צפייה בגרסה מלאה : פירוק קארטר בסמוראי
מחר אני עושה טיפול לאוטו. (בפעם הראשונה לבד, מלווה בספר רכב.)
עקב רטיבות מסביב לקארטר אני מעוניין לאטום אותו מחדש.
לאחר ששאלתי בחברה, נאמר לי שאין כזה אטם והאטימה נעשית רק עם RTV.
לאחר בדיקה מעמיקה בספר רכב, גיליתי שיש כזה אטם ויש להחליפו עם כל פירוק של הקארטר.
השאלה- האם כדאי לי לפרק ולאטום רק עם RTV או לחכות לטיפול הבא?
האם מישהו פירק ויכול לתת המלצות?
למה להסתבך?
חכה לטיפול הבא, תכין אתם וRTV וסגור ענין
כן. נראה לי שזה מה שאעשה, למרות שהנזילה קצת מבעסת אותי ואני רוצה לוודא שאכן היא באה משם ולא מהחיבור גיר רמנוע...
ערן- האם אתה אותו ERAN4X4 הפורום שמירת טבע בג'יפטריפ? אם כן- זוכר את סוגיית החניונים ורשות שמורות הטבע?? בצע חיפוש...
יונתן
GodsFather
23-08-06, 20:58
נקה את האיזור טוב טוב מחר עם נפט/סולר כדי לוודא שהנזילה היא באמת מהקרטר.
דרך אגב ,זו הזעה או שיש שלולית מתחת לרכב ?
בהצלחה בטיפול...אני זוכר את הראשון שלי...אח , היו ימים.... ;)
אכן לא מוכרים אטם בחברה.
סיליקון טוב יאטום היטב ללא אטם(ניקיון משמן -חשוב ביותר)
Samurai Kfir
24-08-06, 18:39
אומנם לא מוכרים בחברה אבל קיים כזה אטם.
הקיט והאטם הם של חברת FM Motor את הקיט הזה הביא לי זה שחרט לי את הצילינדרים.
האטם עשוי משעם
תודה לכולם על העיצות.
בינתיים רק חיזקתי קצת את הברגים וניקיתי היטב. "סו פר סו גוד", כרגע יבש. (היה רטיבות קטנה על גבול הטיפטוף האיטי)
בטיפול הבא בשאיפה להחליף אטם.
כפיר- איפה אני יכול להסיג את האטם (או את הקיט שהראת בצילום...)
יונתן.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.