PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעית חיבור בין טרנספר לסרן אחורי ברכב מבניה עצמית



dbaruch
23-06-06, 18:53
לא מזמן התחלנו ברוך המסגר וניצן המרשל לבנות כלי רכב מאוד מעניין .
השילדה של דיסקברי והבודי כולל מנוע גיר טרנספר של סונומה ץ למעשה לקחנו את הסונומה חתחנו את כל חלקה האחורי כולל שסי עד לתחילת הקבינה . לקחנו את שלדת הדיסקברי והלבשנו עליה את הסונומה .
התוצאה רכב דו מושבי ,מאוד קצר , גם השילדה של הדיסקברי קוצרה מבלי לפגוע ברוחק הסרנים, מבנה על בסיס קפיצים ספירלים , ובעל חזית מאוד מרשימה .
שאלותי הם
1. כתוצאה מההלבשה של שסי על גבי שסי נוצר מרחק מאוד קצר בין הטרנספר לבין הסרן האחורי וגם כ50 סנטימטר גובה בינההם . למי יש רעיון איך מחברים בין שניהם
אבקש להתיחס למצב הקיים ולא להציע לשנותו
יש לי מספר כיוונים והצעות לביצוע ואני רוצה לשמוע עוד
בתודה ברוך המסגר

**הכותרת מיועדת לתת לנו מידע על תוכן ההודעה, אנא הקפד לתת כותרות אינפורמטיביות יותר. תודה. **

OFF-RoaD
23-06-06, 22:56
לא חושב שאני יכול לעזור לך יותר מדי, אבל אפשר לשאול מה גורם לכם לשים שלדה על שלדה? זה מעין בודי ליפט מתוחכם שלא פוגע בבודי?

ומה בנוגע לציר יציאה מהטרנספר אופקי, עוד ציר ב90 מאונך, ולמטה עוד ציר אופקי לדיפרנציאל?
מעין: --
|
--

כמו במנוע ברך של סירת מנוע

OFF-RoaD
23-06-06, 22:59
אי אפשר לערוך ולא יצא טוב
משהו כזה:
..--
..|
--
תנסו להתעלם מהנקודות

נ.ר
23-06-06, 23:14
תבקש מגרינגרס דרישפט ארוך יותר

OFF-RoaD
24-06-06, 00:33
זה לא יצור שם זווית דרייבשפט נוראית שתעשה הרבה בלאגן במערכת?

אלון_ק
24-06-06, 11:02
נ.ר, O-R, תקראו את הודעת המנהלים בראש הפורום טוב טוב. תגובות כאלו לא עוזרות, לא הייתם רוצים לקבל כאלו בעצמכם אז אל תתנו אותן לאחרים. שאלו שאלה רצינית, אם אין לכם תשובה אמיתית אל תתנו תשובה בכלל.

הפתרון המוכר ביותר הוא לסובב את הסרן האחורי כך שיציאת הפיניון מכוונת אל הטרנספר. זה מכריח אותך להוסיף קרדן כפול, אבל חסר לנו קצת מידע: מה המרחק האופקי בין יציאת הטרנספר עד לפלאנג' שעל הפיניון?

זאביק
24-06-06, 12:34
תמונות, רבותי, תמונות !!!!!
תמונה אחת שווה אלף מילים, בייחוד בשאלה כזו.
זה יחסוך הרבה זמן ודיונים של להבין איך בדיוק זה עומד ומה יש.

asafk
24-06-06, 15:51
אם יש תמונות- מה טוב.
אם אין תמונות- יש מידות? מה המרחק האפקי מהיציאה האחורית של הטרנספר ליוק הכניסה לסרן? ומה המרחק האנכי?

אסף.

dbaruch
24-06-06, 16:25
צהרים טובים לכולם ותודה על ההענות . אז ככה תמונות אני יצלם ביום ראשון כי הרכב נבנה במסגריה , לגבי מידות במאוזן יש כ20 סנ, ובמאונך יש כ50 סנ , אין חשיבות למידה למידה המדויקת יש מצב נתון שבו היוק גם מאוד קרוב ליציאת הטרנספר וגם הזוית ליציאת דרישפת במתקונת הרגילה הינה בילתי אפשרית .
ההצעות והרעיונות שקיבלתי הם:
1 . להנמיך את הטרנספר מהיציאה בגיר עידי שני צירים נתמכים בלגרים כשעל הצירים יושבים גלגלי שינים ושרשרת כך אני יקבל תמסורת קבועה וההפחתה תתקבל הטרנספר כשהוא מונמך והדרישפטים יושבים בקו ישר לסרנים
2. יצירת תמסורת של 3 גלגלי שינים מהיציאה של הטרנספר כך אקבל את ההנמכה כשבקצה יחובר דרישפט קצר
3. יצירת גלגל שינים ביציאה של הטרנספר וגלגל שינים זהה ביציאה של הסרן כשבינהם שרשרת תעשיתית ומותחן כדי לקבל את תנועת הסרן מעלה ומטה
אילו הם פחות או יותר הרעיונות אשמח מאוד לשמוע תגובות או רעיונות חדשים
נב" נחמן מגרינגרס יגיע אלי ביום שני, לאחר שדנתי איתו בנושא הוא אמר לי"אין דבר שאין לו פתרון"
בתודה מראש ברוך המסגר

asafk
24-06-06, 16:36
אני חושב שהבעיה של הדרייבשאפט היא הבעיה האחרונה שאתה צריך לפתור. יש לך הבדל גדול מדי בגובה בין חטיבת ההנעה לבין הסרנים- מרכז הכובד של הרכב יהיה מאוד מאוד גבוה.... חטיבת ההנעה היא בקומה שניה, והסרנים בקומת קרקע- אמנם עוד אין תמונות- אבל זה נשמע לי לא סביר.

אסף.

-->