PDA

צפייה בגרסה מלאה : אורך חיים סביר של קורונה פיניון



בוזי
01-11-06, 10:59
אהלן,
מהו לדעתכם אורך חיים סביר של קורונה פיניון ברכב שטח?
אני יודע שהשאלה כללית, הכוונה שלי, בהנחה והסרן לא עובר שום טראומה, הח' שמנים בזמן, ניקוז מים לאחר צלילות וכו'. להערכתי, קורונה פיניון מכוונים היטב מהמפעל יחזיקו Virtually לנצח.
הסכנה היחידה האורבת להם, היא סטליטים מתפצחים, ששבביהם יכנסו בין ה R&P וישמידו אותם.
מה דעתכם?





(הכוונה הנסתרת היא לברר אם יש לי סיכוי להחליף יחסי העברה תחת התירוץ של בלאי טבעי).

נמרוד
01-11-06, 11:39
(הכוונה הנסתרת היא לברר אם יש לי סיכוי להחליף יחסי העברה תחת התירוץ של בלאי טבעי). לא :smile:

איציק - 4X6ZH
01-11-06, 13:06
אחת המערכות שאורך החיים שלהם היה ללא גבול זה הדפרנציאל
ואז הגיעה הדפרנציאל החכם
וכמובן גם שאלות .?
האמת הדפרנציאלים החדשים אני לא בטוח .
*****
איציק

asafk
01-11-06, 13:14
בטויוטה שהיתה לנו, היו 613 אלף ק"מ כשקנינו אותה. גם הדיפרנציאל, כמו כל החלקים באוטו, היה מקורי. מכונאי שעשה לי טיפול לפני הטיול, אמר לי שלא כדאי להחליף שמן בדיפרנציאל, כי במילא הדיפרנציאל כבר ישן, והוא לא יחיה יותר מעוד 100-200 אלף ק"מ.... (הוא אמר שעם שמן חדש נתחיל לשמוע שריקה מהגג"שים).
בקיצור- אל תבנה על זה. הדבר שכן הולך ב100-150 אלף, זה הקלאצ'ים של הלימיטד סליפ (אם יש לך כאלה בצעצוע הקוריאני).

אסף.

בוזי
01-11-06, 14:03
טוב, תודה על התשובות.
כנראה ש320K ק"מ זה כלום בשביל דנה 44. ממה שהצלחתי לראות דרך פקקי המילוי והריקון, הדיפ' פשוט חדש. האמת שאפילו שאטם המכסה הוא מקורי מהמפעל, ולא נפתח מעולם...
נראה לי טיפשי להחליף יחסי העברה ולפגוע, אגב כך, באיכות ההרכבה הלא-פחות-ממושלמת, בה הדיפ' הורכב במפעל.
אז נישאר עם 3.73, לא נורא.

אגב, אסף, LSD - אין.

-->