צפייה בגרסה מלאה : היחידה החשמלית בקרבורטור (מנוע קר מדי- הכותרת נערכה)
שלום חברים יש לי מס' שאלות:
1.מהו תפקידה של היחידה החשמלית של הקרבורטור?
2.האם כשהיא לא תקינה היא עשויה לגרום לשינויי טמפרטורה בפעולת המנוע?
3.איך בודקים את תקינותה?
4.איך בודקים את תקינותה של היונית חום?
5.מהם הגורמים המשפיעים על טמפרטורת העבודה של המנוע, מלבד הטרמוסטט והצ'וק?
תודה
- איזו יחידה חשמלית? איזה שנה הסמוראי?
- את היוניט חום אפשר למדוד עם רב מודד. צריך לבדוק את ההתנגדות. כעיקרון ככל שהטמפ עולה ההתנגדות צריכה לרדת. אתה יכול לשים את החיישן במים חמים ולראות. זה לא מדוייק אם אתה לא עושה את זה עם מד חום ובודק התנגדות לכל טמפ' אבל זה מראה אם עובד או לא.
תבדוק גם את המינוסים באוטו ולמנוע כי בסמוראי יש בעיות הארקה וזה יגרום לסטייה של המדים.
- אם הרדיאטור שלך סתום אז גם תהיה התחממות. חוץ מזה תערובות לא נכונה והצתה לא מכוונת גם יגרמו להתחממות.
היחידה החשמלית בחלק מהקרבורטורים היא סולונואיד דימום שחותך את הספקת הדלק בזמן.
אסף.
1.תודה לכל המשיבים.
2.סליחה שלא הבהרתי את עצמי הבעיה שלי היא שהמנוע לא מגיעה לטמפרטורת
עבודה ולא התחממות. (לפחות כך מראה המד חום וצריכת הדלק).
3. הסמו הוא שנת 88.
4.הטרמוסטט חדש.
אם המנוע לא מגיע לטמפ' עבודה- האשם היחידי יכול להיות הטרמוסטט (אז מה אם הוא חדש? אולי הוא כל הזמן פתוח). המנוע תמיד מייצר חום. הרכיב היחידי שמווסת את חום המנוע (כלפי מעלה) הוא התרמוסטט. כל שאר חלקי מערכת הקירור מורידים את חום המנוע.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.