צפייה בגרסה מלאה : האם החלפת צמיגים מ-31 אינץ' ל-33 אינץ' מחייבת הכנות?
ברצוני להחליף צמיגים מ-31 ל-33 האם זה מחייב אותי הכנות מכניות או לא?
עזרתכם..
זה מחייב הגבהה מסוימת של הרכב, ו/או הנמכת במפסטופים, ו/או חיתוך כנפיים. אחרת הצמיגים יפגעו בבודי בהצלבות.
לגבי שינויים מכאניים, בדרך כלל מדובר על להחליף יחסי העברה בסרנים מ3.54 המקורי ל4.10, זה רצוי אבל בוודאי לא הכרחי.
אני לא חושב שיש לך 3.54, אולי 3.31
לדעתי תצטרך להחליף ל-4.10 כמו שנמרוד כתב אחרת האוטו יסע כמו עגלה .
עמי צודק, אני משום מה חשבתי שמדובר על סופה. בCJ ישראלי היחס הוא 3.31. רצוי להחליף אותו אבל ממש לא חובה, אני נוסע על 33 ועדיין לא החלפתי יחסי העברה. האוטו נוסע בסדר גמור.
אבל מבחינה צריכת דלק משפיע?
אין לי מושג, הפסקתי מזמן לבדוק צריכת דלק בסיקס :-D
כבר עכשיו אני אשאל, שכן אני מתכוון להרכיב 33" בחודשים הקרובים;
יחסי העברה, יש לרכוש בארץ איפשהו? (במחיר סביר, הכוונה) או שאני חולם וחייבים כמו נעילות להביא במזוודה מחו"ל?
סדר גודל של מחירים? המקום היחיד שמצאתי ברשת יחסי העברה (לא חיפשתי הרבה, בהחלט), הוא האתר של רנדי'ס (http://www.ring-pinion.com/), ושם אין מחירים.
הגזמת, R&P לג'יפ תמצא בכל, אבל כל, חנות אינטרנט שמכבדת את עצמה. המחירים 130-150$ לכל סרן.
Amnon
I reccomend porc
http://www.performanceoffroadcenter.com/
or summit
Ask for shipping via BAX global
best shipping prices out there
Whatever you do do not buy Genuine gear!!!!!!!!!!!!!!!!!!
insist on Yukon gear(you can't go wrong with them) or better
Good luck!
ערן המסוקס
24-05-06, 08:26
אני חושב שמי שמתקין 4.1 בסרנים על צמיגי 33, מגזים ובגדול. אלה יחסי העברה קצרים מידי.
למה לא לנסוע פשוט בLOW וזהו?
סיקס עם יחסי העברה סטנדרטיים וצמיגי 33 נוסע בסדר גמור, וגם צריכת הדלק כמעט ולא מושפעת, אם בכלל.
אם לקצר יחסי העברה אז 3.73 (אם אני לא טועה במספר) יהיה שפוי יותר.
גם אני בדעה שלגמרי מיותר לשנות את יחסי ההעברה בסרנים, מהירות הכביש תהפוך לסיוט יותר נורא ממה שהיא היום. חובבי זחילת סלעים סטייל מעלות הרטוב , עדיף להם להחליף יחסי העברה בטרנספר ולקבל LOW קצר יותר. אצלי שינוי יחסי העברה לגמרי לא בתכנית ולא בשאיפה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.