disckobi
13-10-06, 13:36
שלום לכולם,
האמת אחרי שקראתי בפורומים על בולמים וקפיצים, יצאתי מבולבל הרבה יותר ממה שהייתי.
הציעו לי סט בולמים קפיצים טף דוג בני חודש וחצי, היו מורכבים על דיסקו דיזל שנמכר.
בעל הרכב פירק הסט והחזיר הישן, דורש 2500 שקלים (50% ממה ששילם לפי חשבונית)
לפני שאני נוגע, אני רוצה לבדוק אותם אצל בעל מקצוע. גם בחודש וחצי וגם בשעה וחצי אפשר לדפוק את הבולמים קפיצים, או שאני טועה?
מחפש המלצה לבעל מקצוע עם יכולת לבדוק את הסט באמצעות מיכשור מתאים.
או לחילופין לאחר התקנה המחיר יגיע לכ 3200+ מע"מ, האם כדאי משומש? קבלתי הצעה לסט חדש ב5500 שקלים + מע"מ, ההפרש גדול וקורץ.
אני נוסע עם דיסקו 96 בנזין+גפ"מ, הרכב עמוס באופן קבוע בעומס חלקי, בטיולים עם המשפחה עומס מלא.
אופי הנסיעה 80% כביש, בשטח הרבה טכני, נסיעות מהירות בשבילי עפר ובחולות(לא ראלי, אשמח לחוות דעת.
כרגע בולמים גמורים, קפיצים מקוריים + אלקונים- מעוניין לפרק ולהגביה באמצעות הקפיצים בולמים.
תודה למשיבים.
האמת אחרי שקראתי בפורומים על בולמים וקפיצים, יצאתי מבולבל הרבה יותר ממה שהייתי.
הציעו לי סט בולמים קפיצים טף דוג בני חודש וחצי, היו מורכבים על דיסקו דיזל שנמכר.
בעל הרכב פירק הסט והחזיר הישן, דורש 2500 שקלים (50% ממה ששילם לפי חשבונית)
לפני שאני נוגע, אני רוצה לבדוק אותם אצל בעל מקצוע. גם בחודש וחצי וגם בשעה וחצי אפשר לדפוק את הבולמים קפיצים, או שאני טועה?
מחפש המלצה לבעל מקצוע עם יכולת לבדוק את הסט באמצעות מיכשור מתאים.
או לחילופין לאחר התקנה המחיר יגיע לכ 3200+ מע"מ, האם כדאי משומש? קבלתי הצעה לסט חדש ב5500 שקלים + מע"מ, ההפרש גדול וקורץ.
אני נוסע עם דיסקו 96 בנזין+גפ"מ, הרכב עמוס באופן קבוע בעומס חלקי, בטיולים עם המשפחה עומס מלא.
אופי הנסיעה 80% כביש, בשטח הרבה טכני, נסיעות מהירות בשבילי עפר ובחולות(לא ראלי, אשמח לחוות דעת.
כרגע בולמים גמורים, קפיצים מקוריים + אלקונים- מעוניין לפרק ולהגביה באמצעות הקפיצים בולמים.
תודה למשיבים.