PDA

צפייה בגרסה מלאה : מה השנתון האחרון שאפשר לרדת לשטח



איציק - 4X6ZH
30-10-06, 13:04
אני מעונין ברכב שטח משומש ראיתי את הגרנד ויטרה החדש :-( ( ועל זה נאמר יעלה כיתה לא בבית ספרנו )אז הוחלט על רכב יש שניה .
מה הדגם \ השנתון האחרון שאפשר לרדת לשטח מבלי להשאיר את הפגוש ביציאה .?
איך קוראים אותו
סוזיקי \ גימיני \ ויטרה \
יש גיר רגיל ? יש גיר אוטומטי ?
יש ידית HI LO או שזה כבר כפתורים :mrgreen:
יש 4 דלתות קצר ארוך ?
מה מחיר כלי הרכב האלה
מי שהוא יודע על רכב מיוחד המתקשה במכירה . גם מחיר מעל המחירון בא בחשבון .
*****
ההילקס לא למכירה .!
*****
איציק

Saar
30-10-06, 13:21
יש גימני:

2 דלתות, אוטומטי/רגיל, מנוע 1300 מוזרק.
2 סרנים חיים, קפיצי סליל.
אוטו חביב מאוד, קצת קטן.
החל משנת 99.

גראנד ויטרה (מודל 99 והלאה):
בנזין/דיזל (הדיזל לא ממש מוצלח לפי אחד המכונאים שאני "יותר מעריך")
אוטומטי/רגיל
2 או 4 דלתות
סרן חי ו IFS מקדימה.

ויטרה "דגם ישן" (עד 98, כולל):
בנזין 1600 (יש בודדות,2 או 3, V6 )
ידני/אוטומטי
2 או 4 דלתות
החל משנת 89 (יבוא אישי) או 90 (יבוא סדיר)
ברזנט או סגור
מסוף שנת 94 :16V ו 4 הילוכים באוטומט
הדגם המוצלח ביותר לטעמי הוא מ 95 ומעלה.
סרן חי + IFS

לגבי מחירים אני לא מעודכן.

סער.

בוזי
30-10-06, 15:17
לגבי הג'ימני:
שים לב שבמודלים האחרונים (לא יודע החל מאיזו שנה),
HI LO עם כפתורים.
יכול לעשות "תעלולים" :twisted:

רון סמוראי
30-10-06, 19:19
לך על סמוראי אתה מוותר קצת על נוחות אבל יכולת שטח לא ג'ימני ולא ויטרה

אלון_ק
31-10-06, 21:24
מהרגע שאתה עובר את שנת 94-5 בסמוראי, הפגוש הקדמי ישאר על הרצפה. בסמוראים החדשים יותר כמו גם בג'ימיני הקונספט הכללי של רכב שטח קשוח נשמר, לא קשה במיוחד להכין אותם לשטח אמיתי. מחליפים פגוש פה, חיפוי צד שם ואתה מוכן לשטח. אפשר גם בלי, אבל פלסטיקים ישברו.

ויטארות מכל השנתונים לא נכנסות לקטגוריה. הדבר הראשון שאתה עושה להן לפני ירידה לשטח סלעי זה להתקין כל מיגון שיש ואם אתה באמת הולך לשחק, אז גם הפגושים צריכים לעוף ויפה שעה אחת קודם. זה תופס גם לGV.

נוחות ומקום... נו, הויטארה מנצחת בנוק אאוט. הGV מנצחת גם אותה. גם הג'ימיני מפסיד לשניהם בגדול.

לג'ימיני יש פוטנציאל שיפורים ענק. אפשר לשחק עם המתלה שלו בקלות, 70% משוק השיפורים של הסמוראי מתאים לג'ימיני BOLT ON.

eran4x4
01-11-06, 11:10
איציק

היה לי ג'ימיני 2001 ידני ליסינג - טילתי איתו המון ובמקומות לא קלים as is כמו שיצא מהחברה.

לעניות דעתי בגלל המומנט האנמי של המנוע לטובת טיפוס\זחילת סלעים עדיף אוטומט, אצלי החליפו מצמד לאחר כ 35000 ק"מ.
חזר לליסינג ללא חצאיות הצד ועם תושבות מוטות רדיוס מעוצבות מחדש ונגיעות קלות בפגושים.
פעם אחת התעקמה לי תושבת פח של הטרנספר, יושר בשטח בעזרת ג'בקה).

אני מאוד נהנתי מהרכב (טרקטורון שקט עם מקום ל 4 אנשים, במקרה שלי שני מתוחם מתחת לגיל 10).

כמו שאלון כתב - ניתן לשפר את הג'ימיני בהמון (נעילות \ הגבהה \ צמיגים \ מגיני צד \ מגן לטרנספר וכולי...).
רכב, נוח, קליל, שקט, לא יציב! זורק זנב בקלילות.

איציק - 4X6ZH
05-11-06, 18:55
אז כנראה שזה יהיה גימני
והשאלה היא מאיזה שנה שילוב HI LO הוא חשמלי ?
עדיפות לגיר אוטומטי
מה נקודות שיש להקפיד בבדיקה בדגם הזה ? ( חוץ מהלוקרים :wink: )
יש איזה תת דגם או שנתון מומלצים יותר ?
****
איציק

asafa
05-11-06, 21:24
99-00 מנוע עם רצועת טיימינג, מרווח טיפולים כל 10,000 ק"מ
01-04 מנוע עם שרשרת טיימניג, מרווח טיפולים כל 15.000 ק"מ

כמדומני, החל מ2005 הפיקוד על הטרנספר חשמלי

סוזי המשתוללת
07-11-06, 10:38
איציק מה זה באמת חשוב כפתורים או ידית :twisted:
בשביל כמה ג'ובות אתה מוצא טרנספר 1000 עם ידית (כמו פעם :twisted: ) משפץ אותו ומתקין במקום המקורי :-D
מקסימום שתצטרך זה חור ברצפה בשביל הידית וגרמושקה ממכשירי תנועה בשביל היופי וגם קיבלת שיפור של כ30 % בlo וקצת פחות מזה (10%) בhi
אם תמכור את הטרנספר המקורי תוכל כמעט בלי תוספת כסף לשדרג לטרנספר עם יחס 4:16 שזה כבר עולם אחר (צמיגים 29" בלי בעייה בלימת מנוע אמיתית יכולת זחילה ויכולת טיפוס בהילוכים גבוהים )

asafk
07-11-06, 10:46
דווקא הכפתור של הטרנספר זה לא מה שצריך להטריד אותך. זה לא משהו שמתקלקל, וגם אם זה יתקלקל, לא בעיה לאתר ולתקן, ולשלב גם בשטח עם קצת מאמץ. לדגם החדש יש ABS ויש מנוע יותר מתקדם (עם תזמון שסתומים משתנה). המנוע לא ממש קריטי, אבל ABS זה דבר חשוב ברכב, אם אתה לא היחיד שנוהג עליו.

אסף.

-->