אורן71
05-10-06, 23:08
נראה לי שיש אצלי ברכב פקק רדיאטור חליפי ללחץ של 16PSI במצב כמו חדש.
לפי הוראות היצרן טווח הלחצים אמור להיות 14-18PSI,
אצלי ברכב בתנאים של חום בעיר או בשטח מפלס נוזל הקרור עולה מבעבע ומוציא מים מניקוז מיכל העודפים.
שאלותי:
1. מלאתי נוזל קרור כאשר הרכב קר עד ל FULL האם בקר אמור להיות בקו התחתון??
2. האם הפקק הלא מקורי עלול להעביר נוזל גם מתחת ללחץ שמצויין עליו?
3. האם מעבר לפקק בעל לחץ של 18PSI מומלץ? (ברור שמבחינת טמפ' הרתיחה זה עדיף אבל האם מומלץ לחשוף את מערכת הקרור ללחץ כזה, הרכב מודל 98 עם הרדיאטור המקורי).
יש לציין שהרכב לא מתחמם (מעבר למה שמציינים כאן בשרשורים) בזמן עבודה גם לא בקיץ במאמץ, אבל נוזל הקרור מבעבע במיכל העודפים.
בברכה.
אורן.
לפי הוראות היצרן טווח הלחצים אמור להיות 14-18PSI,
אצלי ברכב בתנאים של חום בעיר או בשטח מפלס נוזל הקרור עולה מבעבע ומוציא מים מניקוז מיכל העודפים.
שאלותי:
1. מלאתי נוזל קרור כאשר הרכב קר עד ל FULL האם בקר אמור להיות בקו התחתון??
2. האם הפקק הלא מקורי עלול להעביר נוזל גם מתחת ללחץ שמצויין עליו?
3. האם מעבר לפקק בעל לחץ של 18PSI מומלץ? (ברור שמבחינת טמפ' הרתיחה זה עדיף אבל האם מומלץ לחשוף את מערכת הקרור ללחץ כזה, הרכב מודל 98 עם הרדיאטור המקורי).
יש לציין שהרכב לא מתחמם (מעבר למה שמציינים כאן בשרשורים) בזמן עבודה גם לא בקיץ במאמץ, אבל נוזל הקרור מבעבע במיכל העודפים.
בברכה.
אורן.