התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בדיקת גזים בטסט



talw
19-09-06, 16:30
שלום חברים

האים מישהו נתקל כבר בבעיית פליטה בבדיקות החדשות היום בטסטים?
לאחר החלפת ממיר חדש בגראנד 96 עדיין יש בעיה ב"למדה " .אמרו לי חיישני חמצן,אז פרקתי וניקיתי עם ספריי קרבורטורים .במידה והם תקינים יש עוד משהו שאני יכול לעשות?
ד"א הרכב לא ניבדק ע"י סקנר ואין שום הודעת תקלה.

תודה מראש

איציק - 4X6ZH
19-09-06, 18:25
חישני חמצן או מה שקוראים חישני למבדה ( ג ) הם חישני בעל אורך חיים קצר יחסית
אסור לנקות אותם ( אתה גורם לסתימה )
אתה יכול לבדוק אותם בקלות עם מד מתח .
הוא צריך להוציא כ 01-0.8 VOLT לא יציב
חיישן נמצא על הרכב כ 100000 ק"מ כל הסיכויים שהוא כבר לא תקין
****
איציק

חימושניק
19-09-06, 19:01
מאיפה הרעיון ה"גאוני" לנקות חיישני חמצן עם ספריי קרבורטורים???

פעולה כזאת רוצחת חיישני חמצן באופן ודאי (כמו גם חיישני MAF, אבל אין לך כזה בג'יפ, למזלך).

talw
19-09-06, 20:10
שלום
ספריי קרבורטורים בגלל הפיח.אולי טעיתי -לא נורא.
איפה קונים וכמה עולה התענוג הזה?
(יש להם 4 חוטים אים זה אומר משהו)

חימושניק
20-09-06, 09:42
אני קניתי לפני חודשיים חיישן חמצן ב-eBay. העלות כולל משלוח הייתה פחות מחצי ממחירו של חיישן בארץ.

talw
21-09-06, 15:55
לא ספריי קרבורטורים ולא עמה.החיישנים תקינים והרכב עבר טסט.
טיפים:
לאחר הרכבת ממיר חדש יש ליסוע עם הרכב כשלושה ימים ליפני הטסט לתת למחשב להיתאזנן על עצמו.יש לבדוק תקינות חיישנים ע"י קודי תקלות עם הסוויטש( חיישן חמצן=קוד מ"ס 21.)
והכי חשוב להגיע לבדיקה עם רכב חם וליבדוק שאין חורים או בריחת גזים ממערכת הפליטה דבר שמטמתם את מערכת הבדיקה שלהם.
כשאני אומר ללא חורים הכוונה גם לקטנים ביותר יש לסגור את האגזוז עם סמרטוט כשהמנוע עובד וליבדוק דליפות במערכת הפליטה .(חורים שואבים אויר לאגזוז-ונטורי ומעוותים את רמות הגזים בבדיקה)

חימושניק
21-09-06, 16:48
מזל טוב לרגל מעבר הטסט :smile:

-->