צפייה בגרסה מלאה : שלדה של CJ בסופה?
האם מישהו ראה או שמע כמה זה מסובך אם בכלל ומה הם ההבטים החוקיים
השלדות שונות, מיקום המכללים עליהן, ורוב התושבות- שונה. הבודי דווקא כן מתאים. כיוון שגם מספר השלדה לעולם לא יתאים= זה לא חוקי.
אסף.
למה זה טוב בכלל?
ואל תספר לי סיפורים על "גמישות שלדה"-זו בעיקר אגדה אורבנית.
אלי
six 4 life
27-09-06, 13:17
למה זה טוב בכלל?
ואל תספר לי סיפורים על "גמישות שלדה"-זו בעיקר אגדה אורבנית.
אלי
תתפלא.............
ומעבר לזה, שלדה של סיקס יותר צרה- יותר מרווח לפתיחה וסגירת מתלה.
כן... מגניב.
שילדה גמישה = תפרים נפתחים לאורך הקורות הראשיות, קרוס-ממברים נפתחים, מה לא...
ואותו כושר תנועה מוגדל של הסרנים = התנהגות כביש מחורבנת...
בקיצור, אני אולי האחרון שילכלך על ה-CJ ואני משוגע עליו, אבל מה לעשות, שילדת סופה עושה כמעט הכל טוב יותר. רוצה מהלכי מתלה גדולים בסופה? טפל אחת ולתמיד וכמו שצריך בקפיצים. זה הכל.
זה לא סופה עם שילדה של סיקס, אלא סיקס עם בודי של סופה. וכאלו יש המון. כשהבודי רקוב מדי, מחליפים בודי, ומה שאתה מוצא היום במצב סביר זה של סופות ולא סיקסים, אז אנשים שמים בודי של סופה על סיקסים ישנים. בוא נגיד שאם יש משהו שמגדיר את האוטו יותר מכל זה השלדה, אז מי שיש לו שלדה של סיקס הוא סיקס. גם מבחינה חוקית ההגדרה של האוטו היא לפי השלדה, ואין שום בעייה עם בודי סופה על שלדת סיקס.
מה לגבי כל שאר המיכלולים אני מעוניין בהזרקה וגיר חמש בלי להשתולל בהשקעה מטורפת על סיקס שהערך שלו לא יגיע קרוב אליה
אם אתה רוצה רכב עם מכלולי סופה ושנראה כמו סופה ומתנהג כמו סופה אז למה אתה לא קונה סופה???
מהו סד"ג מחירים של בודי סופה ארוך בימינו? הארוך יותר נפוץ מהקצר?
מכסה מנוע, גריל וכנפיים לא צריך, את כל השאר כן.
זה משתנה מבודי לבודי. אין מחיר מחירון.
קודם תמצא אחרי זה תתחיל לברר אם המחיר שווה את זה או לא.
בזמנו דיברו על 2-3K לבודי ללא חלודה במצב סביר (לפני פחחות וצבע).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.