SixPac
15-07-06, 11:10
מה לכל הרוחות סדר הפעולות הנכון לפרוק מגן הפלסטיק של מאורר הרדיאטור?
כל התקלות שהיו לי מאז שקניתי את הגראנד 4L היו בין המנוע לרדיאטור!
אחד המכשולים לגישה הוא המגן הנ"ל.
למרות שהוא משתחרר די בקלות, לא מצאתי דרך לשלוף אותו בלי לפרק את המאורר מבסיס על הפולי (איך אומרים פולי בעברית?). זה אומר פרוק של 4 אומים על פולי שמסתובב חופשי עם גישה קשה מאוד. ואז, אם הבנתי נכון, אפשר לשלוף את כל הבלגן ביחד. בזהירות כדי לא לפגוע ברדיאטור. עכשיו בגלל לחץ הרצועה, גם הפולי יוצא מהמקןם וצריך להתחיל את התהליך הארוך של שיחרור הרצועה ומתיחתה מחדש. יש לי שני ספרים על גראנד. בשניהם פרוק והרכבה של למשל משאבת מים מתוארת ומאוירת על מנוע נטו (לא בתוך הג'יפ) ואין חצי מילה על הפקינק פלסטיק.
טוב, עד עכשיו השטויות שלי. מה אני עושה לא נכון?
מרק
SixPac
כל התקלות שהיו לי מאז שקניתי את הגראנד 4L היו בין המנוע לרדיאטור!
אחד המכשולים לגישה הוא המגן הנ"ל.
למרות שהוא משתחרר די בקלות, לא מצאתי דרך לשלוף אותו בלי לפרק את המאורר מבסיס על הפולי (איך אומרים פולי בעברית?). זה אומר פרוק של 4 אומים על פולי שמסתובב חופשי עם גישה קשה מאוד. ואז, אם הבנתי נכון, אפשר לשלוף את כל הבלגן ביחד. בזהירות כדי לא לפגוע ברדיאטור. עכשיו בגלל לחץ הרצועה, גם הפולי יוצא מהמקןם וצריך להתחיל את התהליך הארוך של שיחרור הרצועה ומתיחתה מחדש. יש לי שני ספרים על גראנד. בשניהם פרוק והרכבה של למשל משאבת מים מתוארת ומאוירת על מנוע נטו (לא בתוך הג'יפ) ואין חצי מילה על הפקינק פלסטיק.
טוב, עד עכשיו השטויות שלי. מה אני עושה לא נכון?
מרק
SixPac