PDA

צפייה בגרסה מלאה : LOW לא משתלב כשהרכב מונע



עמי
11-09-06, 20:56
110, TDI300, גיר אוטומטי.

הבעיה: לא ניתן לשלב לLOW כאשר הרכב מונע, לא בניוטרל, לא בפארקינג ולא בהילוך. כאשר הרכב כבוי, אין שום בעיה, השילוב חלק.
תושבות מנוע, גיר וטרנספר נראות תקינות.

רעיונות?

עמי

gp1
11-09-06, 23:36
ניסית כשהרכב מתדרדר קלות { יש פעמים שהידיות מאבדות את הכיוון עקב שחיקה או שיחרור ברגים ואז אתה צריך להיות בדרדור קל כדי להצליח}
דבר נוסף - ניתקלתי בו רק בלנדרובר אז אולי זו תופעה ייחודית לגזע , קורה שתקופות ממושכות ללא שימוש בידית הקטנה גורמת לה להתקע או למנופים שהיא מזיזה בטרנספר עקב חוסר שימון

שחף110
12-09-06, 17:00
ניסת ב N תוך תזוזה ממש קטנה ? אצלי שנתיים זה עובד ככה.

shachar
12-09-06, 19:51
ניסת ב N תוך תזוזה ממש קטנה ? אצלי שנתיים זה עובד ככה.

גם אצלי

fuksi
18-09-06, 16:45
גם אצלי

ואצלי דוקא נכנס בניוטרל אבל צריך להחזיק את הידית כמה שניות אחרת היא "קופצת" החוצה.
האם תקין?

shachar
18-09-06, 17:46
בתיאוריה לא

במעשי כן

shachar
18-09-06, 17:53
התחרטתי מגיע לך תשובה יותר טובה

אני מעביר מגבוה לנמוך ולהיפך בניוטראל כאשר הרכב במצב עמידה.
אם אני מרגיש שאני לא מצליח לשלב אני משחרר את הברקס קמעה והתנועה המינימאלית הזו מספקת לשילוב.
במטר הראשון אני עדיין עם היד על הידית כדי לוודא שיש שילוב שההילוך לא קופץ החוצה.

הבעיה הזו נובעת מזה שכאשר משלבים בין גלגלי שיניים במצב סטטי השיניים לא לגמרי אחת מול השנייה.

לפני היותי בעל LR זה נראה לי מוזר..... מתרגלים.

yoni 110
20-09-06, 02:21
שחר תרגע, לא מגיעה לפוקסי תשובה הולמת....
גם ככה האוטו שלו לא מציא לו כסף

gooja
20-09-06, 19:25
פוקסי, זאת בדיוק הדוגמה שנתתי, לבעלי ל"ר.
הם משלימים עם דברים שאף בעלים של אף SUV לא מוכנים להשלים אתיו, ומספרים לעצמם "ככה זה, זה לא נורא".
אז זהו. אלו הדברים הקטנים והמעצבנים שיש רק לל"ר.

אפי

yoni 110
20-09-06, 19:46
אפי אתה צודק,
אבל זה עדין עדיף על מחשב או מנוע חשמלי שנשרף בקוריאנים (מוסו) או לוקרים עם בעית ואקום (גימני) ולפחות אצלי בסופה טרנספרים שהיו נגזרים בממוצע פעם בחודש

asafk
20-09-06, 21:20
יוני ואפי- התגובות שלכם לא קשורות לנושא הדיון. המנעו מזה בבקשה.

אסף.

-->