תומריקו
05-06-06, 04:29
שלום לכולם!
בשעה טובה הצטרפתי לפורום הנכבד הזה, לאחר שסוף סוף נמצאה הכלה הראויה.
אתם בטח מכירים אותה - הסמוראי האדום של עידן.
אני נמצא כרגע ביישור קו של הרכב (עירגול הקפיצים, תושבת כסא שבורה ועוד קטנות),
אך כמובן שלקח לי בערך 4 שניות להכנס איתו לשטח.
לא בדיוק שטח, קצת חולות בסי אנד סאן וכמה שבילים על הכרמל... בכל מקרה זה הספיק לי בשביל לגלות שברגע שאני נתקע
באמצע עליה (אני עדיין לא רגיל לקלאץ' ככה שהאוטו נכבה לי מידי פעם), אני לא מצליח להתניע
ואני נאלץ להתדרדר בחזרה כל הדרך למטה ולהתניע שוב במישור. הסבירו לי שזה משום שזהו מנוע קרבורטור ולא מוזרק דלק.
זהו? זה מה יש? אין משהו לעשות בנידון? פשוט חייבים להתחיל ולסיים כל עליה? ואם בא לי לעצור באמצע העליה בהר חורשן לכוס קפה?
בנוסף רציתי לדעת אם יש דרך להנמיך את גובה הקלאץ? הוא נמצא בנקודה מאוד גבוהה כרגע ולכן יותר קשה לי לשלוט עליו.
אשמח לעצות והסברים בנידון
בשעה טובה הצטרפתי לפורום הנכבד הזה, לאחר שסוף סוף נמצאה הכלה הראויה.
אתם בטח מכירים אותה - הסמוראי האדום של עידן.
אני נמצא כרגע ביישור קו של הרכב (עירגול הקפיצים, תושבת כסא שבורה ועוד קטנות),
אך כמובן שלקח לי בערך 4 שניות להכנס איתו לשטח.
לא בדיוק שטח, קצת חולות בסי אנד סאן וכמה שבילים על הכרמל... בכל מקרה זה הספיק לי בשביל לגלות שברגע שאני נתקע
באמצע עליה (אני עדיין לא רגיל לקלאץ' ככה שהאוטו נכבה לי מידי פעם), אני לא מצליח להתניע
ואני נאלץ להתדרדר בחזרה כל הדרך למטה ולהתניע שוב במישור. הסבירו לי שזה משום שזהו מנוע קרבורטור ולא מוזרק דלק.
זהו? זה מה יש? אין משהו לעשות בנידון? פשוט חייבים להתחיל ולסיים כל עליה? ואם בא לי לעצור באמצע העליה בהר חורשן לכוס קפה?
בנוסף רציתי לדעת אם יש דרך להנמיך את גובה הקלאץ? הוא נמצא בנקודה מאוד גבוהה כרגע ולכן יותר קשה לי לשלוט עליו.
אשמח לעצות והסברים בנידון