mixael
07-10-06, 01:03
אחרי שהרכבתי מנוע חדש וחיברתי אליו את הבוסטר, ע"י הצינור שהיה לי מקודם, מהנסיעה הראשונה הורגשה בלימה חלשה מאוד, כמעט ללא סייוע מגבר הואקום. אחרי שהחלפתי את צינור הואקום הכל הסתדר והבלימה קלה ומבוקרת מאוד.
בתוך הצינור המקורי מצאתי מעין שסתום חד כיווני מובנה, עם פתח מעבר קטנטן בהשוואה לקוטר הצינור עצמו.
מתעוררות מס' תהיות:
מה תפקידו של הדבר הזה? למנוע מעדי השמן להגיע לתוך הבוסטר בזמן חניה?
הקוטר המזערי של פתח המעבר לא מחליש את יעילות מגבר הבלמים ?
יש לציין שהקוטר של החור שלו כ3 מ"מ בלבד, לעומת ה8 של הצינור עצמו.
אפשר לוותר עליו לחלוטין ?
על פניו הוא נראה תקין, נפתח בלחיצה קלה מאוד. אז איך הוא תפקד טוב עם המנוע הקודם, ועם החדש לא ?
המנוע החדש מאוד דומה לישן, רק 1600 במקום 1300.
בתוך הצינור המקורי מצאתי מעין שסתום חד כיווני מובנה, עם פתח מעבר קטנטן בהשוואה לקוטר הצינור עצמו.
מתעוררות מס' תהיות:
מה תפקידו של הדבר הזה? למנוע מעדי השמן להגיע לתוך הבוסטר בזמן חניה?
הקוטר המזערי של פתח המעבר לא מחליש את יעילות מגבר הבלמים ?
יש לציין שהקוטר של החור שלו כ3 מ"מ בלבד, לעומת ה8 של הצינור עצמו.
אפשר לוותר עליו לחלוטין ?
על פניו הוא נראה תקין, נפתח בלחיצה קלה מאוד. אז איך הוא תפקד טוב עם המנוע הקודם, ועם החדש לא ?
המנוע החדש מאוד דומה לישן, רק 1600 במקום 1300.