צפייה בגרסה מלאה : מסנן אויר kn פתוח ניתן לשטיפה?
מאחר שהוא עשוי ברובו ממתכת האם ניתן לשטוף את המסנן?
Yes
Thats the whole idea
You wash it with some dish washing detergent
SABON KELIM
Let it dry, oil lightly with ATF and you are ready to go
I know you didnt ask for it but I'll give the history of the K&N filters
The year is 1969
Baja racers have a problem: the factory style parer filters
clog up very fast due to the ultra fine dust,
Thats what the K&N filter was invented for:
It didnt clog in the Baja dust
How you ask?
Simple: the "holes" are bigger then a paper filter
The idea is that the oil will capture the dust......
But in reality,
It lets all the fine dust go thru the engine
Just know what you are buying
Personaly speaking, I wont use any K&N filter in any of my trucks if you paid me!
תודה על התשובה מטקסס הרחוקה.
מאחר שהמסנן היה מלוכלך בכמות גדולה של שמן ואבק, טבלתי אותו למספר שניות בבנזין, השאלה היא אם נגרם לו נזק כלשהו?
יכול להיות שנגרם נזק ויכול להיות שלא, אבל אתה כנראה לא תיקח סיכון ותקנה חדש - והנה הלך היתרון הגדול של "פילטר לכל החיים".
נמרוד
באתר של החברה נכתב שהוא ניתן לשטיפה ולא פורט איזו.
בתצלום של מסנן זהה לשלי מצולם שרוול ספוג שמתלבש על המסנן??????
אם אתה יכול, תפרט את עניין השימון.
רפי
שרוול הספוג הוא שכבת הגנה נוספת שמוסיפים ברכב שנוסע בשטח.
מוזר שתהליך השטיפה לא מופיע באתר, בעקרון יש דף הוראות שמגיע עם הפילטר. כמובן שבדף כתוב שצריך להשתמש בסבון ובשמן המיוחדים של K&N, שבאים בערכה שאתה יכול לקנות לדעתי גם בארץ, נסה אצל ינוביץ'. אבל אם ג'ו אומר סבון כלים + נוזל גיר אוטומט, אני סומך עליו.
שרוול הספוג הוא שכבת הגנה נוספת שמוסיפים ברכב שנוסע בשטח.
מוזר שתהליך השטיפה לא מופיע באתר, בעקרון יש דף הוראות שמגיע עם הפילטר. כמובן שבדף כתוב שצריך להשתמש בסבון ובשמן המיוחדים של K&N, שבאים בערכה שאתה יכול לקנות לדעתי גם בארץ, נסה אצל ינוביץ'. אבל אם ג'ו אומר סבון כלים + נוזל גיר אוטומט, אני סומך עליו.
בזמנו אני נשלחתי לרכוש את הערכה הנ"ל אצל בני בייקר ברחוב צלנוב.....
GodsFather
04-07-06, 10:56
לפי ההמלצות בדף - ויש לי גם KNN וגם UNI
ניקוי במים רגילים בלבד , לא בלחץ ולא בחום - מי ברז פשוטים ולאחריהם ניקוי בנוזל ניקוי ספציפי של KNN
מהפנים לחוץ - כלומר מהצד ששואב אויר(הקרב') לצידו החיצוני - אויר העולם (בית המנוע)
נותנים לייבוש באויר העולם / שמש - לא בפן או מבער או מפזר חום - ייבוש טבעי!
לאחר מכן שימון עם שמן KNN המקורי. עוד 10-20 דקות שיספג וגמרנו.
לגבי שימוש בכל מיני תחליפים לניקוי ושימון - מדובר בפילטר שעשוי כותנה ולכן אני לא יודע עד כמה נוזל כביסה (עם כדוריות בדר"כ) יועיל לסוג הבד הזה ועד כמה שמן גיר יעשה טוב לחומר.
לגבי תוספת ההגנה - אכן נועדה בדיוק לבעיה המתוארת והיא חדירה של חלקיקי אבק קטנים. פתרון זול יותר הוא גרביון נשי רגיל/עבה. מחליפים כשמנקים וזהו.
שרוול הספוג הוא שכבת הגנה נוספת שמוסיפים ברכב שנוסע בשטח.
מוזר שתהליך השטיפה לא מופיע באתר, בעקרון יש דף הוראות שמגיע עם הפילטר. כמובן שבדף כתוב שצריך להשתמש בסבון ובשמן המיוחדים של K&N, שבאים בערכה שאתה יכול לקנות לדעתי גם בארץ, נסה אצל ינוביץ'. אבל אם ג'ו אומר סבון כלים + נוזל גיר אוטומט, אני סומך עליו.
אני שוטף את הפילטר והשרוול במים חמים וסבון כלים ,עובד מצויין
חגי ערב טוב
אחרי השטיפה אתה מורח גם שמן גיר אוטו' ( האם רגיל לא יעשה את העבודה ?)
לאורך כמה זמן אתם בדקתם שאכן אין שם נזק למנוע ?
תודה
הדרך הטובה לשמור על הפילטר הוא גרב נילון וניקוי אחת לשלוש חודשים בלחץ אויר וזה רק לגיפים שאינם נוסעים ביום יום.
מי שמעונין לקנות קיטים לניקוי של פילטרים פתוחים או פילטרים יכול ליצור איתי קשר בפרטי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.