צפייה בגרסה מלאה : איך בונים צמיגים בSW? (פיצול מדיון אחר)
אני חוזר על שאלתי, האם יש למישהו פה מושג איך לבנות צמיגים בסוליד?
תודה
מיכה
אני חוזר על שאלתי, האם יש למישהו פה מושג איך לבנות צמיגים בסוליד?
תודה
מיכה
אתה צריך להשתמש בפיצ'ר שנקרא revolve, או גוף סיבוב. הוא דורש סקיצה, שבה מוגדר ציר והפרופיל של הצורה, במקרה הזה חתך של צמיג. הפיצ'ר הזה מושך את הפרופיל ויוצר ממנו טבעת. תעבור על הפיצ'ר הזה בעזרה של התוכנה.
אחרי שיצרת את הגרירה הסיבובית אתה יכול ליצור את פרטי המדרס בשתי דרכים: אפשר ליצור פרופיל גרירה עבה באזור המדרס ואח"כ לבנות מישור משיק לפני השטח (נניח מקביל לפני הקרקע בנקודת המגע של הצמיג בקרקע), על המישור אתה בונה חלק אחד מדוגמת החריצים לכל רוחב הצמיג ומבצע פעולת cut extrude לתוך עובי הצמיג. לאחר מכן צריך לשכפל את ה feature הזה בצורה רדיאלית סביב ציר הגלגל אם אתה משחק עם מספר החזרות על 360 מעלות אתה יכול לשלוט בצפיפות, התוכנה מחלקת אותן שווה על ההיקף. אפשרות אחרת היא לבנות את פרופיל הצמיג דק יותר ולחזור על הפעולות המתוארות אבל עם extrude רגיל שמוסיף חומר. השיטה הזו מתאימה יותר לצמיגי שטח כיהיא בונה ממש קוביות
ארז.
שרטוט חדש.
לצערי עדיין לא הבנתי איך לעשות את הקוביות בצמיגים :?
http://www.lizard.co.il/buggy/chassis_axle.jpg
אחרי שיצרת את הגרירה הסיבובית אתה יכול ליצור את פרטי המדרס בשתי דרכים: אפשר ליצור פרופיל גרירה עבה באזור המדרס ואח"כ לבנות מישור משיק לפני השטח (נניח מקביל לפני הקרקע בנקודת המגע של הצמיג בקרקע), על המישור אתה בונה חלק אחד מדוגמת החריצים לכל רוחב הצמיג ומבצע פעולת cut extrude לתוך עובי הצמיג. לאחר מכן צריך לשכפל את ה feature הזה בצורה רדיאלית סביב ציר הגלגל אם אתה משחק עם מספר החזרות על 360 מעלות אתה יכול לשלוט בצפיפות, התוכנה מחלקת אותן שווה על ההיקף. אפשרות אחרת היא לבנות את פרופיל הצמיג דק יותר ולחזור על הפעולות המתוארות אבל עם extrude רגיל שמוסיף חומר. השיטה הזו מתאימה יותר לצמיגי שטח כיהיא בונה ממש קוביות
ארז.
לא הבנתי איך לשכפל את זה סביב הגלגל
זה מה שעשיתי עד עכשיו:
http://pic.hevre.co.il/Files/6B6458A40D8E43C7BC2C163913AC73FB/norm_9F6A8358AF3C4E9B8FB6590828ACA2AE.JP G
אני רואה שארז הסביר את העקרון.
הפיצ'ר שאתה צריך נקרא circular pattern.
אם הוא לא נמצא בלוח הכלים שלך, לך בתפריט הראשי ל:
insert
V
pattern/mirror
V
circular pattern
הכלי הזה דורש בנוסף לפיצר שאותו אתה רוצה לשכפל, ציר סיבוב. אתה מגדיר ציר סיבוב על ידי:
insert
V
reference geometry
V
axis
את הציר (axis) אתה יכול להגדיר על פי שני מישורים ראשיים, כי אני רואה שהגלגל בנוי סביב ראשית הצירים.
בכלי circular pattern אתה שם צ'ק מרק בequal spacing , המשמעות היא שכל השכפולים יחולקו בצורה אחידה על פני סיבוב שלם. כל מה שנשאר לך לעשות זה לשחק עם מספר השכפולים, עד שזה נראה לך יפה בעין.
ניר,
אתה התחלת עם צמיג דמוי אבוב מנופח, ז"א עם חתך בצורת עיגול. ( הבייגלה שנוצר נקרא טורוס) אם תתחיל את הגרירה הסיבובית עם חתך דמוי צמיג (כמו שמופיע בפרוספקטים של צמיגים) שדומה למרובע עם צלעות מעוגלות ולא לעיגול.תקבל תוצאה דומה יותר למציאות.
ארז
זה בסדר כבר הספקתי לעשות מאז עוד כל כך הרבה גלגלים וזה הכי חדש פשוט לא היה לי כוח לעשות מידות אמיתיות אז עשיתי איך שנראה לי
http://pic.hevre.co.il/Files/6B6458A40D8E43C7BC2C163913AC73FB/norm_2C6AA1C2BDEB4783878464724A84BAE3.JP G
יפה,
עכשיו נראה אותך בונה את האזור בהצמיג שנוגע בקרקע ומתרחב.
איך עושים את זה עם draft כי פשוט ניסיתי וזה לא עבד
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.