צפייה בגרסה מלאה : חופש במיסב מוט ההגה
האם זה רק מיסב או שיש אלמנטים נוספים?
יש לפחות שני מיסבים במוט ההגה, למה בדיוק אתה מתכוון?
עירא
מעל למפרק, ישנו כיסוי פח שסגור עם קליפס, בתוכו ישנו המיסב.
סבירות גבוהה שייש חופש במיסב הזה (אני מניח שהוא לא הוחלף מעולם...)
כמו כך יש מיסב נוסף שיושב בתוך המוט הרבה (בערך 40 ס"מ) יותר למעלה מעל המיסב הזה, יכול ליהות שגם לו יש חופש. בכל מקרה תראה בעין האם החופש נובע מהמיסב שאתה מתאר, כמו כן הייתי מחליף גם את הפלסטיק הלבן (או צהוב מפאת הגיל) שמשמש כבית המיסב, עקב גילו המופלג הוא עלול להישבר מכל ניסיון להזיזו.
עירא
חופש במיסב הנ"ל מאד קל לזהות,מוט ההגה ממש "רוקד" לו בחופשיות במצב של חופש.
הוא מגיע כיחידה אחת,המיסב+הבית שלו שעשוי פלסטיק או אוקולון.
הסרט הרע הוא ההחלפה שלו,יש לחלוץ את מוט ההגה אחרי שפתחת את הבאנד שנמצא מתחת למיסב בהמשך המוט לכיוון הפעמון,עבודה עם הרבה סבלנות.
יש לשים לב לכיוון שאתה מכניס את המיסב שלא תטעה .
בהצלחה
אחרי שתקנה מיסב ואוקולון/בית מיסב (ויתכן שרק נשבר לך האוקולון),
שחרר את הבורג והוצא אותו.
כדי להוציא רת המוט מהמפרק יש שתי אפשרויות:
האחת, שתצליח לכווץ את המוט המקשר לתיבת ההגה. הוא מפרקי, ואמורה להיות לו תנועה פנימה-החוצה. לפעמים הוא תפוס, מחמת גיל, ואז עוברים לדרך השנייה.
השנייה- פרק את מוט הגה בתוך תא הנהג: שני ברגים שתופסים אותו לבית/תושבת הרגליות, ממש בצמוד ומתחת לחיבור מוט ההגה ללוח השעונים, ועוד 4 ברגי 1/2 שתופסים אוו לקיר האש. אז מושכים אץ כך מוט ההגה, בעזרת ההגה, אחורה, והמוט מתנתק מהמוט המקשר.
מכאן ואילך, אתה מוריד רת הקליפס, מחליף מיסב ואוקולון, וסוגר שוב בדרך בה פתחת.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.