התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נזילה מאיזור המשאבת מיים



ישי.פ
22-08-06, 21:34
הצילו!!! היום החלטתי להחליף את הנוזל קירור והכל היה בסדר שום נזילות שום כלום
בדרך מירושליים למרכז עצרתי לתדלק במודיעין ולהפתעתי גיליתי שלולית של נוזל ירקרק מתחת לרכב.
הנזילה מאיזור משאבת המיים. הנזילה פורצת רק כאשר המנוע עובד
מה לכל השדים קרה רק החלפתי נוזל ואני מוצא את עצמי אם אוטו מושבת(דרך אגב השעון חום מנוע לא הראה שום התחממות)

sherifon
22-08-06, 21:50
המלצה שלי
לפני שאתה צועק "גוואלט "-- נסה לאתר את צינור העודפים -בדוק האם הוא רטוב לאורכו -(יתכן שהנזילה ממנו או מסדק לאורכו ) ובמסלול דימיוני -מקצהוא עד לריצפה בצורה אנכית אך בהתחשב בכיוון הרוח : כלומר אם אתה נוסע קדימה אז הרוח גורמת לטיפות ליפול בזוית .....
ויתכן ולמראית עין הנזילה היא מהמשאבה ....

בהצלחה

ישי.פ
22-08-06, 22:05
איפה הצינור עודפים נמצא? (מאיפה הוא יוצא ואם זה זה שיוצא מהמיכל הלבן אז לא)

eran4x4
22-08-06, 22:38
איזה נוזל מיליתה, תבדוק אולי היה אמור לדלל אותו.....

מורי
22-08-06, 22:43
שטוף את הנוזל הירוק במים רגילים,תן למנוע לעבוד ונסה לזהות את מקור הנזילה בזמן שהמנוע עובד.

ישי.פ
23-08-06, 00:31
יש מבצע באוטו דיפו לפי הוראות השימוש לא צריך לדלל אותו.
הנזילה מאיזור משאבת המיים או מהחיבור מישהו יודע איך מפרקים את משאבת המיים
כנראה האטם נפרץ

GodsFather
23-08-06, 11:19
איזה נוזל רכשת בדיוק?

בדקת כמה מים ירדו מהמיכל עצמו ?

ישי.פ
25-08-06, 14:49
לאחר פירוק של הרדיאטור וניסיון להגיע למשאבת מיים(כמעט פירוק של ה"טיימינג")
החלטטי לגשת למוסך כדי לא לגרום נזק.
"החברה" במוסך בדקו והמסקנה היתה שהמשאבת מיים הלכה. כלומר היתה נזילה מאיזור הציר של המשאבה(בעקבות הנוזזל החדש שפתח את האטם). האטם עשוי פחם ועם הזמן הוא פשוט נישחק זה היה עניין של זמן (החלפת הנוזל היתה רק זרז לכל העניין ולכן טוב שנעשתה)
מסקנות מנסיון הפירוק: המשאבה יושבת מתחת למותחן הרצועת תיזמון. אם רוצים לפרק את מהשאבה יש צורך לפרק רצועת התיזמון דבר שדורש לא מעט בלאגן.
בנוסף עלות כל התיקון במוסך "דור פ"ת מורשה מכשיריי תנועה" עלתה 900 ש"ח.
המשאבה המקורית עלתה 386 ש"ח.

מורי
25-08-06, 15:01
חבל שאתה לא מתיעץ לפני שאתה רץ למוסך מורשה!
יכולת לחסוך 450 ש"ח! :roll:

חן דן
11-12-06, 22:40
אתמול אני וכפיר התותח התקנו משאבת מים של בלנו על סמוראי, נעשו מס התאמות לצורך כך כמו ניסור המשאבה עצמה הורדת עודפים בלתי רצויים, שינוי מיקום קפיץ המותחן, מירכוז מחדש של מכסה הטימינג למעט זה לא היו בעיות מיוחדות בנושא זה. על הדרך עשינו כבר ישור קו אבל זה כבר לשרשור אחר. כמו תמיד כפיר יצא גדול מהחיים והוכיח את ייכולת האילתורים המקצועית שלו.
יש מס תמונות שכפיר צילם

ישי.פ
13-12-06, 20:08
יפה!! אבל למה לעשות התאמות מבאלנו ולא לקנות משאבה מתאימה אורגינל לסמוראי?

Samurai Kfir
13-12-06, 21:10
למה?
כי משאבה "אורגינאלית" עולה הרבה כסף
כי לא הייתה משאבה מתאימה בחנות שחן קנה (הוא בעל הרכב והוא המחליט)
כי המשאבה עלתה 120 או 160 שקל אם אני לא טועה (תשאלו את חן)
כי להתאים אותה זה לא נורא, קצת חיתוכים, כמה שיופים, מחליפים זרועה מותחן לזרעות של 16 שסתומים וממרכזים את הבורג המרכזי של מכסה הטיימינג מחדש.

אבל בכל זאת אולי עדיף מקורי??

jackey1
16-12-06, 03:11
הנוזל שהשתמשת בו נקרא פריסטון (או שם דומה לזה)
נוזל חזק ומזיק ,גם לי לאחר השימוש בו נקרעו מס' צינורות מיים
לדעתי זו הסיבה שהיה במבצע

WildLove
16-12-06, 10:09
כשאתה אומר פריסטון, אתה מדבר על פרסטון?
ואם כן, לפי מה אתה קובע שהוא מזיק?

jackey1
16-12-06, 22:25
אני קובע זאת עלפי ניסיון אישי
אפילו המוכר שמכר לי את המוצר הזהיר אותי, אך לא הקשבתי
תנסה אותו ונחזק את הטענה

WildLove
16-12-06, 22:52
משתמש בו כבר 4 חודשים, אך ורק בו, אומנם הלכה משאבת מים אבל זה בגלל ג'יפה שחסם את החורים שהיו אמורים להפרץ לא בגלל משהו אחר..אז היא הוחלפה, אבל מבחינת ביצועים הוא ממש טוב, מתחמם בטמפרטורה הרבה יותר גבוהה מ"מים ירוקים", ולפחות אצלי הוא הוריד טיפה את המקום שהשעון חום היה עומד...
אני בטוח שיש פה עוד הרבה בפורום שממליצים עליו

חן דן
17-12-06, 23:58
הנוזל שהשתמשת בו נקרא פריסטון (או שם דומה לזה)
נוזל חזק ומזיק ,גם לי לאחר השימוש בו נקרעו מס' צינורות מיים
לדעתי זו הסיבה שהיה במבצע
המשאבה הלכה ללא קשר לנוזל ולאחר שהחלפתי אותה השתמשתי בפרסטון.
זה נוזל מעולה ולא עושה נזק אם הוא גורם לבעיות זה בגלל שהסמוראי היה במצב מוזנח ותמיד עדיף להתקעה בבית ולא בשטח, יש לי נסיון של שנים עם הפרסטון ואף פעם לא אכזב. רכב תקין ישמר שנים עם שימוש בנוזל מסוג זה ומים צבועים לא עושים את העבודה

bobsfog
20-06-07, 19:53
מעל שרשור לחיים!

לפני כחודש שיפצתי רדיאטור והכל היה טוב ויפה!
לפני 3 שבועות התחילו לנזול לי המים הירוקים משלושת הצינורות שיוצאים מהרדיאטור
החלפתי את הצינורות והכל טוב ויפה. חזרתי הביתה ויצאתי לטייל ביום שישי בדרך ראיתי שמתחת לרכב מתנקזת לה שלולית נחמדה של מים ירוקים ולא מאף אחד מהצינורות שהוחלפו.
אני לא מצליח להסביר בידיוק איפה המקור שלה המים זולים על החיבור שבין הסרן הקידמי לבין הדרייבשאפט הקידמי.
שאלות:
א. היכן בכלל ממוקמת משאבת המים?
ב. זה יכול להיות המשאבה?
ג. מה זה יכול להיות חוץ מזה?

תודה


נחמד לדעת שאפשר לערוך!
הנזילה מתחילה איפשהו מעל השטות שהקפתי באדום
זה נראה מידע יעיל יותר

חן דן
21-06-07, 01:41
אדר מחר אני פנוי קפוץ אלי ונראה מאיכן נוזל.
חן

יונתןמצפה
21-06-07, 01:57
תבדוק את חיבורי הצינור (או הצינור עצמו) היוצא מתחתית הרדיאטור ונכנס למנוע. לפי המיקום שאתה מתאר זה האיזור.

bobsfog
21-06-07, 07:02
תבדוק את חיבורי הצינור (או הצינור עצמו) היוצא מתחתית הרדיאטור ונכנס למנוע. לפי המיקום שאתה מתאר זה האיזור.


שם לא נוזל הצינורות הוחלפו והם לא נוזלים

יונתןמצפה
21-06-07, 11:22
נקודת החיבור של הצינור (התחתון, לא זה שבא מהטרמוסטט) למנוע (ראש המנוע) היא נסתרת ומאד לא נגישה. האם אתה בטוח שאתה מאתר את החיבור הנ"ל בוודאות כדי לפסול נזילה משם. (אם הוחלף הצינור לאחרונה ייתכן ולא חיזקו מספיק את החיבור. (כמו שאמרתי- מאד לא נגישה...)

bobsfog
21-06-07, 20:28
הנזילה אפילו לא קרובה לרדיאטור
בתמונה מסמון באדום אזור שמעליו יש נזילה!

יונתןמצפה
21-06-07, 20:36
קדימה, תחניס ידיים, תציץ מכל מקום אפשרי ותעקוב אחרי כל הצנינורות עד שתגיע לקצוותם וחיבורם להמשך המערת.
אני לא אמרתי שיש לך נזילה מאיזור הרדיאטור, אבל האיזור שבתמונה הוא בדיוק האיזור שמתחת לחיבור הצינור התחתון לראש המנוע!
הצינור הנ"ל אומנם יוצא מהרדיאטור (מחלקו התחתון) אבל הוא עושה את דרכו עד למעל האיזור שאתה מתאר... שם הוא נכנס למנוע!
בכל אופן, חפש טוב, המיים לא יכולים להגיע מאלפי מקומות ברכב...

bobsfog
21-06-07, 20:56
הנושא יבדק מחר לעומק עומקו!

אם מישהו מעוניין לעזור לי שירים טלפון
0528933185

bobsfog
24-06-07, 07:40
הנזילה הייתה מהצינור שמעביר מים מהמונע לרדיאטור חימום!
היא תתוקן בצורה נורמלית השבוע
תודה

-->