התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פליטת עשן מהאגזוז, וחום מנוע נמוך



עודדוש
22-10-06, 08:04
שלום
בזמן האחרון נוצר מצב שאחרי גלישה בהילוך נמוך ובייחוד כאשר המנוע בולם, האזוז מתחיל לפלוט עשן כאשר חוזרים לנסיעה רגילה בייחוד כאשר הרכב מאיץ. לפעמים מספר מכות גז קצרות מסדרות את העיניין אבל בד"כ הבעיה חולפת לאחר נסיעה רגילה של מספר דקות.
במקביל לבעיה זו המנוע אינו מגיע לטמפ' עבודה הרגילה שלו. המחוג מתרומם בערך 2 מ"מ מהקו התחתון לעומת מצב נורמלי שהוא בערך כפול.
לשם הדיוק התופעות החלו זמן קצר, אולם לא מייד, לאחר שביצעתי החלפת טיימינג. הרכב לא מצלצל ואין בעיית סחיבה.
1) האם יש קשר בין התופעות?
2) מה יכולה להיות הסיבה לכל אחד מהם?
תודה רבה
עודד

מורי
22-10-06, 08:14
בוקר טוב.
בעיית העשן בגלישה כאשר המנוע בולם מעידה על בלאי של טבעות בוכנה(רינגים) או גומיות שסתומים (בדרך כלל שניהם).

לגבי טמפרטורת המנוע-קרוב לוודאי שאין לך טרמוסטט ברכב.
אין קשר בין הדברים.

בני
22-10-06, 09:53
אחרי שפותחים ראש מנוע ניתן לדעת אם מדובר ברינגים או גומיות שסתומים?

בני
22-10-06, 09:58
שכחתי עוד דבר,

האם גומיות שסתומים יכולות להינזק עקב מנוע שלא עבד חצי שנה?

עודדוש
22-10-06, 12:03
שלום
תודה רבה על התשובות.
יש טרמוסטט באוטו ואני אבדוק אם הוא תקין.
לגביי העשן הוא מופיע לאחר גלישה על בלימת מנוע ומפסיק לאחר נסיעה קצרה. אם יש בעייה ברינגים מדוע לא יוצא עשן כל הזמן?
תודה רבה
עודד

חנן-ג'יפולוג
22-10-06, 12:55
כי בלימת המנוע זה המצב שבו הוואקום בצילינדרים הוא החזק ביותר, והוואקום החזק הזה מוצץ את השמן דרך הרינגים לתא השריפה, ומשם לאגזוז. בזמן הבלימה עצמה לא זורמים הרבה גזים באגזוז ולכן השמן הזה נשאר שם, וכשאתה פותח גז בסוף הירידה, אתה משחרר לסביבה את כל השמן שהצטבר באגזוז.

עודדוש
22-10-06, 13:14
תודה רבה, חנן
מהם הדרכים להתמודד עם זה?
האם זה גורם נזק נוסף למנוע?
האם מספיק רק להחליף רינגים?
כל עצה תתקבל בברכה.
תודה רבה
עודד

חנן-ג'יפולוג
22-10-06, 13:23
אם צריכת השמן לא מפריעה לך, תתעלם.

עודדוש
22-10-06, 15:15
תודה רבה
דרך אגב יכול להיות שזה קשור לחום המנוע?

asafk
22-10-06, 16:17
הדבר היחיד שיכול לגרום לנוזל הקירור להיות קר מדי הוא התרמוסטט (או חסרונו). לא שום דבר אחר.

אסף.

חימושניק
22-10-06, 16:35
הדבר היחיד שיכול לגרום לנוזל הקירור להיות קר מדי הוא התרמוסטט (או חסרונו). לא שום דבר אחר.

אסף.

או שעון שקרן, או יוניט רמאי...

אלכס.

liro
09-05-11, 19:48
על 100% גומיות שסתומים

liro
09-05-11, 19:49
רוב הסיכויים שלא פותחים ראש

צביקה קרבורטור
10-05-11, 12:24
שלום רב !
החלפת גומיות שסתומים, והחלפת תרמוסטט מקורי לחדש, תפתור קרוב לוודאי את שתי הבעיות שהוזכרו, וכמו שאמר מורי אין קשר לשתי הבעיות שהוזכרו.
בברכה
צביקה

איש
10-05-11, 19:19
אתם מודעים לעבודה שהשרשור הזה בן יותר מ 4 שנים ?

-->