PDA

צפייה בגרסה מלאה : פוסט מעניין בפייס, ואן שבי הנעה כפולה



ishc
08-11-25, 17:00
נתקלתי הפוסט מעניין באחת מקבוצות של ואנים של שברולט.
גרסת 4x4 עם דיפ' נפרד לכל גלגל קדמי.
מאוד מוזר ומסקרן ובחיים לא נתקלתי במשהו כזה.
חשבתי שמעניין חלק מהאנשים פה. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251108/c1995de357358d5c555799b1bf235c00.jpg

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

asafk
08-11-25, 17:17
או-אה. וידרייב... זה סוג של משהו שכולם שמעו על מישהו ששמע על מישהו שראה כזה אבל אף אחד מעולם לא פגש אישית....

אסף.

מוטי ג.
08-11-25, 17:45
גרסת 4x4 עם דיפ' נפרד לכל גלגל קדמי.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אני חושב שזו סתם ברך ליד הגלגל ולא דיפרנציאל, אין שם ציר יציאה נוסף להשוות מהירויות.
הדיפרנציאל אם קיים צריך לשבת בתיבת טרנספר שיוצרת את ה v

Sent from my SM-S928B using Tapatalk

ishc
08-11-25, 17:59
צודק, לא דיפ' אלא ממסרת שמירה תנועה בכיוון מסויים לכיוון אחר.

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

אומי5
10-11-25, 08:33
לא מזמן שלחו לי משהו על זה וקראתי על זה קצת במעט שיש על זה ברשת.
לעניות דעתי הצולעת פתרון יפיפה לצורך קצת מוזר.
רצו לעשות הסבות ל4*4 בלי להגביה את הרכבים (שלג וכאלו) , כנראה שרק בארה"ב פתרון כזה יכול להיות כלכלי.

הקטע המגניב, שבגלל שזו הסבה לרכבים עירוניים, יש את זה על מלא דגמים ובמלא רמות גימור. זו לא סטייה של דגם אחד.
הקטע הלא מגניב זה שבכל זאת מדובר בפתרון לרכב שלא רוצים להגביה....

talw
10-11-25, 10:09
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/5ca9d9e15d59167e83cee226f37bd6c2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/aaf0999d6236b7d5f5675cbd1c5d1c9f.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/93e6fff982bb7064b53034ca765c1079.jpg

הולך חזק היום ברכבי מרוץ בארה״ב
גם חברות רציניות ביותר של טרופיטראקים עושות ניסויים בימים אלה. ויתור על סרן אחורי ומעבר למתלים נפרדים /נגררים עם פורטלים.
נראה…
בתמונות זה sbs שרובי גורדון התחיל לבנות

ishc
10-11-25, 11:17
מגגגגגניב

Sent from my CPH2465 using Tapatalk

אמוץ נ.
10-11-25, 18:50
Kiss

https://www.ujointoffroad.com


Sent from my iPhone using Tapatalk

-->