צפייה בגרסה מלאה : כמה תמונות מהסדנה....
הבאגי של אורי מקבלת צורה לקראת סוף הבניה, היא שוכבת על הצד בשביל הריתוכים....
http://img394.imageshack.us/img394/3384/img52194dm.jpg
תושבת הבולמים האחורית
http://img406.imageshack.us/img406/1793/img52226ox.jpg
סיימנו את פגוש האלומניום ומתקן לגלגל להמר(עד 37")
http://img389.imageshack.us/img389/7739/img53420xl.jpg
מדרגות צד מאוד מסיביות(הרכב שוקל 3 טון כשהוא ריק) להרמת הרכב עם היליפט
http://img440.imageshack.us/img440/4130/img53314my.jpg
המדרגות לפני ההתקנה, 5 תושבות תופסות את השילדה על 10 ברגי 12.5 מ"מ בחורים מקוריים עבור מדרגות צד
http://img251.imageshack.us/img251/6281/img53146nc.jpg
אני חושב שאלון אמר משהוא בפורום סוזוקי על מדרגות צד שמחוברות לשלדה בברגים .....
אני בדעה שאם יש חורים מקוריים אז יש סיבה למסיבה !!!
מה זה הדיפנדר הזה מאחורי התושבת של הבולם ? :-)
מה זה הדיפנדר הזה מאחורי התושבת של הבולם ? :-)
לפי מצבו נראה כמו דיפנדר שיצא ממכרז ,או רכב לחלקים... :twisted:
http://img251.imageshack.us/img251/6281/img53146nc.jpgעבודה ברמה בינלאומית. אין לי מושג איך אתה הולך להתפרנס מיצירות אמנות כאלו, למכור אותם למוזיאונים? בחיי שכל הכבוד (לגידי ולפול... וגם לארז על הצילומים :mrgreen: )
ואני חשבתי שהמדרגות של ה80 היו מאסיביות! וואו!
שריפון, לא אמרתי מילה על האמרים, דיברתי רק על ויטארות (השלדה הכי חלשה בשוק, אם אתה לא יודע). אין לי מושג איך נראית השלדה שלו, אין לי מושג מה העובי שלה, אין לי מושג אם בכלל יש אפשרות אחרת. אל תקטול שיטת חיבור לפני שאתה יודע על מה התבססה ההחלטה לכזו שיטה. מה שבטוח, עם כזו כמות של חיבורים אין מה לדאוג...
GodsFather
25-06-06, 08:17
עבודה מקצועית ביותר, גורם לי לרצות צעצוע כזה רק בשביל שתהיה לי האפשרות לקנות ממך מדרגות צד וטמבון :-)
אפשר לשאול כמה עולה כזה תענוג ? (אני מתכוון ליצירות של ארז ולא להאמר צעצוע, למרות שלפי איכות העבודה אני חושב שGM צריכים ללמוד כמה דברים מארז)
מבחינת מחירים סליחה אבל אני לא נוהג לפרט מחירים באינטרנט, בכל מקרה כל עבודת custom אצלנו לא תהיה זולה, מטבעם עבודות custom לוקחות הרבה מאוד שעות של עבודה ומחשבה של אנשי מקצוע, לפעמים גם נסיונות ודגמים רבים לפני שתכלס מוצאים מוצר מוכן שאנחנו מוכנים שיהיה חתום עליו overland.
http://img70.imageshack.us/img70/4109/img53167mz.jpg
בנתיים נכנס עוד המר לטמבון אחורי(הפעם מברזל),מתקן לגלגל ספייר(עד 37") המחובר לפגוש האחורי(אני אנסה לשים פה מחר תמונות של הציר של המתקן...),ופגוש קדמי עם כננת 12500.
http://img488.imageshack.us/img488/5294/img53478oq.jpg
הטמבון האחורי מברזל חזר מצבע....
4 מ"מ ST37 ,ניתן להרים עם היליפט את הרכב מכל מקום בטמבון ,אוזני גרירה מסיביות(מאודדדדד), וו גרירה נשלף ותושבות למתקן לגלגל ספייר(עד 37")
http://img472.imageshack.us/img472/1358/img55685vs.jpg
http://img388.imageshack.us/img388/5724/img55695ua.jpg
עם המתקן לגלגל
http://img388.imageshack.us/img388/6373/img55902rh.jpg
http://img58.imageshack.us/img58/9643/img55820im.jpg
המתקן פתוח
http://img327.imageshack.us/img327/2959/img55910we.jpg
הציר של הגלגל, בחלקו הימני ניתן לראות שחרטנו תעלות בשביל הגריז
http://img327.imageshack.us/img327/8664/img55325vd.jpg
את הפרופיל של המתקן חתכנו בצורת הציר לשם התאמה מלאה
http://img327.imageshack.us/img327/4514/img55405nx.jpg
הציר מרותך לפרופיל
http://img387.imageshack.us/img387/2135/img55478zs.jpg
המשך....
הציר יושב בתוך התושבת שלו, ניתן לראות את החיזוקים לתושבת(בתמונה מרותכים בפיקים בלבד), העומס על התושבת עצום(מנוף של מתקן כבד עם צמיג ענק)
http://img387.imageshack.us/img387/3087/img55250nl.jpg
כאן ניתן לראות את עובי התושבת
http://img387.imageshack.us/img387/5484/img55280km.jpg
מחזיק לא רע....
http://img387.imageshack.us/img387/9597/img55990tq.jpg
מנגנון הנעילה של התקן:
מצד הפגוש מחובר "כ" (בתמונה מחובר בפיקים בלבד)
http://img162.imageshack.us/img162/6907/img55071hp.jpg
http://img353.imageshack.us/img353/3299/img55081sq.jpg
אל התמתקן עצמו מרותך פרופיל עבה
http://img460.imageshack.us/img460/6566/img55450ns.jpg
באמצע הפרופיל ובאמצע ה"כ" יש חור שדרכו נכנס פין תעופתי בעל מנגנון שחרור אבטחה קפיצי
http://img235.imageshack.us/img235/1571/img56022mw.jpg
http://img353.imageshack.us/img353/884/img56002vb.jpg
מבט כללי
http://img56.imageshack.us/img56/994/img55894bg.jpg
http://img56.imageshack.us/img56/1671/img55867ol.jpg
חנן-ג'יפולוג
12-07-06, 00:47
יופי של עבודה (מהמעט שאני מבין ביופי... ובעבודות ;-) ) .
תקן אותי אם אני טועה, אבל אני מניח שאתה או משפר אחר ביצעתם הורדה כלפי מטה לתפוח הגרירה על מנת שהוא לא יתנגש במתקן שבנית לגלגל. הפחית הזו שהתפוח מחובר אליה, נראית לי חלשה משמעותית ביחס לכל מתקן אחר שהכרתי עד היום לתפוח גרירה. במיוחד אם מתחשבים במשקל העצמי של המפלצת שמאפשר לה לגרור נגררים כבדים מאוד.
או שלא. אני שואל כי בניתי אתמול תפוח נשלף, ומעניין אותי לדעת לפי אילו מדדים בוצע המתקן בתמונות.
בוקר טוב
לפני כמה ימים ראיתי את הרכב נוסע לידי בכביש. הפגוש נראה מצויןן ומותאם לקווים של הרכב וכן העבודה - כיאה לסדנת OVERLAND.
גידי, פול וארז ישר כח וקבלו שפו על הביצוע
רפי כהן
צוות המכשפה בבאגי.
את החישובים שנעשו (על ידי המהנדס שלנו) אין לי להראות, אבל גם מנסיוננו גם עם לקוחות שלא רק גררו אלא גם חילצו רכבים שקועים הם לא הצליחו להזיז לפלטה, הפלטה עבה מאוד 12 מ"מ מרותחת לפרופיל עבה מאוד ופין של 16 מ"מ
http://img82.imageshack.us/img82/2642/img55938su.jpg
ארז....
הוו גרירה פשוט מושלם...אהבתי
יש לך דרישת שלום חמה ונשיקות מ........
הי רק שומעת את הסירנה רצה ישר עם הילדים למקלט
חייב להקשות - רק כך אוכל להבין
ציינת כי ניתן להרים את הרכב מכל מקום בטמבון ע"י הייליפט(אלא אם יש לי בעיה בהבנת הנקרא)
מהתמונות שפרסמת אני לא מוצא ולא נקודה אחת שמסוגל להחזיק את רגלית ההייליפט ללא שיתחליק
מה חסר לי?
שלומי
GodsFather
25-07-06, 20:33
תן מבט בפינות הטמבון ותראה שאפשר להכניס שם הייליפט כשהמדרגה של ההילפט פונה לצד הרכב ולא לאחורי/לפנים הרכב. אבל אני משאיר את הבמה לארז שיתן הסבר.
ברשותו של ארז (או שלא, מה אכפת לי) אני אסביר:
מי שמכר לכם שחייבים נקודות (הכוונה לנקודות שהן חלק מהמתקון, המתקון עצמו אכן חובה) להיי ליפט כדי להרים עם היי ליפט, טעה בגדול (או מכר לכם משהו...). אין ספק שזה נחמד, אבל למען הפרוטוקול:
1. היי ליפט מרים מכל משטח, גם חלק לגמרי, אם תציבו אותו נכון. תסתכלו סביב, כמה רכבים עם מדרגות צד עגולות לגמרי יש? זה לא מקרה שאין להם בעיה להרים עם היי ליפט. תסתכלו על רכבי עבירות, לכמה מהם יש חירוצים להיי ליפט?
2. לעולם אין לך גישה לאיפה שאתה רוצה. הגישה לנקודה הספציפית תמיד בלתי אפשרית כי מתחתיה הבוץ רך מדי, הסלע לא ישר מספיק, אין מספיק מקום או שזה רחוק מדי מהנקודה שאתם רוצים שתעלה באוויר. כדי לייצר גישה להיי ליפט מכל מקום בפגוש כשכל מקום הוא עם תושבות להיי ליפט, אתם תצטרכו... משטח ישר. כל מצב אחר ואתם עשויים להאלץ להרים מהגבול.
3. חירוץ להיי ליפט, עד כמה שזה נחמד, הורג במקום יתרון של כל מבנה כזה (בפרט מדרגות צד): אין יותר אפשרות להחליק את המבנה מעל משהו, כי אין משטח חלק.
לדעתי זה גימיק. אין ספק שזה נחמד אם במקרה אתה כן מרים ובמקרה כן יש לך נקודה באזור, אבל מבחינת תועלת תכל'ס? גימיק.
לא דיברתי על חירוץ ובטח לא על גימיקים עיצוביים , מספיק שתראה את הרכב שלי ותבין שאני לא זקוק לצורה של מכונית כדי לנהוג (מקווה שאני מובן )
אבל הטמבון מרותך בצורה משופעת בתחתית (או זה רק נראה כך בתמונות) וכל בר דעת יודע שהייליפט מחליק במצב שכזה
ואןם תחבר אותו לתחתית השיפוע? גם תרים, גם תקבל תמיכה, אתה גם יכול לעבוד עם דלת ומתקן לגלגל סגורים (תחשבו על זה אחרת, עם צמיג 35 אתה חייב לפתוח את המתקן בלי הזוית הזו). ראית פעם מדרגת צד צינורית שיש רק צינור אחד והיא קרובה לרכב, אבל ראית פעם מישהו עם סטאפ כזה עובד עם היי ליפט ודלתות סגורות? זו אחת הסיבות שלמדרגת הצד של ההאמר יש את הצינור הנוסף (כנ"ל הצינור ברוקר פאנל שלי, אגב).
תראה את זה במציאות, כשתקבל סדרי גודל תבין יותר טוב (במיוחד עם היי ליפט ליד זה). זה בהחלט אפשרי, גם אם בתמונה זה לא נראה כך.
לזוית יש עוד שימוש די ברור מאליו, החלקה מסלע.
בזוית הזו של הטמבון (ואיני גורע מאומה מיופיו ופרקטיותו של הטמבון)
שימוש בהייליפט ידרוש לא רק לפתוח דלת אלא גם לקבל את הכסאות האחוריים .
משום מה נראה לי שאני מפספס משהו, לא יתכן שכולם אומרים שאפשר ורק אני לא
אתה הפוך, גוטה . הזוית מרחיקה את ההי-ליפט, לא גורמת לו להתכנס לעבר הרכב.
או שממש אני לא בכיוון או שהיילפט שלי עובד הפוך
אבל הזוית של הטמבון 45 מעלות לכיוון הרכב הזוית בהיילפט לזרוע 90 כך שכדי להשתמש בהיילפט בהנחה שלא יחליק יש צורך בזגג.....
לא נראה לי שאתם מדברים על אותו דבר ,
תמשיכו עם התמונה הזאת
יפה אוריה לזה התכוונתי
במצב הזה בדיוק ההיליפט יגרום נזק ולא ניתן להשתמש בו
בדיוק לפי תמונה זו איפה אני טועה?
(לא לשכח שכדי להשתמש בהייליפט באמת צריך להכניס אותו בזוית של הטמבון כלומר לתוך החלון)
יא שפוך, תטה את חלקו העליון של ההי ליפט שמאלה בתמונה, לא ימינה כפי שאתה חושב. משעינים את ההי ליפט על הפגוש, השן נכנסת מתחת לזוית, לא עליה. היא נתמכת בחלקו התחתון של הפגוש. אמרתי לך, זה אותו עקרון כמו מדרגת צינור כפולה (או רוקר כמו אצלי).
זו לא התמונה הכי טובה לזה, אתה צריך לראות מהצד את הזוית במרכז הפגוש. היא הרבה פחות חדה מזו שאתה רואה בתמונה הזו, כפי שאתה יכול לראות בתמונה שמתמקדת בוו הגרירה. בצד אין לך בעיה כי אתה פשוט מרים מהצד, לא מאחור.
עקב מוגבלותי , מודיע על פרישה מרצון
לא מצליח לראות איך אתה מטה והשן מגיעה עד למתחת לזוית הטמבון
(אלא אם שלך יותר ארוך) יש הבדל בגודל השן בין הייליפט מקורי להייליפט של ל.כ?
שלומי
בסיס ההיליפט מתחת לאוטו
ההיליפט מוטה החוצה
הלשון של ההיליפט נשענת על הפאה שעולה לכיוון תחתית הרכב
חייב לנסות את זה
עד היום אם ההייליפט לא היה מאוזן הוא היה מחליק לי
בקיצור אני יבדוק את זה בפועל ומקווה שסוף סוף אבין את הסוגיה
או שתביאו לי שוקולדים למיון......
שלומי
בסיס ההיליפט מתחת לאוטו
ההיליפט מוטה החוצה
הלשון של ההיליפט נשענת על הפאה שעולה לכיוון תחתית הרכב
אתה בטוח שזו הדרך?
לדעתי במצב כזה יקרו שני דברים : א. ההיליפט יחליק כי לא תהיה לו מספיק התנגדות
ב. הידית של ההיליפט תתקע ברצפה ולא תגיע לסוף המהלך - מה שהכרחי כדי להמשיך ולהרים.
גלעד
מצטער שאני קוטע את הדיון על הטמבון, אבל יותר מעניינת אותי התמונה של הבאגי של אורי.
ארז,
הגג"ש שמחובר לגלגל האחורי נועד להנעה על ידי שרשרת? או שאתם מתכננים תמסורת בגלגלים?
חוץ מזה אני לא רואה סרן מאחור אז אני מניח שהגלגל מחובר בציר לשלדה ונתמך על ידי קפיץ ובולם?
ראיתי שהיה דיון פורום בנושא הנעה על ידי שרשרת - האם זה הבאגי המדובר?
איך פתרתם את עניין העומסים/שימו/הגנה על השרשרת...
גיל
באמצע הפרופיל ובאמצע ה"כ" יש חור שדרכו נכנס פין תעופתי בעל מנגנון שחרור אבטחה קפיצי
http://img353.imageshack.us/img353/884/img56002vb.jpg
ארז,
מקווה שלא איכפת לך לגלות לנו. איפה ניתן לקנות פין כזה? מה מחירו?
ואיך הוא מתחבר ל "כ" שמחזיקה את המתקן?
בוקר טוב....
אתה יכול למצוא פין כזה בנועה פרזול, אזור התעשיה הישן בראש העין.
לא זוכר את מחירו אבל יקר, הוא בתקן תעופתי.
בוקר טוב....
אתה יכול למצוא פין כזה בנועה פרזול, אזור התעשיה הישן בראש העין.
לא זוכר את מחירו אבל יקר, הוא בתקן תעופתי.
מה? 4 שנים ואתה לא זוכר מחיר??
:):):)
מאיפה אני קונה פין כזה
הפין הנ"ל נקרא "פין חיל אוויר"
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.