צפייה בגרסה מלאה : פוסט מעניין בפייס, ואן שבי הנעה כפולה
נתקלתי הפוסט מעניין באחת מקבוצות של ואנים של שברולט.
גרסת 4x4 עם דיפ' נפרד לכל גלגל קדמי.
מאוד מוזר ומסקרן ובחיים לא נתקלתי במשהו כזה.
חשבתי שמעניין חלק מהאנשים פה. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251108/c1995de357358d5c555799b1bf235c00.jpg
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
או-אה. וידרייב... זה סוג של משהו שכולם שמעו על מישהו ששמע על מישהו שראה כזה אבל אף אחד מעולם לא פגש אישית....
אסף.
גרסת 4x4 עם דיפ' נפרד לכל גלגל קדמי.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
אני חושב שזו סתם ברך ליד הגלגל ולא דיפרנציאל, אין שם ציר יציאה נוסף להשוות מהירויות.
הדיפרנציאל אם קיים צריך לשבת בתיבת טרנספר שיוצרת את ה v
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
צודק, לא דיפ' אלא ממסרת שמירה תנועה בכיוון מסויים לכיוון אחר.
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
לא מזמן שלחו לי משהו על זה וקראתי על זה קצת במעט שיש על זה ברשת.
לעניות דעתי הצולעת פתרון יפיפה לצורך קצת מוזר.
רצו לעשות הסבות ל4*4 בלי להגביה את הרכבים (שלג וכאלו) , כנראה שרק בארה"ב פתרון כזה יכול להיות כלכלי.
הקטע המגניב, שבגלל שזו הסבה לרכבים עירוניים, יש את זה על מלא דגמים ובמלא רמות גימור. זו לא סטייה של דגם אחד.
הקטע הלא מגניב זה שבכל זאת מדובר בפתרון לרכב שלא רוצים להגביה....
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/5ca9d9e15d59167e83cee226f37bd6c2.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/aaf0999d6236b7d5f5675cbd1c5d1c9f.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20251110/93e6fff982bb7064b53034ca765c1079.jpg
הולך חזק היום ברכבי מרוץ בארה״ב
גם חברות רציניות ביותר של טרופיטראקים עושות ניסויים בימים אלה. ויתור על סרן אחורי ומעבר למתלים נפרדים /נגררים עם פורטלים.
נראה…
בתמונות זה sbs שרובי גורדון התחיל לבנות
מגגגגגניב
Sent from my CPH2465 using Tapatalk
Kiss
https://www.ujointoffroad.com
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.