התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מס' שאלות לפני שיפוץ גיר



idanw
16-05-06, 13:58
שלום לכולם...

הגיע הזמן בשבוע הבא לשפץ את הגיר...
התקלות: שריקה נוראית.. מכיוון הגיר..
נזילות מכל כיוון...
נקישות שבאות מכיוון ציר הדרייבשאפט שיוצא לטרנספר.. זה לא טרנספר(שיפצתי לפני חודש) וזה לא צלבים..
ועוד משהו... יש רעש די חזק של מיסבים כשעוזבים את הקלאץ' (אין לי מדד להשוואה אם רכב אחר) אבל כשעוזבים את הקלאץ' בניוטראל יש דחיפה קטנה של הרכב והטורים יורדים מעט כ50-100 סלד
כאילו הקלאץ' עוד נוגע בהילוך...
מה זה אומר? מיסב לחץ גמור? לא היו לי בעיות של קלאץ' שהחליק.. חוץ מעליה חזקה וארוכה מאוד.. שהקלאץ' התחמם והחליק מעט.. אחרי קירור זה הסתדר..
כל ההילוכים עוברים חלק.. בלי רעש כולל סינכרונים...מזה אני מסיק שמצב הגג"שים תקין...אבל אולי לא..
בהנחה שהם תקינים... האם מחליפים את כל המיסבים? מה עם מיסב הלחץ? האם יש לי דרך לדעת מה מצב הקלאץ'?
מה העלות המשוערת של כל המיסבים והמחזשים בגיר?
איזה כלים אני צריך להכין?
תודה... עידן

tomer s
16-05-06, 18:10
לפי מה שאתה כתבת הבעיות שלך בקלאצ' ולא בגיר.
חוץ מהשמן שיש בכל מקום שאולי דורש החלפת מחז"שים/אטמים.

idanw
16-05-06, 22:15
יכול ליהיות שיש בעיה בקלאץ'.. אבל כל הרעשים והדפיקות באים ממיסבים גמורים.. סביר להניח...
מה יכולה ליהיות הבעיה בקלאץ'?

idanw
17-05-06, 17:08
אף אחד לא שיפץ גיר?!

tomer s
17-05-06, 17:41
אל תרתח אדון עזריאל .....


לדעתי תקרא את הכתבה של שיה על הקלצ' תראה איזה תקלות שם רלונטיות אליך תסדר לפי דחיפות ,ותן לחבר'ה את הזמן לענות לך ;) ;) ;)

בהצלחה

idanw
17-05-06, 17:54
לא רותח..
קראתי אותה כמה פעמים... אין שם עלויות מיסבים ומחזשים..
ואין שם את התקלה שלי בקלאצ'.. שאני לא ממש מבין ממה היא נובעת..

אלון_ק
17-05-06, 18:30
אף אחד לא יודע לעשות חיפוש? רוב - אם לא כל - השאלות שלך נענו כבר במלואן בפורום.

idanw
17-05-06, 18:42
כמו תמיד.. עשיתי חיפוש...
היו עוד שאלות.. עליהם מצאתי תשובה.. על אלו לא..

אלון_ק
17-05-06, 18:58
נקישות שבאות מכיוון ציר הדרייבשאפט שיוצא לטרנספר.. זה לא טרנספר(שיפצתי לפני חודש) וזה לא צלבים.. הורדת את הדרייבשאפט בבדיקה, או שרק ניסית לנענע? צלב תפוס לא מתגלה רק בנענוע.
ועוד משהו... יש רעש די חזק של מיסבים כשעוזבים את הקלאץ' (אין לי מדד להשוואה אם רכב אחר) אבל כשעוזבים את הקלאץ' בניוטראל יש דחיפה קטנה של הרכב והטורים יורדים מעט כ50-100 סלד
כאילו הקלאץ' עוד נוגע בהילוך... הוא לא, זה קורה. השמן מסתובב בפנים, הוא גורם לדחיפה. הטורים יורדים קצת כי המיסבים שלך גמורים וכשאתה משחרר קלאץ בניוטראל הציר מסתובב (לא מחובר לכלום, אבל מסתובב).
מה זה אומר? מיסב לחץ גמור? מיסב לחץ, כפי שצויין המון פעמים בעבר, עובד כשאתה לוחץ על הקלאץ', לא משחרר.
לא היו לי בעיות של קלאץ' שהחליק.. חוץ מעליה חזקה וארוכה מאוד.. שהקלאץ' התחמם והחליק מעט.. אחרי קירור זה הסתדר..
כל ההילוכים עוברים חלק.. בלי רעש כולל סינכרונים...מזה אני מסיק שמצב הגג"שים תקין...אבל אולי לא..תקין, גם הסינכרונים תקינים. אלו חדשות טובות מאוד בשבילך, סינכרו זה יקר.
בהנחה שהם תקינים... האם מחליפים את כל המיסבים? מה עם מיסב הלחץ? האם יש לי דרך לדעת מה מצב הקלאץ'? כן, אם אתה כבר שם תחליף את כולם.. מחליפים גם מיסב לחץ (לא חובה, אבל אם אתה כבר שם).
מה העלות המשוערת של כל המיסבים והמחזשים בגיר? 600 ש"ח.
איזה כלים אני צריך להכין?

idanw
17-05-06, 19:05
המון תודה!
עוד משהו.. כל המיסבים שדורשים חליצה יושבים על ציר בדומה למיסבי הטרנספר? (החולץ שמתאים לטרנספר יתאים גם לגיר?)
אני אשמח להסבר על התפקיד של מיסב הלחץ..במה הוא שונה ממיסב רגיל.. והאם זה המיסב שמחליפים בהחלפת קלאץ'??
אם לא מחליפים קלאץ.. האם יש צורך באיזשהי חריטה? או משהו חוץ מהחלפת מיסבים ומחזשים??

בנוגע לדרייבשאפט... כן.. פירקתי אותו.. (שיפצתי טרנספר..) הצלבים תקינים לגמרי..
תודה.. עידן

אלון_ק
17-05-06, 23:58
עוד משהו.. כל המיסבים שדורשים חליצה יושבים על ציר בדומה למיסבי הטרנספר? כן. גם אני שיפצתי את הגיר רק אחרי שטיפלתי בטרנספר, אתה תתפלא כמה הוא פשוט. הטרנספר זה עבודת הכנה מצויינת (החולץ שמתאים לטרנספר יתאים גם לגיר?) אני לא בטוח, כי בתיקון הגיר פשוט קפצתי למוסך של חבר שהלווה לי מה שרציתי. בטרנספר חבר הביא מהבית ובא לעזור לי יחד עם עוד 2 פדלאות ששיעמם להם
אני אשמח להסבר על התפקיד של מיסב הלחץ..במה הוא שונה ממיסב רגיל.. והאם זה המיסב שמחליפים בהחלפת קלאץ'?? חיפוש. צריך קישור, בקש, אבל חפש קודם "מיסב לחץ".
אם לא מחליפים קלאץ.. האם יש צורך באיזשהי חריטה? או משהו חוץ מהחלפת מיסבים ומחזשים??
אני אשאיר לטובים ממני (שיה?) לענות כאן, אני לא בטוח לגמרי.
בנוגע לדרייבשאפט... כן.. פירקתי אותו.. (שיפצתי טרנספר..) הצלבים תקינים לגמרי.. אז אין לי רעיונות, חכה לטובים ממני.

idanw
25-10-06, 00:10
טוב.. זה נדחה ונדחה, עכשיו כבר אין ברירה, השבוע יורד הגיר, אי אפשר יותר למשוך..
שאלה קטנה: בספרים אומרים שצריך להוריד גם את הטרנספר.. נראה לי ממש לא הכרחי.
האם אני טועה?
תודה, עידן

מורי
25-10-06, 08:13
בשביל להוריד הגיר אין צורך לפרק את הטרנספר.
הנקישות שבאות מכיוון הדרייבשפט המקשר בין הגיר לטרנספר יכולות להיות קשורות להרבה דברים בגיר ביניהם:מיסב טחון,ג"גש שבור וכיו"ב.תפתח ותראה!

idanw
25-10-06, 16:17
טוב, לא הייתה לי סבלנות.
3 שעות עבודה, הגיר פורק לגורמים.
כל הגלגלי שיניים נראים חדשים, הסינכרונים כנ"ל!
3 מיסבים גמורים לגמרי (הגולות עדיין היו בפנים והתפרקו ברגע שפתחתי את הקייס..)
מחר קניות + הרכבה..
כמה שאלות -1. מיסבי הסיכות נראים טוב מאוד, עד כמה קריטי להחליף אותם?
2. אני מחליף את הקלאץ'. פלטת הלחץ וגלגל התנופה נראים טוב, ללא סריטות.. האם צריך לחרוט אותם בכל זאת? או רק אחד מהם?
3. ה PILOT BEARING נראה תקין גם כן.. האם כדאי להחליף? אם כן.. אין חולצים אותו?
4. הקייס היה אטום בסיליקון בלבד.. האם יש אטם יעודי?
5. מה המחיר לקלאץ' היום +- ..?

idanw
27-10-06, 18:04
זהו זה!

הכל נקנה והורכב ועובד בהצלחה!!!
עלויות:
כ- 260 ש"ח ל 5 מיסבים כדוריים (5 מתוך 6) שנקנו בבית המיסב בצ'לנוב..
כ- 350 ש"ח לכל מיסבי הסיכות (6) + מיסב כדורי 1 שלא הצלחתי להשיג בחנות מיסבים + 2 מחזירי שמן במכשירי תנועה.
530 ש"ח קיט קלאץ' של AISIN שכולל פלטת לחץ+ דיסקת חיכוך + מיסב לחץ + מיסב הילוך ישיר (PILOT BEARINGׂ) ב - "צנטרל) ביצחק שדה...

אין אטם לגיר.. השתמשתי בסיליקון.
המיסב הראשון שיושב על ציר הכניסה לגיר הוא מיסב כדורי עם אטם.. בחנות המיסבים ניסו למכור לי מיסב זהה במידות ללא אטם.. נראה לי שמיסב ללא אטם יגרום לשמן לעבור את מחזיר השמן הקדמי ולנזול.. האם אני טועה?
בכל אופן, המיסב עם האטם במכשירי תנועה עלה 30 ש"ח יותר.. אז לא נורא.
יומיים עבודה מלאים.. (אני משאר שעכשיו זה יקח חצי..) ויש גיר חדש!
עידן

GodsFather
27-10-06, 19:01
ולמה לא צילמת את התהליך ?

כי לא חיכית לי שאני אבוא עם המצלמה

סחטיין על הביצוע , מקווה שיחזיק מעמד

חנן-ג'יפולוג
27-10-06, 19:57
כל הכבוד!

סוזי המשתוללת
27-10-06, 21:44
כל הכבוד
רק חבל שעל הדרך לא החלפת את מחזיר השמן הגדול של גל הארכובה (נמצא מאחורי גלגל התנופה )
ממש מיותר להודי עוד פעם גיר בעוד חצי שנה כי הוא פתאום ינזל
אגב איך בדקת את הסינכרונים ?
לפי המידות של היצרן ?או לפי העיין ?
עוד משהו שהייתי מחליף הוא הקפיצים שנועלים את הידית הילוכים

idanw
27-10-06, 22:35
אתה צודק בקשר למחזיר השמן... אבל במכשירי תנועה לא היה.. ולא הייתה לי דוגמא כדי לקנות מחנות מחזשים..
הייתי צריך את הרכב, כמה שיותר מהר..
בקשר לסינכרונים.. לא ידעתי שיש מידה מסויימת.. אני פשוט יודע שכל ההילוכים עברו (בהורדה והעלאה) חלק וממשיכים לעבור גם עכשיו, ולא מצאתי שום סימני שחיקה על הסינכרונים...
מה בדיוק הייתי צריך למדוד?
בקשר לקפיצים, פשוט לא חשבתי על זה :oops: פעם הבאה.. בתקווה שהיא לא תיהיה ב 7 שנים הבאות...
עידן

סוזי המשתוללת
27-10-06, 23:04
כל עוד שהידית לא קופצת ומשחררת הילוכים אתה על הסוס :mrgreen:

אלון_ק
28-10-06, 15:08
סינכרונים לא מתים כל כך מהר ואם לא היה צורך טוב שלא החלפת; הם עלו בזמני איזה 180 ליחידה לפני מע"מ, אז זה חסכון נאה.

מה שכן הייתי מחליף זה את פיני הסינכרו (5 ש"ח לכל 3 כאלו, יש 3 לכל סינכרו) אבל זה ממילא לא משנה עכשיו. הם פשוט כל כך זולים שחבל לא להחליף אותם גם אם לא צריך.

בכל מקרה, תתחדש. עכשיו יש לך גיר חדש לעוד 10 שנים ועוד חלק מפחד הפירוק נעלם.

שעיה כליף
28-10-06, 17:25
סחתיין כל הכבוד
גם מחירים מצוינים
נו - תוכל להוביל לירדן בלי פחד :twisted:

Samurai Kfir
04-12-06, 17:36
כל הכבוד!
באיזה חולצים השתמשת?

Samurai Kfir
04-12-06, 17:36
כל הכבוד!
באיזה חולצים השתמשת?
והאם שאלת במכשירי תנועה לגבי האטמים לקייס?

idanw
04-12-06, 18:42
השתמשתי בחולץ מיסבים רגיל.. (מה שמוכרים בל.כ ב 70 ש"ח..)
למרות שיש כמה מיסבים שהוא קצר מידי בשבילם.. ואז פטיש ואיזמל שטוח עשו את העבודה.. (נראה לי שאפשר להסתדר גם בלי חולץ בכלל.. אבל זה הרבה יותר נוח)
בררתי במכשירי תנועה.. אין אטמים לקייס גם לא היה כשפתחתי.. סיליקון בנדיבות, ואין נזילות כלל, (כבר 8000 ק"מ!)

עידן

jango
05-12-06, 01:41
טוב אני אם גיר פתוח שמחכה לסגירה
לסוזי מה אמור להיות אורך הקפיצ שמחזיק את ידית ההילוכים במקום?(פשוט הגיר לא היה שלי ואני לא יודע אם היתה בעיית קפיצת הילוכים) הכוונה לזה עם 2 הגולות. תודה מראש
אז הוחלפו 5 מייסבים כדוריים, ו 2 מייסביי סיכות (כולם היו במצב טוב אבל לא לקחתי סיכון) סינכרונים במצב טוב (תודה לאל) כי אין בחברה ולא יהיו עד פבואר....
שימו לב לכל מי שחושב על פירוק גיר לשם החלפת סינכרונים?!!!
לא מפתיע אבל מה שכן מפתיע הוא שלא היה להם במלאי מחזיר שמן אחורי??? פשוט ליצנים

יש תמונות וזה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע
למזלי הגיר הוא לא שלי אלא אחד שקניתי כדי ללמוד עליו את העבודה הוא היה במצב סביר לפני עשכשיו הוא במצב מצויין נקי ומדונדש

דרך אגב עכשיו הוא למכירה
בהצלחה למשפצים

idanw
05-12-06, 12:25
ליאור..

ישנם 6 מיסבים כדוריים.. על ציר הכניסה לגיר ישנו מיסב כדורי שמכוסה באטמים אדומים! יש להשיג אותו בחברה בלבד! הוא היחיד שקניתי בחברה ולא בצ'לנוב.. (עולה 120 ש"ח..)
בקשר למחזיר השמן, יש בצ'לנוב גם חנות למחזירי שמן.. אם אין מקורי, קח את הישן לדוגמא, זה עולה כ 15 ש"ח..
בהצלחה!

Samurai Kfir
05-12-06, 13:28
אין סינכרונים בחנויות מסבים וכאלו? חייבים בחברה?!?
אני לקראת שיפוץ גיר לשם החלפת סינכרונים, אני לא יכול לחכות עד פברואר...

jango
05-12-06, 18:20
אין סינכרונים בחנויות מסבים וכאלו? חייבים בחברה?!?
אני לקראת שיפוץ גיר לשם החלפת סינכרונים, אני לא יכול לחכות עד פברואר...


אני מהצפון הרחוק שלחתי את הסינכרונים שלי עם פעמיים כל פעם עם חנות לחלפים לאזור ת"א ע"מ למצא תחליפיים (אני לקוח מועדף כבר. בכל פעם שהם רואים אותי הם מחייכים מעניין למה?..?)
ולא מצאו אולי יזרזו את התהליך אבל לפני פירוק תברר.
את המיסב הסגור החלפתי בפתוח 3 מכונאים אמרו שזה לא משנה אם זה פתוח או סגור אז שלי אטום רק מבחוץ ככה הוא מקבל שמן מביפנים אך לא מוציא אותו החוצה.

idanw
06-12-06, 12:01
גם אני חשבתי לעשות ככה.. אבל לא הייתי בטוח, אז מיסב מקורי אטום בחברה עלה 40 ש"ח יותר.. ככה זה במקור.. אז אני מאמין שזה עדיף.

כפיר, אולי מישהו יתקן אותי.. אבל נראה לי שסינכרונים יש רק בחברה...

עידן

jango
06-12-06, 18:47
אמת ויציב אני לפחות לא מצאתי במקום אחר

idanw
29-01-07, 15:14
עוד משהו שהייתי מחליף הוא הקפיצים שנועלים את הידית הילוכים

עכשיו אני רואה שכל החלק העליון של הקייס (זה שעליו יושבים הקפיצים) מתפרק על ידי 4 ברגים ויש גישה אליו ללא פירוק הגיר כלל...
השאלה היא.. האם מוכרים במכשירי תנועה את כל החלק הנ"ל או את הקפיצים בלבד?
כמה עולה? מי שמע\יודע?
עידן

בומס הקופץ
29-01-07, 17:21
יש תמונות וזה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע


jango איפה התמונות? אני בדיוק לפני שיפוץ של שניהם (גיר וטרנספר) הייתי שמח להעזר בעזרים ויזואלים. וכמובן באנשים :-D

אמיר.

idanw
29-01-07, 17:38
דפדף עמוד אחד אחורה.. אלה התמונות שיש לי של הגיר המפורק... תעשה חיפוש.. יש גם שרשור ישן שלי עם תמונות של הטרנספר..
מניסיון... תתחיל בטרנספר.. הרבה יותר פשוט, מהקל לכבד :grin:
תרגיש חפשי לשאול שאלות..

idanw
30-01-07, 14:44
עכשיו אני רואה שכל החלק העליון של הקייס (זה שעליו יושבים הקפיצים) מתפרק על ידי 4 ברגים ויש גישה אליו ללא פירוק הגיר כלל...
השאלה היא.. האם מוכרים במכשירי תנועה את כל החלק הנ"ל או את הקפיצים בלבד?
כמה עולה? מי שמע\יודע?
עידן
עכשיו חזרתי ממכשירי תנועה.. הקפיצים לבד 250 ש"ח בערך..
הגוף (לא צריך להחליפו לרוב) כ 300 ש"ח...

PAUL
11-03-07, 02:21
שוב מתעלק על שרשור.
הגיר על הרצפה, נפתח מחר.
לגבי סינכרונים, אם הכניסה להילוך שני מרעישה כשמעבירים בזריזות זה אומר שאחד הסנכורנים הלך?

דרך אגב, אם מישהו רוצה לקפוץ להצצה ולקפה, הדלת שלי תמיד פתוחה.

PAUL
11-03-07, 17:10
הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא מצליח להוריד את החלק האחורי של הקייס של הגיר.ה "extantion case"
פתחתי את הברגים, הוא יצא ס"מ וחצי.
ולא נפתח יותר משהו מבפנים מפריע.
פתחתי את הבורג שבצד גם. (reverse shift rim bolt)

למה? למה? למה זה לא יורד?!
צריך לשים אותו בהילוך ספציפי? לפרק ת'מנוף של הקלאץ? מה?!

הצילו! תודה!

idanw
11-03-07, 19:33
מברג, פטיש ומכות עדינות...
בהצלחה!

PAUL
12-03-07, 01:13
גם מכות רציניות.
זה לא הסליקון או משהו כזה.
הוא כבר מנותק לגמרה, אפילו מהשני שרוולים הקטנים של הברגים.
אני ועוד בנאדם, אני לא קטן, והוא ענק, תופסים עם הרגליים את הגוף ומושכים את החלק האחורי וממש מרגיש כאילו משהו מבפנים לא נותן.
גם הפטיש לא הרשים אותו.
רעיונות?

idanw
12-03-07, 01:37
בחלק העליון של הגיר יש את התושבת של ידית ההילוכים (איפה שנמצאים הקפיצים) שמחוברת עם 4 ברגים..
פרק אותה.. זה פותח לך "חלון" וכך אולי תוכל לראות מה קורה בפנים...

עידן

PAUL
12-03-07, 12:31
טוב, מסתבר שללכת לישון כועס עוזר.
קמתי החזקתי את החלק האחורי באויר והתחלית להרביץ לו עם פטיש.
אחרי כמה מכות הוא התחיל לזוז.
מסתבר שהSHAFT הקטן של הרוורס, לא רצה להתנתק מהחור שלו.

תודה על החיזוק ביטחון!
NOW, FOR SOMETHING COMPLETLY DIFRENT
איך נפתרים מכמויות הגיפה סביב הגיר ובתוך הפעמון?
לתת לקייס לישון באמבטיית סולר/נפט?
או פשוט לריב עם הגיפה עם מברשת?

להעביר את החלקים הפנימיים משהו?

אהה וכמעט שכחתי!
הגלגל שיניים התחתון של ההילוך החמישי (יעני הגדול התחתון שיושב בקייס האחורי, 2 שיניים שלו חצי שבורות
האם לא החליף? מה הנזק לכיס?
תמונות בשעה הקרובה.

idanw
12-03-07, 21:12
שים תמונה... גלגל שיניים עולה הרבה כסף!

חן דן
13-03-07, 03:03
בקשר לניקויי הגיפה אני אוהב להשתמש בספרי קרבוכים

PAUL
14-03-07, 02:44
טוב,קצת באיחור (החברה חלתה והרסה לי את כל הלו"ז) הנה קצת תמונות, עם הסבר קל. השיניים לא שבורות לכל אורכן, הן שבורות כמעט בדיוק בחצי.

ניתן לתמנות לדבר בעד עצמן,
אהה, וספריי קרבורטורים ומברשת שיניים זה כיף!!!!

Viper
14-03-07, 20:37
שלום לכולם...


ועוד משהו... יש רעש די חזק של מיסבים כשעוזבים את הקלאץ' (אין לי מדד להשוואה אם רכב אחר) אבל כשעוזבים את הקלאץ' בניוטראל יש דחיפה קטנה של הרכב והטורים יורדים מעט כ50-100 סלד


גם אצלי יש בעיה דומה של רעש מיסב מסתובב בניוטרל וסל"ד צונח קלות. לעיתים מרעיש ולעיתים בכלל לא.
המכונאי של הפרייבט שלי (שהוא אגב תותח בכל רכב...) טוען (מבלי לראות את הרכב) שהבעיה יכולה לנבוע מ:
א. חוסר שמן בגיר.
ב. מיסב שאין טעם לפרק את הגיר בשביל להחליף אותו.

נשמע לי מאד הגיוני- אבל מה דעתכם?

idanw
14-03-07, 20:45
אני לא יודע מה כמות הרעש אצלך.. אבל בסמוראי הרעש הזה חזק בכל רכב אחר כשהמצב תקין.
לאחר החלפת המיסבים לחדשים עדיין יש אצלי את אותו הרעש.. וכך הוא גם נשמע בסמוראים אחרים..
אם בכל זאת הוא חזק יותר מאחרים, כנראה שהבעיה היא במיסב הכניסה לגיר..

עידן

Viper
14-03-07, 20:46
וזה סיפור מסובך ו/או יקר להחליף את המיסב?

idanw
14-03-07, 21:27
יקר? מייסב כניסה לגיר עולה במכשירי תנועה 120 ש"ח...
אבל אם הוא גמור סביר להניח שכל המיסבים גמורים.. ואז זה כבר סיפור יקר... ומסובך!
תקרא את כל השרשור... תבין במה מדובר.

Viper
15-03-07, 09:39
את השרשור קראתי גם קראתי...
העניין הוא שע"פ הבנתי אם הרעש הוא רק בניוטרל כאשר המצמד משוחרר- הבעיה היא במיסב הכניסה לגיר ולא משהו אחר.
אני טועה?
האם כדאי להשאיר את זה ככה עד שיהיה עוד משהו על הדרך לתקן?
אני לא הולך להתקע בגלל רעש מהמיסב הזה- נכון?

הרבה שאלות של נהג סמוראי מוטרד...

idanw
15-03-07, 15:47
אכן אותו רעש הוא של מיסב הכניסה בלבד... אבל! אם מיסב אחד בגיר נגמר, זה קורה בעיקר מחוסר שמן או מהיתישנות! בשני המקרים, סביר להניח שמצב שאר המיסבים דומה...
ואם כבר פותחים גיר (כמו שאמרתי.. לא פשוט כלל) אז מחליפים את כולם!
השוות עם עוד סמוראי?
בדקת שמן בגיר?
האם תתקע... סביר להניח שתשמע את הרעש מתגבר לפני שתתקע.. אבל אין לדעת... ;-)
בהצלחה!

סוזי המשתוללת
15-03-07, 18:09
עידן
תרשה לי לחלוק עליך
הרעש הזה יכול לנבוע גם מpilot bearing שזה המייסב שממרכז את ציר הכניסה של הגיר לתוך גלגל התנופה - רובנו משפצים את הגיר ואפילו חלקנו טורח באותה ההזדמנות על החלפת קלאץ אבל מיעוטנו טורח להחליף את המייסב הקטן הזה

idanw
15-03-07, 18:15
צודק.. שכחתי ממנו לגמרי...
במקרה הזה.. עלויות- 30 ש"ח... אבל עדיין הורדת הגיר. :-(

danip
16-09-08, 11:28
שלום

אני עומד לפני החלפת קלאץ ועל הדרך מכיוון שהגיר מפורק חשבתי גם לשפץ את הגיר. בנוסף לכול המחזש"ים ומיסבים שפורטו כאן יש לי תקלה בגיר: ההילוך השני קופץ אבל משתלב בקלות (כשהקלאץ הפריד). איך אני יכול לדעת אם הבעיה בקפיצים של המזלג או בנועלים של הסינכרון? או שאולי הבעיה ממקור אחר לגמרי?

תודה דני

חנן-ג'יפולוג
16-09-08, 15:26
עידן
תרשה לי לחלוק עליך
הרעש הזה יכול לנבוע גם מpilot bearing שזה המייסב שממרכז את ציר הכניסה של הגיר לתוך גלגל התנופה - רובנו משפצים את הגיר ואפילו חלקנו טורח באותה ההזדמנות על החלפת קלאץ אבל מיעוטנו טורח להחליף את המייסב הקטן הזה

סוזי
תרשה לי לחלוק עליך
כשדוושת המצמד משוחררת - המצמד במצב מוצמד, הפיילוט בירינג סטטי-לא יכול להרעיש.

שעיה כליף
16-09-08, 18:56
דני
יהיה אשר יהיה
צלם הכל, אל תחסוך בתמונות
ואם זה נגרר לשישי אני בא

danip
17-09-08, 19:22
שלום לכולם

אז זהו אחרי 3 שעות שבאופן מפתיע הכול הלך חלק הגיר והקלאץ ירדו. מחר אני אוסף את הקלאץ אבל אני עדיין לא יודע לאבחן את הבעיה בגיר ב 100%. לפי חבר טלפוני (תודה רבה אלכס!) הבעיה כנראה במוטות השילוב. אם יש מישהו מהאזור שיכול לבוא לתת מבט ודיאגנוזה או שאקפוץ אליו עם הגיר (קצת יותר מסובך בשבילי כרגע) אשמח. גם הכוונות כאן לבדיקות יתקבלו בברכה.

דבר נוסף האם החלפת pilot bearing מצריכה הורדת גלגל תנופה?

ד"א אני מעמינדב.

תודה רבה דני

0544-731354

idanw
17-09-08, 21:58
שלום לכולם



דבר נוסף האם החלפת pilot bearing מצריכה הורדת גלגל תנופה?



לא, אתה יכול לדחוף מברג ולעקור אותו בכח...
אבל!! תפרק תגלגל תנופה ותחליף את מחזיר השמן האחורי של המנוע!!! חובה!!!
10 דקות עבודה, יחסכו לך להוריד את הגיר שוב! (תאמין לי, אני הורדתי!)
הייתי שמח לעזור, כמו שאתה יודע, אני לא באיזור.
עידן

-->