צפייה בגרסה מלאה : משנק (CHOKE) לא פועל
המשנק אצלי לא עובד בכלל. מה שאומר שכל התנעה כשהמנוע קר מצריכה מספר סטרטרים ארוכים. אני בטוח שזאת הבעיה בגלל שאני רואה שהלוע של הקרבורטור פתוחה אפילו כשהמנוע קר. אם אני סוגר את הפתח (ביד) אז הגיפ מניע ללא בעיות.
מה עושים? מה שלבי הבדיקה מהקל לכבד?
חנן-ג'יפולוג
27-07-06, 10:38
אמור להגיע אל המאייד שלך חוט חשמלי. בדוק שהוא קיים, ושהוא מקבל פלוס כשאתה פותח סוויץ' . בדוק, עדכן, ונמשיך הלאה.
אמור להגיע אל המאייד שלך חוט חשמלי. בדוק שהוא קיים, ושהוא מקבל פלוס כשאתה פותח סוויץ' . בדוק, עדכן, ונמשיך הלאה.
בדקתי: אכן יש חוט חשמל שמקבל זרם בסוויץ פתוח.
מה הלאה?
six 4 life
27-07-06, 14:22
היחידה שאליה הולך אוטו חוט חשמל- היא מכסה הצ'וק.
מסביבו- שלושה ברגים שמהדקים אותו.
פתח אותם קצת, וסובב את מכסה הצ'וק לאט- לכיוון חזית הרכב.
אתה תראה את הפליפר של הצ'וק נסגר בהתאם לסיבוב שלך.
סובב אותו לכיוון הסגירה- אך לא עד הסוף. אם תסגור עד הסוף תחנוק את המנוע. גם כשהוא עם צ'וק פעיל, הוא צריך אויר.
אתה צריך להשאיר מרווח של ס"מ- חצי ס"מ מסוף המהלך הפליפר של הצ'וק.
הדק את שלושת הברגים שמחזיקים את מכסה הצ'וק.
לחץ עם האצבע בעדינות על הפליפר, בצד האחורי שלו (הצד שיורד למטה כאשר הוא פתוח).
אתה צריך להרגיש התנגדות קלה של קפיץ.
כל זה- אתה עושה כשהרכב קר ולפני שהנעת אותו.
לאחר מכן- תשאיר את הקרב' בלי פילטר אויר, הנע את הרכב, ועמוד לידו לראות שאכן הפליפר של הצ'וק אט אט נפתח.
הוא לא יפתח לבד, אחרי דקה בערך שחק קצת עם הגז, ואז הצ'וק כבר אמור להתחיל להפתח כמעט לגמרי.
דווח התקדמות.
לא כדאי לפני שמשחקים בכיוון של הצ'וק עצמו לבדוק את הבורג כיוון של פתיחת המדף של הצ'וק?
בחלק האחורי של הקרבורטור תמצא שני ברגי כיוון חיצוניים עם קפיץ.
אחד אחראי על כיוון המצערת (זה שקרוב יותר לכנף) והשני אחראי על מידת פתיחת הצ'וק ותוכל לראות שהוא נוגע בברזל עם מדרגות עליו. יכול להיות שהוא סגור מידי ואז הוא לא מאפשר לצ'וק להיפתח.
תבצע את הבדיקה כשהרכב קר לחלוטין כמובן, עם מכסה קרבורטור פתוח ותראה מה ההשפעה על המדף עצמו.
ניסיתי לשחק עם שתי האפשרויות. גם סיבוב מכסה הצ'וק וגם בורג הכיוון.
לגבי הבורג - משום מה לא נראה שהוא משפיע על משהו גם שהוא משוחרר וגם שהוא מחוזק לא נראת שום השפעה מיוחדת.
לגבי מכסה הצ'וק - בהתחלה לא ממש הסתדר לי לשחרר את שלושת הברגים - או לפחות שניים מהם. אבל אז שמתי לב שאני יכול לסובב אותו גם בלי לגעת בברגים אז סובבתי אותו קצת לכיוון החזית והדקתי את הבורג העלין. עכשיו הפליפר סגור יותר. קשה לי לדעת איך זה השפיע על ההתנעה בגלל ששיחקתי עם הסטרטר מספר פעמים (והתנעתי) לבדוק כל שינוי כך שעכשיו המנוע לא ממש קר.
אני אבדוק מחר ואדווח.
ד"א - שמתי לב לצינור (דלק??) שיוצא מהצד של המאייד (ליד הצ'וק) ופשוט פתוח כלפי מטה. האם זה בסדר?
six 4 life
27-07-06, 23:07
לא כדאי לפני שמשחקים בכיוון של הצ'וק עצמו לבדוק את הבורג כיוון של פתיחת המדף של הצ'וק?
בחלק האחורי של הקרבורטור תמצא שני ברגי כיוון חיצוניים עם קפיץ.
אחד אחראי על כיוון המצערת (זה שקרוב יותר לכנף) והשני אחראי על מידת פתיחת הצ'וק ותוכל לראות שהוא נוגע בברזל עם מדרגות עליו. יכול להיות שהוא סגור מידי ואז הוא לא מאפשר לצ'וק להיפתח.
תבצע את הבדיקה כשהרכב קר לחלוטין כמובן, עם מכסה קרבורטור פתוח ותראה מה ההשפעה על המדף עצמו.
לא, לא כדאי כי אין קשר בין הבורג כיוון טורים של הצ'וק, למצב כרגע.
המצב כרגע הוא שהפליפר של הצ'וק פתוח לגמרי, ובין זה לבין בורג הטורים של הצ'וק אין קשר.
במצב הפוך, שבו הפליפר מסרב להפתח, יתכן והבורג יכול להתקשר איכשהו, אבל נדיר.
בד"כ הבעיה היא או בקפיץ תפוס או בפלוס שלא מגיע לצ'וק.
ד"א - שמתי לב לצינור (דלק??) שיוצא מהצד של המאייד (ליד הצ'וק) ופשוט פתוח כלפי מטה. האם זה בסדר?
אם הצינור מגיע באורכו אל המפלג, אתה מדבר על צינור קידום ההצתה. הוא צריך להתחבר ליציאה יעודית בשבילו במפלג (יש רק יציאה אחת לצינור וואקום, לא קשה להבחין בה...).
הבוקר הגיפ הניע בסטרטר אחד וקצר! הרגשתי ממש כמו במזדה... אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הוא הניע בקלילות כזו...ממש תענוג.
חבל שלא טיפלתי בזה מקודם.
תודה לכולם!
רז.
six 4 life
28-07-06, 23:44
תתחדש.
וחכה... אין יותר תענוג מסטרטר קליל והנעה באמצע החורף... ;-)
AvigdorAharon
30-07-06, 07:22
אמור להגיע אל המאייד שלך חוט חשמלי. בדוק שהוא קיים, ושהוא מקבל פלוס כשאתה פותח סוויץ' . בדוק, עדכן, ונמשיך הלאה.
אצלי הצ'וק מקבל זרם מהיוניט לחץ שמן.
כאשר הסוויץ' פתוח, אין מתח על הצ'וק, כאשר הרכב מונע, קיים מתח על הצ'וק.
אביגדור
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.