צפייה בגרסה מלאה : ייבוא סדיר של F350 בעד ונגד
מאיר רוטברג
18-10-06, 22:31
יש סוף סוף יבוא סדיר וכו'
התוודות קטנה:
הפיק אפ הזה מאז ומתמיד היה אהבתי הראשונה
כבר לפני 4 שנים ניסיתי לשכנע את יבואן פורד להביא אותו עבורי והם סרבו ,
בבקשה ,אך תסבירו למה בעד,
תסבירו למה לא
שימו את כל הייתרונות והחסרונות
(עבורי אחד החסרונות הכי גדולים זה ששרון תניח עליו את ידה הרומניה ולא תשחרר)
תעשה רשיון ג' ולך על זה. אל תדאג, אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר (האמת שגם אין גבר שפוי אבל כאלו אין פה בג'יפולוג בכל מקרה).
מאיר רוטברג
18-10-06, 22:48
תעשה רשיון ג' ולך על זה. אל תדאג, אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר (האמת שגם אין גבר שפוי אבל כאלו אין פה בג'יפולוג בכל מקרה).:grin: :grin: :grin:
אחלה תגובה
הם מממנים את הרשיון דרך אגב,
אתה מוכן להוציא ערבות צ"ג על שרון??:grin: :grin: :grin:
תמונה מהטיול של סוכות (קבינה וחצי, לא דאבל, ובטח לא שלי)...
אחרי ארבע שנים והרבה עשרות אלפי קילומטרים עם כזה... יש חסרונות ברורים, אבל מעטים. אם אתה לא מסתובב בעיר, ולא איכפת לך ה5 ק"מ לליטר סולר.... אין הרבה סיבות למה לא.
אסף.
Nimrod wrote:
אין אשה שפויה שתרצה לנהוג על כזה דבר
Nimrod my friend
Generaly in the US, over 1/2 the buyers of full size trucks are weman
around here you will see plenty of weman driving 3/4 tons and 1 ton dualies
But This is TX.....where over 50% of the vehicles on the road are full size trucks
While we are on the subject
I read Asaff's revue on the truck in the past
And it was clear to me that Asaff missed the reason for the truck's existance
Its not about the box's size, its not about how much crap you can shove in the box. its not about how its does off road.
The diesels are designed to tow!
and they do a very fine imitation of a mini semitrailer tractor
equiped with a goose neck or a fifth wheel hitch they can tow insane loads
it very common to see them with a 4 car trailer all loaded up traveling cross country....or towing 35 foot 5th wheel caravan. or towing a Loader(I think in hebrew its called a SHOOFFEL) on a 3 axle trailer
(any trailer up to 40 foot is legal
)
Do I have one?
you bet
Mine is a 01.5 Dodge 2500 cummins turbo diesel 4x4
Best $ I ever spent.
טוב נו
גם הנשים באמריקה בעלות מימדים מכובדים...
לאחד השכנים שלי צץ כזה אוטו לפני שבוע
לבן
חדש
מבריק
ותפסתי אותו על חם עם החוברת מנסה להחליט איזה ניקלים להזמין ואיזה כננת להזמין וכו' ....
עמדתי לידו והזלתי ריר כמה דקות ...
אם הייתי יכול, אתמול הייתי מזמין. זה פשוט wow של אוטו.
( הניכתב למעלה מבטא את רחשי ליבו של הכותב רק מהסתכלות על האוטו - לא קיבלתי סיבוב, קיבלתי הצעת טיזינג על החלפה ראש בראש .... )
איציק - 4X6ZH
19-10-06, 10:18
כל מי שחושב להשתמש ברכב כזה בתנאי הארץ
צריך שיהיה לו סיבה מאד טובה .
לנהוג ברכב כזה בשטח זה דבר אחר
ולנהוג רכב כזה בעיר \ להכנס לחניה בבית זה סיפור אחר .
אני רוצה לראות רכב כזה בשכונת מגורים ישראלית
רק תעשה חישוב כמה מטר של משטח ישר אתה צריך לצורך כניסה לחניה .
ואכשיו בו נראה אותך יוצא מהחניה ארי שאחד השכנים נכנס אחריך :razz:
****
אתה גר במושב יש לך אפשרות לעשות סיבוב מסביב לבית ליציאה מחניה לא רברס להמשיך לנסוע ישר
בבקשה אתה תסתדר . אין לך אפשרות אתה חייב בתמרוני חניה יש לך בעיה .
****
איציק
גם אני שייך לאלה שלא מתלהבים מהלווייתנים הממונעים האלה.
נכון שיש המון מקום לציוד בארגז, נכון שמאוד נוח ללכת לאיבוד בתוך הקבינה הענקית.
נכון שיש הכרה בהוצאות מהק"מ הראשון (וזה אולי היתרון הכי גדול)
המכוניות הללו נבנו עבור שוק מאוד חריג ומיוחד (ארה"ב) שאוהב ורגיל למימדי ענק בכל דבר. הכל בגדול, ולא משנה אם צריך או אם זה בכלל טוב. פרט לצרכים מסוימים שהצבא כנראה המציא כדי להצדיק את רכישת המפלצות האלה, הן לא מתאימות לתנאים בארץ. הן ארוכות מדי, כבדות מדי, שתייניות מדי (5 ק"מ לליטר סולר? מאיפה החישוב האופטימי הזה? סילברדו שתה במבחן 3.5-4 ועוד על כביש). לך תמצא חנייה לדבר כזה, לך תעבור איתו ברחוב צר. נראה אותך מחלץ אותו משקיעה. החיים זה לא רק טיול של כמה ימים בנגב.
פתאום הוצאת רשיון ג' נראית כמו בעייה משנית וזניחה לגמרי.
5 ק"מ לליטר סולר? מאיפה החישוב האופטימי הזה?
you should know better...
יש לי מספיק קילומטרז' על הלוויתן. כשהצריכה היתה יורדת מתחת ל4.5 ידעתי שצריך להחליף פילטר אוויר.
אסף.
מכיוון שיש לי חלום על נוואדה קבינה וחצי כבר כמה שנים ויש חשש שאחד כזה יהיה בבעלותי אי פעם ...
הוא יותר קטן מהפורד ? או שזאת אותה נבלה ?
אם היו מוכרים את הגרסאות הקצרות, אולי הייתי משתכנע. משהו בדגמי הדאבל-קבינה עם ארגז ארוך (אוטו באורך של למעלה מששה או שבעה מטר) לא ממש מסתדר לי. גדול מדי שלא לצורך.
בתור רכב עבודה לצרכים ספציפיים (חברת חשמל וכו'), יאללה בסדר. יודעים מה? יש גם לי מה לעשות עם מפלצת כזו - כשהבאגי יהיה מוכן, נצטרך לגרור אותו. כאן המפלצת נכנסת לתמונה - מאיר, מתי אתה מגשים ת'חלום שלך?
נחלק את זה לשניים-
טנדר? אין טנדר אחר שנותן מה שהפורד נותן. האנטר או ניסאן נבארה, שעולים יותר, גם מחייב שווי שימוש וגם לא מוכר... אין בו מקום לכלום (בתור טנדר) והקבינה שלו מגוכחת יחסית לזו של הפורד. הפורד ב212 אלף שקל נותן המון מקום בקבינה ובארגז, עבירות טובה, שווי שיוש 0, ומוכר במס מהשניה שהוא ירד מהאוניה. מי שצריך טנדר ולא חי בעיר- כל בחירה אחרת תיראה לא הגיונית.
בתור אוטו- כן, זה אוטו מוגזם. אז מה?
אסף.
ברשותכם אני קורא לקטגוריה המוטורית המופרכת הזו בשם "נבלות".
לנבלות יש יתרון כלכלי רק בגלל פירצה בחוקי המיסוי. הן מאפשרות קיזוז מע"מ ומכורות מהק"מ הראשון, זה אולי מפצה קצת על צריכת הסולר שלהן.
כאוטו אני לא רואה שום הצדקה ממשית לנבלה כאן בארץ מעבר לצרכים ייחודיים כמו גרירה של עגלות גדולות. בגירסת הדאבל-קבינה+דאבל-ג'נט זה כבר לא אוטו ולא טנדר אלא משאית לכל דבר.
אפילו המושבניק המסוקס ביותר צריך מדי פעם להיכנס לשטח אורבני, ותסלח לי מאוד - להתנייד עם נבלה בכל שטח שמזכיר עיר זה סיוט.
בשטח - הדעות חלוקות. בסיטואציות בודדות מסוימות יש יתרון לבסיס הגלגלים העצום ולעוצמה הדמיונית של הנבלה, אבל אם נעבוד רק לפי המשוואה הזו, נצטרך להצטייד כולנו באושקושים ובטאטרות - עוד יותר גדול, גלגלים עוד יותר גבוהים, ועוד יותר טוב, לא ככה? ברוב הסיטואציות האחרות הנבלה היא סתם דינוזאור מגושם שיתיישב על גחונו בכל הזדמנות, ויש גם מקומות כמו חול ובוץ ששומר נפשו ונבלתו יתרחק מהם כמו מאש.
אבל זה לא דבל ג'נט. זה כן צמיגים 32 מקוריים (לא כמו הסילברדו שנוסע על זיתים) ועד 35 לא צריך הגבהה אפילו... הקבינה וחצי הוא בגודל של סאברבן (בערך) והדבל ארוך יותר, קצת ארוך מדי, אם תשאל אותי, אבל זה לא מפריע לו.
אסף.
אגב, מה גודל הגלגל של סילבראדו סינגל-ג'אנט?
אם גודל הגלגל סביר, אז מדובר לדעתי ברכב עוד יותר מוצלח: יותר מנוע (360 כ"ס לעומת 325) ויותר גיר (6 הילוכים לעומת 5).
נקודה למחשבה.
מאיר רוטברג
22-10-06, 20:55
חברים בואו נהייה ענייניים ,
תתאמצו קצת עבורי,
חניה בבית ?? לא מעניין אותח יש לי חניה קו ישר מהכניסה לבניין ושהשכנים יבכו.
בעיר זה סרט?? נו אז עם מפלצי קל לי לתמרן בעיר?? לא מכיר אף חניון שאני נכנס אליו,
תכס בואו נדבר על הרכב עצמו,
מה אפשר לעשות ?
קיט הגבהות מקורי יש כבר בדקתי?
מדיניות יבואן או שאין מדיניות?
צמיגים?
תכל,ס תשפכו חומר טכניhttp://ecarlinkimages1.propagation.net/photos/946_847/800x600/00.jpg
http://ecarlinkimages1.propagation.net/photos/946_847/800x600/10.jpg
מאיר רוטברג
22-10-06, 20:56
זה נראה ממש נורא מבפנים
http://ecarlinkimages1.propagation.net/photos/946_847/800x600/11.jpg
ממש קטן וצפוף,מעורר חשק לקנות היילקס
http://ecarlinkimages1.propagation.net/photos/946_847/800x600/13.jpg
מאיר רוטברג
22-10-06, 20:58
נורא ואיום כבר אמרתי??
http://ecarlinkimages1.propagation.net/photos/946_847/800x600/17.jpg
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-F-350-KING-RANCH-2006-FORD-F350-CREW-CAB-DRW-4X4-KING-RANCH-6-0L-DIESEL_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ39416Q QihZ002QQitemZ120043290150QQrdZ1#ebaypho tohosting
התמונות זה של דאבל גאנט .
לא מספיק לך גאנט אחד?
תחשוב על זה שהאוטו רייק הוא ממש לא יהיה נוח
לכן אני חושב שעדייף את ה250
ובקשר לגודל מתרגלים להכל אם אני מצליח להסתדר אם אמרקאית ישנה גם בת"א אז כולם יכולים
מאיר רוטברג
23-10-06, 08:59
התמונות להמחשה בלבד
מדובר על סינגל ולא דאבל גנט
אני לא מבין מה השאלה מאיר. נכון שאתה בעל הבית בדלק מוטורס :grin: אבל כבר החלטתם ליבא, לא? אז אין סיבה שבכיר כמוך יתלבט.
תמונות של הגרסה הישראלית.
"דלק מוטורס" בינתיים לא נותנים את רכב ההדגמה לעיתונאים. חבל, כי רצינו לכתוב מבחן שטח... אולי נסתדר עם רכב של מישהו שכבר קנה בשביל מבחן מסודר.
אסף.
פספסתי? או שלא הוזכר מחיר של הנבלה בשרשור הזה?
פספסתי? או שלא הוזכר מחיר של הנבלה בשרשור הזה?
212000 + מע"מ
שווי שימוש 0
מאיר, בשורה התחתונה- משאית. לטוב ולרע. לטוב- כי גלגלים 35 הם רק ההתחלה, כי אף פעם לא יהיה חסר לך מקום, כי יהיו לך קצת יותר מ300 כ"ס מתחת לרגל ימין. לרע- כי מה לעשות, להסתובב עם כזה דבר באופן יומיומי דורש תקופת הסתגלות. כי אם מישהו עוקף אותך מימין, הוא נעלם, כי בכל סיבוב אתה צריך להסתכל במראה של הצד הפנימי ולראות שהגלגל האחורי עובר איפה שחשבת שהוא יעבור, בלי להוריד תמרור בדרך, כי יש לך שני דונם של מכסה מנוע מקדימה, ועוד ועוד ועוד.... מי שמבין שהוא חי בתוך מגבלות של משאית, יוכל להנות מהיתרונות של משאית. מי שלא יבין את זה, יסבול. בעיני הF היה יופי של רכב לעבודה קשה והמון קילומטרז', והרבה בשטח קשה.
אסף.
מאיר רוטברג
24-10-06, 23:23
מאיר, בשורה התחתונה- משאית. לטוב ולרע. לטוב- כי גלגלים 35 הם רק ההתחלה,
כבר נשמע טוב
כי אף פעם לא יהיה חסר לך מקום, כי יהיו לך קצת יותר מ300 כ"ס מתחת לרגל ימין.
זה תמיד טוב
לרע- כי מה לעשות, להסתובב עם כזה דבר באופן יומיומי דורש תקופת הסתגלות.
למי בוער??
כי אם מישהו עוקף אותך מימין, הוא נעלם, כי בכל סיבוב אתה צריך להסתכל במראה של הצד הפנימי ולראות שהגלגל האחורי עובר איפה שחשבת שהוא יעבור, בלי להוריד תמרור בדרך,
צריך להגדיל את בטוח הצד שלישי:lol: :lol:
כי יש לך שני דונם של מכסה מנוע מקדימה, ועוד ועוד ועוד.... מי שמבין שהוא חי בתוך מגבלות של משאית, יוכל להנות מהיתרונות של משאית. מי שלא יבין את זה, יסבול. בעיני הF היה יופי של רכב לעבודה
קשה צריך לסחוב המון ניירת
והמון קילומטרז', והרבה בשטח קשה.
אסף.
אגב מאיר, מצאתי תמונה ישנה ובא רואים כמה דברים שעוזרים בשטח:
חמסה (חשוב!! לא תוכל להוכיח שלא זה מה שעזר לנו בהרבה מקרים)
מספר בצבע המתאים, וגם שלט במבחן (טוב, לא יהיה לך...)
צמיגים 33 (אבל עזוב אותך, 35 זה הגודל המתאים)
עוד משהו- הבולם הגה שבא ב"ערכת שטח"- אצלי עבר למקום פחות פגיע- לפח. לא צריך אותו.
(או, במלים אחרות- לפי השאלות, תתחדש. אני יודע שכבר החלטת. נשאר רק לבחור צבע, לא? )
אסף.
מאיר שלום
אתה מוזמן לצלצל לניסים, מנהל אולם התצוגה בת"א ולהזמין נסיעת מבחן, כך תרגיש את הטוב ואת הרע (בעיקר טוב) ממקור ראשון.
אם אין לך רישיון תוכל להתרשם כנוסע.
אסף
פורד ירושלים
מאיר רוטברג
25-10-06, 16:04
שוחחתי עימו יש מפרט טכני
המיפרט הפנימי זה xl יענו הכי פשוט שיש
נסיעת מבחן קצת בעייתי עבורי אין לי רשיון ג
תגיד מתי, תקבל "נהג צמוד" לנסיעת מבחן.
אסף.
גם אני מתנדב להיות נהג צמוד לעת מצוא...
This might be a stupid question(I know it is)
But why whould you need a special license to drive a 3/4 ton?
what if it whould have been a 1/2 ton with the same body?
כי ככה זו מדינת ישראל
למה יש לנו עמדה מס' 1?
ככה.
ואני בטוח שאתה יודע את התשובה לשאלה שלך :-P
אחרי שבוע באורגון F-350 נראה לי אוטו בגודל סביר לחלוטין. וכשאתה מטייל בסוף שבוע ורואה מה המקומיים גוררים עם המפלצות האלו אתה מבין שהם בצד הנכון של החיים :D
Quote:ורואה מה המקומיים גוררים עם המפלצות האלו אתה מבין שהם בצד הנכון של החיים
דרור, שקול מילים
I resemble that remark!!!
I tried to tell these guys what the truck's intended purpose is for....
but no onw listens to me anyway
אבל זה לא דבל ג'נט. זה כן צמיגים 32 מקוריים (לא כמו הסילברדו שנוסע על זיתים) ועד 35 לא צריך הגבהה אפילו...
אסף.
sounds like a Defender 110 would do the same job, and you could still use it around town.:roll:
the thing is that Meir wants the the car, so he will end up buying it no mater what we advise him.
in my opinion it is exactly what it is - a truck.
for god or bad, a truck is a truck.
i see mostly the bad.
and it's fucking ugly, as specially with the brown leather trim.
i think it is a punishment to drive that thing on a Dali basis, but again, that is just my opinion.
Meir, "titchadesh" ( sorry, there is no word for that in English).
מאיר תקנה. חברה תרשמו בתור ל"מאיר הובלות - גרירת באגים למרוצים". לא צריך להדחף, הוא יסחוב גם שניים או שלושה ביחד לכל מרוץ.
מאיר רוטברג
26-10-06, 12:14
מאיר תקנה. חברה תרשמו בתור ל"מאיר הובלות - גרירת באגים למרוצים". לא צריך להדחף, הוא יסחוב גם שניים או שלושה ביחד לכל מרוץ.
בתור חנסיעת מבחן:mrgreen: :mrgreen:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.