צפייה בגרסה מלאה : בדיקת קומפרסיה במנוע סמוראי
שלום..
כמו שכבר הזכרתי.. אני מחפש רכב לחבר..
לגבי בדיקת קומפרסיה - קראתי על תהליך הבדיקה. לא הצלחתי להבין אם כאשר אני בודק צילינדר ספציפי שאר הפלאגים צריכים ליהיות מורכבים או מפורקים?
האם אמור להשפריץ שמן מחורי הפלאג? אם לא, מה זה אומר אם משפריץ?
האם הפלאגים אמורים ליהיות יבשים משמן במצב תקין?
אני יודע שלא אמור ליהיות הפרש בין הלחץ בכל הבוכנות.. אבל מישהו יודע מה הלחץ התקין בכל בוכנה במנועים שלנו?
תודה רבה..
עידן
שלום..
כמו שכבר הזכרתי.. אני מחפש רכב לחבר..
לגבי בדיקת קומפרסיה - קראתי על תהליך הבדיקה. לא הצלחתי להבין אם כאשר אני בודק צילינדר ספציפי שאר הפלאגים צריכים ליהיות מורכבים או מפורקים?
האם אמור להשפריץ שמן מחורי הפלאג? אם לא, מה זה אומר אם משפריץ?
האם הפלאגים אמורים ליהיות יבשים משמן במצב תקין?
אני יודע שלא אמור ליהיות הפרש בין הלחץ בכל הבוכנות.. אבל מישהו יודע מה הלחץ התקין בכל בוכנה במנועים שלנו?
תודה רבה..
עידן
שלום עידן
תראה שאתה בודק צילינדר אתה בודק אחד וכל השאר מורכבים
וכשאתה מסים את הבדיקה אתה מרכיב אותו חזרה ובודק אחד אחר , הכוונה ששאר הפלאגים צריכים להיות מורכבים , עד כמה שאני יודע לא אמור להשפריץ שמן , אבל על זה אל תתפוס אותי במילה ,
ההפרש בין כל הבוכנות צריך להיות מקסימום הפרש של 9 או 10 אם אני לא טועה , מסוזוקי זה יוצא 210 אם אני לא טועה
הלחץ שלי למשל בסמוראי מראה עכשיו על 195 בכולם
מקווה שעזרתי
רותם .
210 PSI לכל בוכנה?? אתה בטוח?
כל המצתים צריכים להיות מפורקים .
בזמן בדיקת לחץ מנוע המצערת בפתיחה מלאה !
עדיף לנתק כבל הצתה ראשי מחשש לפריצת ניצוץ למקום לא רצוי...
מצערת בפתיחה מלאה.. אתה מתכוון גז לחוץ עד הסוף?
ושוב.. מה טווח הלחצים הסביר במנוע סמוראי?
תודה רבה
מצערת בפתיחה מלאה.. אתה מתכוון גז לחוץ עד הסוף?
תודה רבה
אכן כן...
מילא באוטו שלך... אבל באוטו של מישהו אחר, אל תבדוק קומפרסיה אם אתה לא יודע ביוק איך. צר לי, אבל אפשר לגרום נזק, ולכן את הבדיקה הזו ספציפית תשאיר למכון בדיקה או מוסך, אם אתה לא סגור ב100% על מה לעשות.
יש דרכים אחרות לדעת את מצב המנוע באופן כללי.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.