צפייה בגרסה מלאה : מכה חזקה לאחר הרכבת נעילה
אהלן אהלן,
לאחר הרכבת נעילה, מורגשת מכה חזקה בכל העברה מ D ל R.
המכה מורגשת גם מ N ל R, אך לא מורגשת כשה R מגיע מ P.
בתחילת הנסיעה המכה חלשה משמעותית.. ונראה שרק אחרי התחממות האוטו
המכה מחריפה.
הוחלף שמן גיר.. ולא מורגש שינוי.
הייתי שמח להרגיש רכב עם אותם נתונים לצורך השוואה.
ויטרה קצרה, אוט', נעולה אחורה L.R.
תודה.
יש לציין שהחופש בנעילה תקין לדעתי (אני אחראי להתקנה), הדרייבשאפט מסתובב כ1/8 סיבוב או פחות.
לא הוחלף פילטר שמן גיר, חבר טוב אמר שיש קשר - מישהו יכול לאשש?
המכה היא בבירור תוצאה של הסיבוב של הדרייבשאפט בגלל החופש ובהכנסה לרוורס היא לא ממש סבירה לדעתי, גם אם אינני מכיר ויטארות אוט'. בהכנסה לדרייב, כאמור, הכל בסדר.
יש גם מכה בהעברת ההילוכים הרגילה או משהו כזה אם אני זוכר נכון, מעוז? זה היה שם גם קודם?
זה עדיין קורה יותר כשהגיר חם מאשר כשהוא קר?
1/8 סיבוב חופש זה בסדר גמור!
כל התיאורים מעידים על בעיה בגיר עצמו (אחרת אין שום הסבר לשינוי כתוצאה מטמפרטורת העבודה,והמכות תו"כ נסיעה)
האם לפני התקנת הנעילה אף אחד מהסימפטומים לא הופיע?
לפני הרכבת הנעילה לא הורגשה כל מכה..
המכות הקטנות תו"כ נסיעה מזכירות את המכות שיש בגיר ידני עם נעילה כך שנראה לי סביר..
אשמח להשוות עם ויטרה נעולה/ רכב אוט' נעול אחר..
אני לא מבין גדול באוטומטית אבל שווה לבדוק את
כבל קיק דאון, הוא אולי מתוח מידי או בלוי ?
מורי,
לא נראה לי בעיה בגיר מאחר ואז הבעיה היתה מופיעה כבר בתחילת הנסיעה..
או בחלקים אחרים של הנסיעה..
מעוז,שלי אוטומטית אבל ארוכה. אם אתה רוצה להתרשם אני בערב באזור ירושלים,מחר במשך
היום אני בתל אביב.
טל 054-3103409
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.