צפייה בגרסה מלאה : LOW לא משתלב כשהרכב מונע
110, TDI300, גיר אוטומטי.
הבעיה: לא ניתן לשלב לLOW כאשר הרכב מונע, לא בניוטרל, לא בפארקינג ולא בהילוך. כאשר הרכב כבוי, אין שום בעיה, השילוב חלק.
תושבות מנוע, גיר וטרנספר נראות תקינות.
רעיונות?
עמי
ניסית כשהרכב מתדרדר קלות { יש פעמים שהידיות מאבדות את הכיוון עקב שחיקה או שיחרור ברגים ואז אתה צריך להיות בדרדור קל כדי להצליח}
דבר נוסף - ניתקלתי בו רק בלנדרובר אז אולי זו תופעה ייחודית לגזע , קורה שתקופות ממושכות ללא שימוש בידית הקטנה גורמת לה להתקע או למנופים שהיא מזיזה בטרנספר עקב חוסר שימון
ניסת ב N תוך תזוזה ממש קטנה ? אצלי שנתיים זה עובד ככה.
ניסת ב N תוך תזוזה ממש קטנה ? אצלי שנתיים זה עובד ככה.
גם אצלי
גם אצלי
ואצלי דוקא נכנס בניוטרל אבל צריך להחזיק את הידית כמה שניות אחרת היא "קופצת" החוצה.
האם תקין?
התחרטתי מגיע לך תשובה יותר טובה
אני מעביר מגבוה לנמוך ולהיפך בניוטראל כאשר הרכב במצב עמידה.
אם אני מרגיש שאני לא מצליח לשלב אני משחרר את הברקס קמעה והתנועה המינימאלית הזו מספקת לשילוב.
במטר הראשון אני עדיין עם היד על הידית כדי לוודא שיש שילוב שההילוך לא קופץ החוצה.
הבעיה הזו נובעת מזה שכאשר משלבים בין גלגלי שיניים במצב סטטי השיניים לא לגמרי אחת מול השנייה.
לפני היותי בעל LR זה נראה לי מוזר..... מתרגלים.
שחר תרגע, לא מגיעה לפוקסי תשובה הולמת....
גם ככה האוטו שלו לא מציא לו כסף
פוקסי, זאת בדיוק הדוגמה שנתתי, לבעלי ל"ר.
הם משלימים עם דברים שאף בעלים של אף SUV לא מוכנים להשלים אתיו, ומספרים לעצמם "ככה זה, זה לא נורא".
אז זהו. אלו הדברים הקטנים והמעצבנים שיש רק לל"ר.
אפי
אפי אתה צודק,
אבל זה עדין עדיף על מחשב או מנוע חשמלי שנשרף בקוריאנים (מוסו) או לוקרים עם בעית ואקום (גימני) ולפחות אצלי בסופה טרנספרים שהיו נגזרים בממוצע פעם בחודש
יוני ואפי- התגובות שלכם לא קשורות לנושא הדיון. המנעו מזה בבקשה.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.