צפייה בגרסה מלאה : צריך עיצה - חריקות
שלום לכולם,
דיפנדר 110, לא מזמן אני מזהה חריקות ככל הנראה מהמתלים.
החריקות הן גם לאחר דימום הרכב כאשר אני יורד מהרכב (ואני לא שמן בכלל).
מאיפה הן ואיך מבטלים אותן?
אנא עזרתכם, אשתי אומרת שזה רעש של גרוטאה.
הכי קל זה לשכב מתחת לרכב, כמישהו אחר מנענע אותו, תעקוב אחרי הרעשים ותגלה את המקור.
עידן
בוקר טוב עידן,
ככל הנראה הרעש מגיע מהקפיצים, על אף שאני לא מבין איך מגיע רעש חריקה מקפיץ ספירלי.
נו אז? ככה היה תמיד, לא? ככה מגיע כמקור.
הרעשים החלו לפני כחודש.
הקפיץ מונח בחלקו התחתון על פחית עגולה (תושבת הקפיץ התחתונה).
האם היא מהודקת היטב לסרן?
הקפיץ מהודק לתושבת התחתונה בעזרת איזה שהוא פלח מלבני, האם הפחית מהודקת היטב?
עידן
יש אפשרות להניח גומיות (ספייסרים דקים) בין הקפיץ לתושבות
זה אמור לבודד ויברציות מהכביש/סרן למרכב
אולי יעלים לך את החריקות. בלי קשר תבדוק שהפס הידוק התחתון של הקפיץ (2 ברגים) אכן מהודק
יש אפשרות להניח גומיות (ספייסרים דקים) בין הקפיץ לתושבות
זה אמור לבודד ויברציות מהכביש/סרן למרכב
אולי יעלים לך את החריקות. בלי קשר תבדוק שהפס הידוק התחתון של הקפיץ (2 ברגים) אכן מהודק
הי שחר, בדקץי את הפחיות - הן מהודקות שתיהן.
על איזה גומיות מדובר? איפה ניתן לרכוש?
למשל
https://www.expeditionexchange.com/defender/
חפש
Rubberized Spring Isolator
Rubberized Shock Tower Securing
תשאל את ארז אולי הוא יוכל לעזור
אוקיי, בדקתי באתר ולא שמתי לב שהיו כאלו אצלי בעבר.
ארז מאוברלנד?
עוד דבר בכיוון - על הדרך תבדוק מה מצב הבולמים - זה יכול להיות גם מהם אם הם גמורים.
אמיר.
יש אפשרות להניח גומיות (ספייסרים דקים) בין הקפיץ לתושבות
זה אמור לבודד ויברציות מהכביש/סרן למרכב
אולי יעלים לך את החריקות. בלי קשר תבדוק שהפס הידוק התחתון של הקפיץ (2 ברגים) אכן מהודק
בעת החלפת הקפיצים והבולמים, קיבלתי מארז גם את הגומיות הללו.
לא ממש עוזר.
הרכב ממשיך לצפצף מהמתלים (אצלי 4 בולמים ו 4 קפיצים חדשים).
יש חדש ?
אני מחכה לעידכון שלך. שיתן לי כיוון לחריקות אצלי.
התופעה שציינת מוכרת לי מאד.
ניב
בדקתי את הברגים על הפלחים בתחתית כל קפיץ, הכל מהודק כהלכה.
עדיין אין לי מושג.
האם משהו התקדם עם זיהוי מקור הרעש?
סביר להניח שהחריקות באות מכיוון הגומיות של מוטות הרדיוס או הזרוע A , הבולמים יכולים לחרוק גם אז לבדוק גם אותם.
עם יש ברכב מוטות מיצב - יש להם מוטות קצרים עם תפוח בקצה שמתחבר לסרן והם בדרך כלל חורקים, יש להחליף את הגומיות לתפוחים שבטח קרועות לשים שמן חלודה ולגרז.
נעם
תודה נועם, אבל ב110 שלי אין ולא יהיו מוטות מייצבים.
בדקת בוקסוטת במוטות רדיוס {קדמיים ואחוריים), בתמך A , ובמוט פנהרד ?
בדקת את הגומיות במוטות הרדיוס (קדמיים ואחוריים ) ?
למרות שהבולמים חדשים ,בדדוק את הגומיות שלהם , שוב . (יכול להיות שהאומים השתחררו , יכול להיות שבהתקנה לא שמו את הדיסקיות נכון . יכול להיות שהבולמים עמדו קצת על המדף לפני שנמכרו לך והגומיות התייבשו {גומיות של טאף דוג למשל, נגמרות מהר מאד , היו כבר מקרים שלאחר חודשיים מההתקנה הן סיימו )
הכי חשוב..... לי הייתה בעייה דומה ולבסוף גיליתי שהחורים בסרן הקדמי שאליהם הבולמים מתחברים , נשחקו והפכו לאליפטיים . כשתקנתי זאת והחזרתי אותם לקוטר והצורה המקוריים , נעלמה הבעיה. הבולמים הפסיקו לשייט .
איזה קפיצים ואיזה בולמים התקנת ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.