PDA

צפייה בגרסה מלאה : זינוק בעליה עם רכב שאינו מוזרק דלק



תומריקו
05-06-06, 04:29
שלום לכולם!
בשעה טובה הצטרפתי לפורום הנכבד הזה, לאחר שסוף סוף נמצאה הכלה הראויה.
אתם בטח מכירים אותה - הסמוראי האדום של עידן.
אני נמצא כרגע ביישור קו של הרכב (עירגול הקפיצים, תושבת כסא שבורה ועוד קטנות),
אך כמובן שלקח לי בערך 4 שניות להכנס איתו לשטח.
לא בדיוק שטח, קצת חולות בסי אנד סאן וכמה שבילים על הכרמל... בכל מקרה זה הספיק לי בשביל לגלות שברגע שאני נתקע
באמצע עליה (אני עדיין לא רגיל לקלאץ' ככה שהאוטו נכבה לי מידי פעם), אני לא מצליח להתניע
ואני נאלץ להתדרדר בחזרה כל הדרך למטה ולהתניע שוב במישור. הסבירו לי שזה משום שזהו מנוע קרבורטור ולא מוזרק דלק.
זהו? זה מה יש? אין משהו לעשות בנידון? פשוט חייבים להתחיל ולסיים כל עליה? ואם בא לי לעצור באמצע העליה בהר חורשן לכוס קפה?
בנוסף רציתי לדעת אם יש דרך להנמיך את גובה הקלאץ? הוא נמצא בנקודה מאוד גבוהה כרגע ולכן יותר קשה לי לשלוט עליו.
אשמח לעצות והסברים בנידון

חנן-ג'יפולוג
05-06-06, 09:14
לחץ את דוושת הגז עד הסוף ותן סטרטר ארוך. יש סיכוי טוב שהמנוע יניע לאחר מספר שניות.

את המצמד מכוונים לא על פי העדפות אישיות אלא כך שהמהלך החופשי בתחילת מהלך הדוושה יהיה כ2.5 ס"מ. כיוונון שונה מזה יגרום לבלאי מוקדם של המצמד או להעברה לא חלקה של ההילוכים.

tomig
05-06-06, 10:13
אני לא כל כך מבין מה הבעיה להניע את הרכב לאחר שהוא נכבה אין סיבה שהוא לא יניע תלחץ קלאץ עד הסוף ותניע עם לא הולך תשים הניוטרל כמובן רגל על הברקס חזק ותניע !
עם זה לא עוזר אז כניראה יש לך בעיה של אי כניסת דלק לקרבורטור בשיפוע חזק אבל ממש ממש לא ניראה לי.

חנן-ג'יפולוג
05-06-06, 10:30
הבעייה היא שהדלק נשפך מכוסית הדלק בגלל השיפוע ומציף את המנוע. בטעות כתבתי קודם ללחוץ את המצמד עד הסוף, כשהכוונה היתה כמובן לדוושת הגז.

תומריקו
05-06-06, 20:28
את המצמד מכוונים לא על פי העדפות אישיות אלא כך שהמהלך החופשי בתחילת מהלך הדוושה יהיה כ2.5 ס"מ. כיוונון שונה מזה יגרום לבלאי מוקדם של המצמד או להעברה לא חלקה של ההילוכים.
אצלי המהלך החופשי הוא הרבה יותר מ-2.5 ס"מ. זה המרחק שאותו אני רוצה לצמצם, את המהלך החופשי. יש אפשרות כזאת?

חנן-ג'יפולוג
05-06-06, 21:29
כן.


קרא את זה (http://jeepolog.com/199.html)

ירון גל
05-06-06, 21:55
כן בעיה מוכרת וכואבת גם אני סובל מאותה בעיה עם המפלץ שלי ואני מכיר 3 פטרונות
1) לא להיתקע בעליה
2) קרובורטור לחץ (אני חושב שככה נקראה) זה בעצם קרבורטור שהכוסית תמיד מלאה
3) מערכת הזרקה עקיפה לבנזין, מערכת הזרקה שמתחברת לסעפת יניקה

נמרוד
05-06-06, 23:21
הבעייה היא בעצם "בעיית משתמש קצה", צבור קצת הרבה נסיון ותראה שזה מסתדר. קודם כל, כן, רצוי ואפשר לעלות את רוב העליות ברציפות, ואתה תתרגל לקלאץ', וגם ללחיצה על הברקס ובו זמנית עם העקב על הגז כדי לשמור טורים בשיפוע גדול כדי שהמנוע לא יכבה. אינספור אנשים נהגו ונוהגים בשטח על סמוראים וג'יפים אחרים עם קרבורטורים (הסיקסים יותר גרועים בהיבט הזה), ומסתדרים.

גיא
06-06-06, 00:00
ואפשרות אחרונה

גז ידני. תבצע חיפוש יש די הרבה על זה.

-->