע כל הנורות הקדמיות דולקות זה מוזר
כמו שאמרתי נראה לי צריך לבדוק עם מחשב
היום אבדוק שילוב בנסיעה ואדווח
בנסיעה בשטח מרגישים שיש שילוב ב4h
במחילה, אני לא יודע מה הנסיון שלך בשטח, ובאיזה שטח אתה עושה את הניסויים. אבל,
טרופר בהנעה אחורית בלבד עושה דברים ש SUV אחרים מתקשים גם ב 4X4 (זה מנסיון).
כלומר, לפי מה שאתה מתאר, שכל הנוריות הקדמיות נדלקות איך שמתחילים נסיעה, כנראה אין לך שילוב של ציריה שמאל קידמית.
ועוד פעם שואל,האם יש לך לוקרים ידניים בגלגלים ?
שאלה נוספת,
כשאתה מניע את הרכב,
נורית CHEK (נדמה לי שכך כתוב במקוצר) במרכז ה TOD דולקת ל 10 שניות וכבית? או נשארת קבוע בלי שהרכב זז ?
אין לוקרים ידניים(ניסיון בשטח בעיקר עם כלים ישנים סופה סיקס וכו) נורית צ׳ק מתחת לנוריות גלגלים אחוריים מהבהבת כל הזמן גם בנסיעה וגם בעמידה
נדלק לשתי שניות ונכבה באופן קבוע
נורית צ׳ק מתחת לנוריות גלגלים אחוריים מהבהבת כל הזמן גם בנסיעה וגם בעמידה
לא מבין את הסתירה בין המשפט העליון לתחתון
נדלק לשתי שניות ונכבה באופן קבוע
עוד פעם אשאל,
רכב כבוי לאחר מכן אתה מניע במצב P או N ,
לאחר חצי דקה (בלי שנסעת כלל) נורת הצ'ק, דולקת או מהבהבת או כבויה ?
מהבהבת
הייתי מנסה להרים את צד שמאל של הרכב ולנסות לסובב את הגלגל הקידמי השמאלי כאשר
הרכב מונע במצב N ולחצן ה TOD מופעל.
אם יסתובב, אין שילוב ציריה שמאל לדפרנציאל.
אם לא מסתובב,
הייתי בודק את חיישן המהירות של הדרייבשאפט הקדמי על הטרנספר.
רענן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.