צפייה בגרסה מלאה : מה זה החלקים האילו
צהרים טובים
יש לי מספר חלקים הרכב שאני לא ממש מבין למה הם שם משום שחלקם לא מחוברים לכלום
תמונה 1 - א. החלק עם החוט הצהוב הולך לחלק האחורי שמאלי של המנוע ומקבל +
ב. החלק שאחריו לא מזיז כלום (למהוא )
תמונה 2 לא מחובר לכלום למרות שיש בצד שמואל שלו יציאה חשמלית
תומנה 3 מה זה החלק מאחורי הפילטר דלק שהצינור אדום שחור נכנס אילו אגב הצינור הולך לקרבורטור
תודה ושבת שלום
חנן-ג'יפולוג
20-10-06, 16:58
תמונה ימנית, צ'וק חשמלי. החלק שמאחוריו, אמור לדאוג, אם אני לא טועה, לכך שהצ'וק יפתח כשפותחים מצערת, אני לא בטוח בזה.
תמונה מרכזית, מגבר סל"ד, שעובד כשהמדחס של המזגן פועל. אמור להיות מחובר אליו צינור וואקום בכניסת הפלסטיק הצהבהבה. בלי זה הוא לא יוכל לתפקד.
תמונה שמאלית, מסנן דלק, ומאחוריו המפלג. היחידה שמחובר אליה הצינור, זה מקדם הצתה בזמן שיש וואקום מעל המצערת (מצערת פתוחה) .
חנן צהרים טובים
אגב תודה על הדוד ניתן לראות חלק ממנו מורכב עדין פרוביזורי בתמונה האמצעית
איך ניתן לבדוק שבצוק עובד כמו שצריך ?
תודה
חנן-ג'יפולוג
20-10-06, 17:14
כשהמנוע קר, ולאחר שלחצת על הגז עד הסוף ועזבת, תרים את המכסה שיושב על המאייד, ותסתכל על פחית הצ'וק. אתה אמור לראות שהוא סוגר כמעט לגמרי את לוע המאייד. התנע את המנוע, הוא צריך להתניע בקלות, והטורים צריכים להיות גבוהים. תן למנוע לעבוד, ואתה אמור לראות במהלך חמש הדקות הראשונות של העבודה, איך הפחית של הצ'וק לאט לאט מתייצבת במצב האנכי שלה, הפתוח. תן גז ועזוב, והטורים אמורים לרדת לרמת סרק נורמלי.
זה לא מה שקורה? עדכן וננסה לעזור.
לגבי הטורים זה מה שקורה אך לגבי הפחית אני צריך לבדוק לא בטוח
יש אפשרות לקבל הסבר מפורט לאט לאט איך להפוך את הרכב שלי לצוללת כמו שהיה לך
לא שבקבנתי לנסות לצולו איתו אך לכול שפריץ שלו יבוא ולך תידע היכן תיתקע מחר ומה תהינה האפשריות שלך אני פשוט קצת אוהב בוץ
תודה על התגובות המהירות
מה פשר החוט הכתום שיוצא לי מהגיר בצד ימין שלו ( לדעתי זו כבר הטרנספר)
הוא יוצא מהגיר ועולה לכיוון קיר האש ( רואים אותו עולה בחלק הימני של תמונה
תודה
חיישן 4X4 שמדליק נורית 4WD בשעון המרכזי כאשר משלבים הנעה קדמית
ערב טוב דקל
הנורה דולקת אצלי כאשר אני מניע אך אחרי לחיצת גז היא נכבת
איך אני מחבר אותה כך שהיא תתפקד
תודה
חנן-ג'יפולוג
20-10-06, 19:51
הפיכת CJ לצוללת (http://www.jeepolog.com/forums/printthread.php?t=230)
חנן-ג'יפולוג
20-10-06, 19:55
קח בחשבון שזה לא הופך את המכלולים המכניים לעמידים בצלילה, ואתה מוכרח לבדוק בסוף טיול חורפי אם לא חדרו מים למכלולים שיש בהם שמנים וגריז. באחת מהצלילות לא עשיתי את זה ונענשתי בהחלפת קונטרהגיר, מיסבים וסינכרונים בגיר (800 ש"ח) ושני מיסבים בגלגל הקדמי שמאלי (150 ש"ח) .
לגבי הנורה, אני מציע שתסתכל בסכימות בספר הטיפולים, אבל אני מניח שהנורה הזו, אם יש לה שני חוטים שיוצאים ממנה, אמורה לקבל פלוס אחרי סוויץ' בהדק אחד. ההדק השני ילך אל היוניט שנמצא על הטרנספר (יש שם הדק אחד, על היוניט, לא? ) .
חנן-ג'יפולוג
20-10-06, 20:22
ערכתי כאן (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=16129) סיכום מסודר יותר של הפיכת הCJ לצוללת.
ערב טוב
יש למישהו במקרה שירטוט של מערכת חשמל ל CJ 8 שנת 90 ?
היה לי ואני לא מוצא אותה
ומשום מה אני לא מצליח לפתוח את החוברת טיפולים שהורדתי מהאתר הישן ?
תודה
שבוע טוב
אני מבין שאין לאף אחד שרטוט לסיקס שנת 90 :oops:
ביי
אם יש לך בעייה עם פתיחת ספר הטיפולים, אז א. הוא דורש סיסמא - JEEPOLOG באותיות גדולות, ב' יש כנראה בעיות עם גרסאות מסוימות של אקרובט רידר - ראש דיון בנושא בפורום תמיכה טכנית.
בכל מקרה מצ"ב סריקה של דיאגרמות חשמל מצ'ילטונז' שהעליתי לאינטרנט פעם בשביל מישהו שביקש:
http://www.jeepolog.com/ext_images/84CJ_wiring_1.jpg
http://www.jeepolog.com/ext_images/84CJ_wiring_2.jpg
http://www.jeepolog.com/ext_images/84CJ_wiring_3.jpg
בור ועם הארץ
בשורה התחתונה אני מחפש לדעת אם החוט הכתום מתחבר ישירות לנורה של 4X4 אם שמתי לב נכון יש בקצה שלו קונקטור מה מתחבר אילו
תודה
לפי השרטוט שנמרוד העלה הנורה מתחברת ישירות למפסק 4*4 בטרנספר
במקרים רבים היוניט יכול להיות "עייף", גם אצלי נורית ה 4X4 נכבת לפעמים לרוב משחק קל עם ידית הטרנספר מסדר את זה, יתכן שברגע שאתה מעלה סל"ד אין מגע טוב ליוניט...
הנורית הזאת מיותרת לחלוטין, בסיקס אתה יודע אם אתה שילבת או לא שילבת דרך הידיים, זה לא איזה כפתור חשמלי שאולי מפעיל סולנואיד שאולי במקרה לא תפוס היום ויעביר מתישהו שנוח לו מצב בטרנספר. אין לה שום משמעות וברוב הסיקסים שאני מכיר היא מזמן-מזמן לא מתפקדת. אני לא יודע אפילו איפה לחפש אותה על לוח השעונים :D
ערן המסוקס
24-10-06, 11:10
כמו הכל, אפשר להתסדר בלי הנורית הזאת,אבל למה? אם יש בעייה כלשהי איתה אפשר לסדר את זה.
כשהמערכת תקינה, היא אמינה ומראה לך מתי מבוצע שילוב 4X4. יותר מזה. היא לא תדלק אלא אם בוצע שילוב מלא של הידית, ובכך יכולה להציל אותך מקפיצה של הידית ממצבה (וצלילה לתהום הנשייה) באמצע עלייה או ירידה תלולה.
בנוסף לכך, היא יכולה למנוע מצב של נסיעה עם הידית משולבת ב4X4 HIGH על הכביש בטעות. לא שזה גורם נזק אבל הויברציות שעלולות לצוץ יכולות להיות מטרידות, ובהרבה כלים, נסיעת כביש מהירה עם מכלולי הנעה קדמית משולבים אינם דבר מומלץ במיוחד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.