PDA

צפייה בגרסה מלאה : התייעצות - תקלה פגרו 2008 דיזל



פיני ד
26-12-25, 04:10
פגרו BK 2008 דיזל
יש לי נושא שהיה בעבר, חורף קודם ... וכשעברנו לקיץ נעלם... חשבתי שהבעיה נפתרה, אבל עכשיו כשהטמפרטורות צנחו לפני שבועיים זה חזר...
אז אני מניח שזה קשור לטמפ הסביבה \ אוויר שנכנס ליניקה.

תיאור הבעיה:
בעיקר כשהרכב קר אך גם לפעמים כשהוא חם וקר בחוץ..
ההאצה לא קבועה...
כלומר אני לוחץ על דוושת הגז בצורה קבועה והרכב מאיץ כאילו אני מפמפם את הדוושה, הרעש מהמנוע גם משתנה כלומר כאילו הסלד עולה ויורד...
לפעמים זה ממש מורגש לפעמים זה לא...
אם אני מסתכל על המד סלד... רואים שינויי קל בסלד.
אם הרכב עומד, אין את התופעה.

זה לא קבוע .....
קורה יותר לדוגמא כשיש עומס לדוגמא בעליות או בתחילת נסיעה בבוקר...
אין עשן מהאגזוז כשהתקלה מופיעה
אין הודעות שגיאה מהמחשב...


מה יכול להיות?
אני מתכנן בימים הקרובים כשאתפנה לזה להתחבר עם המחשב ולעשות נסיעת מבחן ולשמור בקבוץ את הפרטמטרים הבאים כדי לנסות ולמצוא את הגורם :
1. אחוז דוושת גז
2. מד כמות אוויר
3. מד גדישה
4. סלד
5. טמפ אוויר נכנס
6. לחץ משאבת סולר
יש עוד פרמטר שאתם חושבים שכדאי לעקוב אחריו?

asafk
26-12-25, 20:39
חלק מהערכים שכתבת הם תוצאה ולא גורם. צריך לשים לב כי ההשפעה הדדית וזה עלול לבלבל.
לענייננו - יש בספרות את הערך הרצוי של מד כמות אויר. אני חושד בו מתוך מה שכתבת - ואם יש לך תרסיס ניקוי מתאים תתחיל בלנקות אותו.

אסף.

פיני ד
27-12-25, 21:22
חלק מהערכים שכתבת הם תוצאה ולא גורם. צריך לשים לב כי ההשפעה הדדית וזה עלול לבלבל.
לענייננו - יש בספרות את הערך הרצוי של מד כמות אויר. אני חושד בו מתוך מה שכתבת - ואם יש לך תרסיס ניקוי מתאים תתחיל בלנקות אותו.

אסף.

יש לי את הספריי הייעוד לסנסור אוויר של ליקווי מולי.
אבדוק מה הערך אל מול הקריאה, לפני ואחרי הניקוי.

אעדכן

-->