צפייה בגרסה מלאה : רעש מההגה בהילקס
לאחרונה אני נתקל בתופעה שבה כאשר אני מסובב את ההגה עד הסוף שמאלה כאשר אני מגיע לנעילה נשמעת דפיקה מאזור הגלגלים
הרעש מופיע לאחרונה מה גם שלאחרונה הוחלפו בולמי הזעזועים למונרו SENSATREK
הרכב עם צמיגי 31.5 לכן אין אפשרות שזה מהצמיג
מה הסיבה לרעש?
תודה ארז
אם יש לך מיגון גחון, אז יתכן והוא לא מקובע מספיק חזק
אולי הגלגל נוגע בכנף (בחלק שקרוב לדלת) .
קורה בדרך כלל לאחר החלפה ל "31 כאשר הקפיצים עייפים.
סובב עד הסוף ורד לבדוק
איציק - 4X6ZH
04-07-06, 18:26
השואל כתב במפורש יש לו צמיג 31 וזה לא יכול להיות מהצמיג !
אני בטוח שהוא יודע מה הוא כותב .
****
איציק ;-)
אז אולי יש צורך לגרז את פעמון הצירייה.
פעמוני הציריה הוחלפו ממש לא מזמן אני יוצא מנקודת הנחה שהם גורזו בעת ההחלפה
עוד רעיונות
לי היה רעש כזה בעיקר כאשר סובבתי את ההגה במקום,או בפניות חדות בנסיעה איטית .
בוקסות הגומי של קפיצי העלים בסרן הקידמי היו גמורות.
הרעש נעלם אחרי שהחלפתי. שי .
בנוסף למה שכתב שי,בדוק גם את המוט הדחיף. יכול להיות שיש בו חופש.
פרק נקה הרכב וגרז .
סרן חי או מתלה נפרד?
סרן חי כיאה לדגמי 97
ישנה אפשרות שהרעש מהחיכוך של קפיץ העלה, זה קורה בעת סיבוב ההגה שמעיל לחץ צידי על הקפיץ.
תנסה לחזק U בולט (קודם את השמאלי ואח"כ את הימני כדי לבודד את האפשרויות)ולראות אם זה נעלם.
ישנה אפשרות שהרעש מהחיכוך של קפיץ העלה, זה קורה בעת סיבוב ההגה שמעיל לחץ צידי על הקפיץ.
תנסה לחזק U בולט (קודם את השמאלי ואח"כ את הימני כדי לבודד את האפשרויות)ולראות אם זה נעלם.
א. מה זה U בולט?
ב. לפי מה שראיתי כשמסובבים את ההגה עד הסוף שמאלה המוט הדחיף בצד בו הוא מחובר לפיטמן פשוט פוגע ככה"נ בתושבת העלה הקדמית (זו שמחברת את העלה לשלדה) האם זה מעיד על עלים גמורים כי למען האמת הם די שטוחים מקדימה? או שאולי ישנו חופש גדול מדי בהיגוי?(תיבת הגה אולי)??
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.