lizard
09-10-06, 22:01
כשקניתי את הרכב המנגנון קלאץ' היה איזה סוג של קומבינה ועומד להתפורר.
שפצתי אותו אבל במהלך השיפוץ האורך של הצינור שאליו מתחבר המוט של הדוושה וה ך של המזלג התקצר בכמה ס"מ.
למרות זאת הרכבתי את המנגנון המשופץ, קניתי קיט מיאנוביץ', על הרכב וקיוויתי לטוב.
אתמול אחרי נסיעה קצת יותר אגרסיבית וארוכה המנגנון שבק חיים.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2293&stc=1
החלטתי שבמקום לקנות מנגנון חדש אני אבנה את המנגנון שנמרוד תכנן.
רכשתי מוט הברגה בקוטר של 1/2 אינץ', אומים, שייבות ו2 קפיצים. בנוסף השתמשתי בגומי שהיה לי מהקיט שיפוץ שרכשתי.
החלטתי לייצר תושבות שמחברות בין הבודי לפעמון חדשות. הסיבה היא שאם זה לא יעבוד אז לפחות שאוכל "לחזור אחורה" ובמקה הרע לקנות את החלק המקולקל מפירוק.
השתמשתי בפרופיל 40X40 בעובי 4 מ"מ, הברזל הכי מתאים שהיה לי, על מנת לייצר את התושבות החדשות.
הנה מבט על כל החלקים שצריך. הגומי לא נכלל כי שכחתי להכניס אותו לתמונה :-)
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2294&stc=1
אני העדפתי שלא לרתך שום דבר ולכן המוט הברגה מחובר באומים לתושבות.
בגדול ההרכבה די פשוטה. מטרת הקפיצים היא למרכז עד כמה שאפשר את התושבת דוושה במרכז.
היתרון בחיבור באומים משני הצדדים הוא שאפשר לכוונן את המערכת טוב יותר.
אני אמנם השתמשתי באומים רגילים אבל עדיף אומי ניילוק. אולי בעתיד אחליף.
תמונות של המערכת מורכבת
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2295&stc=1
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2296&stc=1
המחיר - 10 שקל לקפיצים. נרכש מחנות בהרצל 100 ת"א. לא זוכר את השם המדוייק.
מוט הברגה עלה בסביבות 20 שקלים נוספים או טיפה יותר.
הציוד הנדרש הוא דיסק ומקדחת עמוד. רצוי מקדחת עמוד על מנת שהחורים יצאו כמה שיותר מדוייקים. השתמשתי במקדח 13.
שפצתי אותו אבל במהלך השיפוץ האורך של הצינור שאליו מתחבר המוט של הדוושה וה ך של המזלג התקצר בכמה ס"מ.
למרות זאת הרכבתי את המנגנון המשופץ, קניתי קיט מיאנוביץ', על הרכב וקיוויתי לטוב.
אתמול אחרי נסיעה קצת יותר אגרסיבית וארוכה המנגנון שבק חיים.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2293&stc=1
החלטתי שבמקום לקנות מנגנון חדש אני אבנה את המנגנון שנמרוד תכנן.
רכשתי מוט הברגה בקוטר של 1/2 אינץ', אומים, שייבות ו2 קפיצים. בנוסף השתמשתי בגומי שהיה לי מהקיט שיפוץ שרכשתי.
החלטתי לייצר תושבות שמחברות בין הבודי לפעמון חדשות. הסיבה היא שאם זה לא יעבוד אז לפחות שאוכל "לחזור אחורה" ובמקה הרע לקנות את החלק המקולקל מפירוק.
השתמשתי בפרופיל 40X40 בעובי 4 מ"מ, הברזל הכי מתאים שהיה לי, על מנת לייצר את התושבות החדשות.
הנה מבט על כל החלקים שצריך. הגומי לא נכלל כי שכחתי להכניס אותו לתמונה :-)
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2294&stc=1
אני העדפתי שלא לרתך שום דבר ולכן המוט הברגה מחובר באומים לתושבות.
בגדול ההרכבה די פשוטה. מטרת הקפיצים היא למרכז עד כמה שאפשר את התושבת דוושה במרכז.
היתרון בחיבור באומים משני הצדדים הוא שאפשר לכוונן את המערכת טוב יותר.
אני אמנם השתמשתי באומים רגילים אבל עדיף אומי ניילוק. אולי בעתיד אחליף.
תמונות של המערכת מורכבת
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2295&stc=1
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=2296&stc=1
המחיר - 10 שקל לקפיצים. נרכש מחנות בהרצל 100 ת"א. לא זוכר את השם המדוייק.
מוט הברגה עלה בסביבות 20 שקלים נוספים או טיפה יותר.
הציוד הנדרש הוא דיסק ומקדחת עמוד. רצוי מקדחת עמוד על מנת שהחורים יצאו כמה שיותר מדוייקים. השתמשתי במקדח 13.