צפייה בגרסה מלאה : חידת זיהוי - ג'יפ עם שישה גלגלים
http://www.jeepolog.com/ext_images/riddle1.jpg
לא מסובך מדי...
אריק - חכה 24 שעות מהרגע שאתה מוצא, תן לאחרים הזדמנות... :D
polar bear
09-11-03, 15:24
אתה בעצם טוען שזה רכג מקורי ולא הסבה?
מאחר שלדעתי זה כן הסבה, ויש שלג באופק, אני אעריך כי מדובר בג'יפ כלשהו שעבר שידרוג בחוג הקוטב הצפוני - קנדה למשל.
אתה בעצם טוען שזה רכג מקורי ולא הסבה?
מאחר שלדעתי זה כן הסבה, ויש שלג באופק, אני אעריך כי מדובר בג'יפ כלשהו שעבר שידרוג בחוג הקוטב הצפוני - קנדה למשל.
איך הבנת את הטענה הנ"ל, אני לא יודע... רק אל תבין עכשיו את ההפך!
חידה זה חידה, אני מחכה לתשובה.
דיי דומה לזה:
http://www.jollyjeepers.org/club/IMAGES/trac2.jpg
יפה! קרוב מאד מאד... עכשיו זה רק עניין של יכולת החיפוש באינטרנט.
M38 דרך אגב זה שם הדגם הצבאי של CJ5.
מאיר רוטברג
09-11-03, 17:52
C:\WINDOWS\שולחן עבודה\תמונות שטח\iגרור וניגרר.jpg
לא יודע מה זה, אבל זה נראה מעניין... ואגב, אם אינני טועה, התמונה מאיפשהו בברה"מ לשעבר, או לפחות מאחת המדינות של "הבלוק הסובייטי" לשעבר... כך שבהחלט יש אפשרות ל"קומבינה" - שם אוהבים דברים כאלה. :D
אין לי מושג למה שבגוש הסובייטי ישתשמו במוצר אמריקאי למהדרין, הסימוכין היחידים אותם אני מצאתי הינם לרכב "קומבינה הכולל שלושה סרני דנה 44, הקדמי מF100 של פורד שהוצר, האמצעי הגיע מאחוריו של CJ5 (עקב הדיפרנציאל הלא ממורכז שבו ואילו האחורי מCJ5 חדש יותר עם דיפרנציאל ממורכז.
http://www.jollyjeepers.org/club/ed.htm
קרוב מאד, אבל אני רוצה קישור מדויק - וזה לא זה. רמז לחפשני האינטרנט - הג'יפ הזה מגיע מהמדינה שבה CJ3b מכונים... "ג'יפ ישראלי" (זה כבר אמור להוביל אותכם ישירות...).
זה הכי קרוב שהגעתי עד עכשיו ...
http://www.usa6x6.com/6x6conversions/6x6usa/usa-007.htm
רון
http://www.film.queensu.ca/CJ3B/Finds/FindsIceland.html
את זה מצאתי ביום הראשון ואולי יש לי בעיות בהבנת הנקרא אבל נראה לי שזה משהו שהם שיפצרו בעצמם.
עירא
http://www.film.queensu.ca/CJ3B/Finds/FindsIceland.html
את זה מצאתי ביום הראשון ואולי יש לי בעיות בהבנת הנקרא אבל נראה לי שזה משהו שהם שיפצרו בעצמם.
עירא
יפה! תשובה מלאה. למה לא ענית מייד?
רק בוא נסכים שהקישור הזה נותן הערכה לא נכונה שהוא מורכב מCJ6...
This 6x6 conversion of a CJ-6 looks like a conversion done by Ed Holbrook in Oregon in the late '60s
וזה מדבר על אותו אד הולברוק מהקישור ששמתי.
זהה את הרכב או את הקישור ? :lol: :lol: :lol:
טוב, טוב, תהרגו אותי... בסך הכל חיפשתי לארז קישורים איסלנדיים ומצאתי משהו מעניין...
עירא, מכיוון שאתה הפותר, החידה הבאה עליך :wink:
איך מתבצע חיבור בין הסרן השני לשלישי?
או... זה כבר מעניין.
יש שלוש שיטות עיקריות-
הראשונה- שני גלי הינע יוצאים מהטרנספר. זה חרא ואף אחד כבר לא עושה את זה.
השניה- את המכסה האחורי של הסרן מחליפים המכסה עם עוד פיניון- ודרכו מוציאים תנועה- זו שיטה מקובלת בהסבה של ג'יפים ל6X6. החסרון- אין דיפרנציאל בין הסרנים.
השלישית- על הסרן הקדמי מהשניים יש DROPBOX- דיפרנציאל בין סרני- וממנו יוצא גל לסרן האחורי. זו השיטה המקובלת במשאיות שבנויות מראש עם צמדי (או שלישיות) סרנים.
אסף.
הנה החלק שמתאר:
The transfer case is the heart of the 6 wheel drive. Ed motified a Dana 20 transfer case using parts from a Dana 18 and other places to come up with one that has two output shafts to the rear. The front axle gets power the standard way. The front-rear axle (offset to the right) gets power from the offset rear output shaft through a short drive shaft that contains only two yokes and a slipe joint, no tubing! The rear-rear axle is driven through the center rear output shaft via a two piece drive shaft, with a carrier bearing welded next to the differential housing of the front-rear axle.
או... זה כבר מעניין.
יש שלוש שיטות עיקריות-
הראשונה- שני גלי הינע יוצאים מהטרנספר. זה חרא ואף אחד כבר לא עושה את זה.
השניה- את המכסה האחורי של הסרן מחליפים המכסה עם עוד פיניון- ודרכו מוציאים תנועה- זו שיטה מקובלת בהסבה של ג'יפים ל6X6. החסרון- אין דיפרנציאל בין הסרנים.
השלישית- על הסרן הקדמי מהשניים יש DROPBOX- דיפרנציאל בין סרני- וממנו יוצא גל לסרן האחורי. זו השיטה המקובלת במשאיות שבנויות מראש עם צמדי (או שלישיות) סרנים.
אסף.
לגבי הג'יפ האיסלנדי אני לא יודע מה השיטה, לא כתוב. לגבי הג'יפ הכתום מJollyjeepers, הוא משתמש בשיטה הראשונה (החרא) - שני גלי הינע יוצאים מטרנספר-קומבינה עבודת יד, גל הינע קצר מאד לסרן המרכזי, וגל הינע ארוך ומפוצל לשני חלקים (כמו בטנדר ארוך) עוקף את הסרן המרכזי מלמעלה והולך לאחורי.
polar bear
11-11-03, 20:13
http://www.usa6x6.com/6x6conversions/
זה עונה על כמה שאלות בנושא
כמו למשל - למה זה טוב?
:D
איך מביאים אחד כזה לארץ??????????
http://www.pinzgauer.co.uk/images/022_20A.jpg
יואב אלון
מארגנים נירות של 30+
דואגים שזה לא יהיה משאית ויש לך אחךה פריט אספנות
ערן, אני לא בטוח שדבר כזה דורש 30+ י"ח..... מדובר בהתנחלות של ממש על שישה גלגלים :D
תחשוב לאומני :D
נמרוד כתב שהבא עלי, אז אחרי הרבה זמן, מצאתי משהו שלא נתקלתי בו עד היום (אני מניח שאתם כן, אבל אין מה לעשות.)
מה זה?
http://imgsrv.pic4u.co.il/56d8939fb2eb65825d4190bc635a70c0020000.a spx
http://imgsrv.pic4u.co.il/56d8939fb2eb65825d4190bc635a70c0030000.a spx
אולי קצת יותר גדול, תסתכל על הגריל למעלה ותראה 4 אותיות JEEP.
(זה יותר מסובך ממה שחשבתי, או שהכרישים שותקים?)
Willys 'Jeep' Truck
http://www.public.asu.edu/~grover/willys/graphics/view.jpg
זה ההימור שלי
אבל לדעתי הגריל בתמונה ששמת לא מקורי
הגריל מקורי בהחלט, זה דגם אמיתי ורשמי של ג'יפ....
ממש לא ויליס.
אולי דגם לגרירת מטוסים, או גרירה בכלל?
ואני כבר הייתי מודאג שהכרישים לא עומדים על המישמר....
8)
וממש אין לי מושג אם גררו איתו מטוסים.
עירא
אז תנו לפחות קישור שנלמד יותר
עקב חוסר התעניינות.....
http://www.civilianjeeps.com/show.html
אתר נחמד שתוך כדי צפייה ב-SlideShow שלו איי שם בשנות השמונים נתקלתי בתמונה.
כתוב שם השם של הדגם ומי שרוצה עוד מידע שייחפש בגוגל.
עירא
מבלי לבדוק בקישור שהעלית...
מדובר בדגם CJ10 שמיועד לגרירת מטוסים קטנים, עגלות ומטענים בשדות תעופה. כמובן ללא הנעה קדמית, והמנוע הוא דיזל מתוצרת ניסאן. נכון?
דרור, הוכתרת כמנצח זה אכן ה-CJ10 תמונות ונתונים נוספים:
http://www.warbirdrelics.com/Jeep.htm
והתור עובר אליך.
:wink:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.