התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מה לבדוק לפני קניה בZJ שעבר 140K ק"מ?



אייל67
08-08-06, 14:27
שנת 98. מהן נקודות החולשה והיכן עלולה להיווצר בעיה ו/או בלאי ו/או טיפול גדול בקילומטראז' הנ"ל?
תודה מראש למייעצים ולמדריכים.

אורן71
08-08-06, 16:46
לפי נסיוני:
גיר- כמות שמן וצבע שמן
מזגן- נזילות מים מתחת לשטיח הנוסע
בעיות חשמל (חלונות מושבים וכד')
משאבת מים תקינה ומע' קירור שעובדת בלחץ נכון .
עד כאן מניסיוני .
בברכה
אורן.

ניר ל
08-08-06, 21:42
הטיפ הכי גדול שאני יכול לתת הוא - בדוק ממי אתה קונה את הרכב ומה עבר עליו מיום הקנייה.
לרכב עם מס' ידיים זה כבר לא אפשרי, אבל אם יש לך סבלנות, חפש רכב מיד ראשונה/שנייה עם הסטוריית טיפולים. לא קשה למצוא כלים כאלה שנראים חיצונית ופנימית כמו חדשים, בדוק שכל האיבזור עובד, בדוק שמערכות ההינע לא מיללות בנסיעה במהירות שיוט, חופשים בזרועות המתלה שגורמים לנקישות במעבר באמפים או סיבובים חדים הם אופיניים, גירים שסבלו מהתחממות או טיפול רשלני, יחליקו ולא יתפקדו הייטב.

grand
08-08-06, 23:08
למרות שדעתי משוחדת על הרכב הספציפי הזה, לדעתי הוא אחד הגראנדים המטופלים והשמורים שיש, ומתוך הכרות עם שני הבעלים הקודמים, שמהם הייתי רוכש בלי להסס.
למרות הכל הייתי בודק (בשביל השקט הנפשי שלי).
לא במכון, הם אינם מבינים מאומה ברכב , אולי רק בדיקת שילדה ומרכב שם.
מנוע - לבדוק ראש מנוע, סימני מים בשמן וסעפת יניקה.
טרנספר - הספציפי הזה בעל אורך חיים ממוצע של 200K ק"מ - לבדוק.
מזגן .
גיר - צבע שמן, החלקה.
רעשים בסרנים.
קח בחשבון שברוב הZJ מהשנים האלה יש קצת רעש מהסרנים.
כמו כן אל תפסול רכב בגלל הטרנספר, בין כה וכה מומלץ להחליף אותו ל 242, ( סיפור של כ 2-3K כולל עבודה). אבל לא חובה.
שאר הדברים הם בקטנה.

גיל123
10-08-06, 09:14
למרות שדעתי משוחדת על הרכב הספציפי הזה, לדעתי הוא אחד הגראנדים המטופלים והשמורים שיש, ומתוך הכרות עם שני הבעלים הקודמים, שמהם הייתי רוכש בלי להסס.
למרות הכל הייתי בודק (בשביל השקט הנפשי שלי).
לא במכון, הם אינם מבינים מאומה ברכב , אולי רק בדיקת שילדה ומרכב שם.
מנוע - לבדוק ראש מנוע, סימני מים בשמן וסעפת יניקה.
טרנספר - הספציפי הזה בעל אורך חיים ממוצע של 200K ק"מ - לבדוק.
מזגן .
גיר - צבע שמן, החלקה.
רעשים בסרנים.
קח בחשבון שברוב הZJ מהשנים האלה יש קצת רעש מהסרנים.
כמו כן אל תפסול רכב בגלל הטרנספר, בין כה וכה מומלץ להחליף אותו ל 242, ( סיפור של כ 2-3K כולל עבודה). אבל לא חובה.
שאר הדברים הם בקטנה.
שאלה לגבי הטנספר...
רבים אומרים ש 200K הוא אורך חייו. השאלה הנשאלת היא האם גם טרנספר שבקושי עבד יזכה למוות ב 200K (בקושי עבד=נכנס ל- LO אולי 5 פעמים בחייו,לפרק זמן של דקותיים לכל היותר).
ועוד שאלה לגבי הטרנספר...האם הוא יעבוד בוואדי ערה?

ניר ל
10-08-06, 09:43
הטרנספר הזה עובד דווקא בנסיעת כביש, לא ב LOW, אין מה להתרגש מהעניין הזה, אפשר לקנות היום טרנספר מתאים בגרושים אצל אליקו מ "אמריקה ישראל".

-->