צפייה בגרסה מלאה : רעידות בג׳ימני 2008
אהלן
בטיול האחרון נקרעה לי תושבת טרנספר (הוחלפה בשטח לחליפית)
מאז הטיול התחילו לי מן רעידות שמגיעות מהשלדה (קפיצה למעלה למטה) שמתחילות ממהירות אפסית.
לאחר בדיקה שבה העלתי את הסרן האחורי עם ג׳ק ושמתי בהילוך היה נראה שהרעידה מגיעה מאזור הטרנספר.
החלפתי 3 תושבות טרנספר ותושבת גיר ולאחר שהבעיה לא נפתרה גם לקחתי את הדרייבשאפט לאיזון.
חשדתי גם בפנהארד אבל ויזואלית נראה תקין.
אשמח אם למישהו יש כיוון או רעיון מה יכולה להיות הבעיה.
תודה מראש
לא סגור איך זה בג'ימני, אם זו רכבת כוח אחודה, שהכל מחובר אחד לשני, אולי הלכו תושבות מנוע ש"פיצו" על הצניחה של הטרנספר?
בנוסף, תוודא טוב טוב שהטרנספר הורכב בול, מספיק שתהיה זווית הכי קטנה מול הדריישאפט ואתה תקבל ויברציות.
מניח שבדקת צלבים וכו'
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
תושבות מנוע וצלבים נבדקו ותקינים.
לגבי הזווית, כיוון מעניין.
מחר אבדוק לגביה.
יש דרך מקובלת לבדוק את הזווית המדויקת?
מניח שאני צריך 90 מעלות בין הסרן האחורי לטרנספר.
בנוסף, תוודא טוב טוב שהטרנספר הורכב בול, מספיק שתהיה זווית הכי קטנה מול הדריישאפט ואתה תקבל ויברציות.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
++
לשחרר את המתח מהתושבות הקייימות, לתת לרכבת כוח להתיישב בלי עיוות ואז להדק לפי הסדר.
עדכון, הטרנספר יושב במקום כמו שצריך.
הרעידה עדיין לא מפסיקה.
שחררתי את הדרייב שאפט האחורי העלתי את הגלגלים האחוריים ושמתי בהילוך, עושה רושם שהרעידה נמשכת בכל זאת.
החשוד הבא הוא הדרייבשאפט שמחבר בין הגיר לטרנספר.
אשלח לאיזון ואעדכן.
ehudzeelim
17-11-25, 20:00
בדקת שאין איזה אבן שנתקעה בין הגיר, המנוע או הטרנספר, לשילדה או לבודי?
ד״א, כשתושבת אחת נקרעת, בדגש על האחורית, יש לרכבת הכוח נטייה לזוז אחורה.
זה נראה לך במקום, אבל יש מתח על התושבות.
שווה בכל זאת לעגן את המנוע כמו שצריך, לשחרר את הברגים ולהדק שוב כשהמנוע והגיר במיקום ללא מתח.
אבנים או משהו בסגנון שמפריע אין.
לגבי שחרור תושבות, היום שיחררתי רק את הטרנספר.
בהמשך אנסה לשחרר גם את המנוע והגיר.
תודה לעונים.
לגבי שחרור תושבות, היום שיחררתי רק את הטרנספר.
בהמשך אנסה לשחרר גם את המנוע והגיר.
תודה לעונים.
זה לא רק שחרור, צריך למקם אותו כמו שצריך.
לרתום עם ראטצט, מקדימה ולמשוך מבוקר עד שהוא ממוקם מול החורים.
יכול להיות שהלכו לך הצלבים בגל המקשר בין הגיר לטרנספר, במיוחד אם התושבות של הטרנספר נקרעו. פרק אותו ובדוק - הוא מגיע קומפלט עם צלבים שלא ניתנים להחלפה במקור.
תודה רבה לכל העונים.
התקלה נפתרה,
אחד הצלבים היה תפוס בדרייבשאפט המקשר בין הטרנספר לגיר.
הוחלף דרייבשאפט והכל חזר לקדמותו.
למה לא להחליף רק צלב?
Sent from my SM-S928B using Tapatalk
ככה זה גם בסמוראי, דריישאפט קצר בין הגיר לטרנספר, גם שם הצלבים לא ניתנים להחלפה.
Sent from my SM-S901E using Tapatalk
לי זה גם היה חדש שלא ניתן להחליף רק צלב....
מסתבר שיש צלב שלא ניתן להחליף הוא מגיע מקובע ליוק והדרייבשאפט.
היה ניתן לבצע חריטה ולהכין מגרעת לכובע של צלב חליפי
אני העדפתי להישאר עם המקור ולהביא אחד חליפי.
דרך אגב במקורי גם אין פיטמת גירוז
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.