התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ כננת WARN 9500I



yoni 110
04-11-06, 21:04
מי יודע מי משפץ כננות חוץ מהנפלד?
איפה אפשר לקנות ממסרים לכננת?
איפה אפשר לקנות כבל 8 מ"מ במחיר שפוי?

התחלתי לשפץ את הכננת, פרקתי לגורמים ראשונים שחררתי את הג"גשים שהיו תפוסים/ חלודים

הכל שופץ למעט הקלאץ שאני לא מצליח לשחרר את הג"גש שלו- הפך ליציקה אחת עם הבית.
החלק שכב יום בנפט ועוד יום בשמן מתוך ניסיון לשחררו- כמובן שללא הצלחה

יש רעיונות לעוד דרכים לשחרור?

tooshey
04-11-06, 23:17
שלום יוני
למלחמה בחלודה צריך סבלנות,יום לא מספיק.
תנסה גם טבילה בנוזל בלם (אפשר משומש),החומר מפרק חלודות עקשניות.
אני גם משפץ כננת וורן,אם יש לך תרשים פיצוץ,אשמח.
בברכה,טושי

yoni 110
04-11-06, 23:29
וואלה על נוזל בלמים לא חשבתי

מצ"ב תרשימים של 9000 ו9500, איזה דגם אתה משפץ? תן מייל ואני אשלח לך בPDF גם את המקטים של החלקים

יוני

gmb
05-11-06, 00:11
תקרא שרשור קודם שלי בנוגע לבעיה דומה
אני מאמין אפילו שאותה הבעיה בדיוק
תראה שם מה עשיתי בשביל לשחרר את החלק הנ"ל...

http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=7808&highlight=%EB%F0%F0%FA

רמי

סוזי המשתוללת
05-11-06, 00:32
יוני
נסה לחמם את החלק אפילו בתנור ביתי
חימום גורם להתפשטות וזו משחררת
כל השאר בהודעה באתר הצהוב

yoni 110
05-11-06, 06:33
ננסה את שיטת הקירור/ חימום
מודה שחשבתי על זה אבל קצת הפחיד אותי לחמם בגלל האופציה לעיוות החומר
נעדכן...

yoni 110
07-11-06, 10:44
אחרי יומים בנוזל בלמים ואחרי קירור וחימום- לא זזה רוורס
עוד רעיונות?

סוזי המשתוללת
07-11-06, 12:27
נפט קונים בתחנת דלק.
גריז קונים בחנות לחלפי רכב, או שמבקשים ממני 0.5 טיובה.
לגבי האין קלאץ זה חשוב, אותה עטרה חיצונית מחזיקה את הסבבת הראשונה, ומשולבת אל הכיפה החיצונית של גוף הכננת. השיניים שם מאוד עדינות. ניסון שילוב בתנועה, או ניתוק בעומס, יפגע בשיניים העדינות. באופן כללי, כאשר המשלב נמצא במצב חופשי, אותה עטרה (הטבעת המשוננת השניה בגודלה בעלת החריץ בהיקפה) מסתובבת במהירות גבוהה, ופועל יוצא מכן, שהסבבת הראשונה עומדת, ובהתאמה גם השניה והשלישית, ולכן התוף לא מגלגל כבל.
לעטרה של המשלב יש כיוון, צד אחד ישר וצד שני בעל "פזה"

גם אני חושב שאתה מנסה לשחרר משהו שאי אפשר לשחררו כי הוא חלק מהמכסה

*** הוצאת לנו את העיינים מהמקום עם הפונט בגודל צמיגי 44" ***

yoni 110
07-11-06, 23:39
נפט קונים בתחנת דלק.
גריז קונים בחנות לחלפי רכב, או שמבקשים ממני 0.5 טיובה.
לגבי האין קלאץ זה חשוב, אותה עטרה חיצונית מחזיקה את הסבבת הראשונה, ומשולבת אל הכיפה החיצונית של גוף הכננת. השיניים שם מאוד עדינות. ניסון שילוב בתנועה, או ניתוק בעומס, יפגע בשיניים העדינות. באופן כללי, כאשר המשלב נמצא במצב חופשי, אותה עטרה (הטבעת המשוננת השניה בגודלה בעלת החריץ בהיקפה) מסתובבת במהירות גבוהה, ופועל יוצא מכן, שהסבבת הראשונה עומדת, ובהתאמה גם השניה והשלישית, ולכן התוף לא מגלגל כבל.
לעטרה של המשלב יש כיוון, צד אחד ישר וצד שני בעל "פזה"

גם אני חושב שאתה מנסה לשחרר משהו שאי אפשר לשחררו כי הוא חלק מהמכסה

*** הוצאת לנו את העיינים מהמקום עם הפונט בגודל צמיגי 44" ***


אפשר הסבר בעברית? גם אנגלית הולך...
לדעתי (אם אני מבין נכון את הסרטוט) העטרה הזו אמורה לזוז לכיון הכבל במצב קלאץ פתוח- מה שלא קורה היום
הידית תקועה ולא מזיזה כלום

YoavR
08-11-06, 00:48
יוני,

פרק את ידית הקלאץ'. (שים לב לא לאבד את האטם, הוא לא נמכר בנפרד).
תן לכל המכלול לעמוד בנפט יומיים-שלושה.
אח"כ דפוק אותו עם כל הנשמה ממש חזק מספר פעמים על לוח עץ עבה עם הפתח כלפי מטה כמובן. עדיף לעשות את זה עם כפפות עבודה או להחזיק את הבית באמצעות סמרטוט אחרת זה ממש לא נעים ביד.

כשגליל הפלדה מתחיל לזוז תצרף עוד בלוק עץ באותו הגובה ומקם אותם בצורה כזו שרק הקייס מהאלומיניום פוגע בעץ ויש מקום בין שני הבלוקים עבור הגליל שיצא. תמשיך לדפוק את המכלול אבל קצת יותר בעדינות כדי לא לשבור את הבית שעשוי מיציקת אלומיניום (יקר).
צריך להתעקש בסוף זה יוצא!
מנסיון (רב).

אחרי שאתה מוציא את גליל הפלדה נקה אותו טוב טוב עם מברשת פלדה. את פנים הקייס שייף בעדינות עם נייר זכוכית עדין. בדוק שהגליל מחליק אל תוך הבית ומסתובב בתוכו ידנית על יבש. שני החלקים אמורים להיות מאוד קרובים במידות וכל חוסר מקביליות בכניסה וההוצאה של הגליל גורמת לו לכליבה.
בהרכבה שמן את פנים הקייס ואת הדופן החיצונית של הגליל בשמן גיר (רגיל) את שאר חלקי הגיר עטוף בכמות נדיבה של גריז מוליבדן.

אם לא מובן או שאני לא הבנתי צור קשר בה"פ

יואב

yoni 110
08-11-06, 13:57
בסוף יצא הגזר.....
אחרי 2 לילות בנוזל בלמים, עוד 2 לילות בנפט, לילה אחד בשמן ו3 פעמים של חימום וקירור


הניתוח הצליח, תודה לכולם

-->