צפייה בגרסה מלאה : צילצולים במנוע בגראנד
אני כבר לא יודע יש למישהו רעיון החלפתי כבר פלגים סט חוטים שמתי תוספים למיניהם אבל לא עוזר בעליות ארוכות עם קצת לחץ על המנוע הוא מצלצל.
גראנד 4.0L.
אצלי אותו סיפור עם 5200 .
תודיע כשתמצא את התרופה :???:
איציק - 4X6ZH
05-11-06, 19:35
תגיד זה המנוע שעבר " שיפוץ " ?
****
איציק :mad:
לי בהתחלה גם היו צילצולים כמו שהזכרתם , אך לאחר החלפת מכסה דיסטרביוטור
וסט חוטים ופלגים , הצילצולים נפסקו
אני לא יודע איזה מהדברים הוא זה שהפסיק את הצילצולים.
מה קורה עם בנזין 98?
אסף.
גם על בנזין 98 וגם על גפמ מצלצל
איציק - 4X6ZH
07-11-06, 10:32
המנוע עבר שיפוץ :confused:
אתה מוצא קשר בין השיפוץ לתחילת הצלצול ?
איזה פלגים מותקנים היום ?
אולי אולי הדלק \ תוספים שונים ומשונים שיהיה למנוע "טוב " אחרי השיפוץ ( דלק זה להיט לאחרונה )
מה הוחלף בשיפוץ ? בוכנות נעשה ליטוש ?
ראש מנוע עבר ליטוש ? כמה ירד מהראש ( בליטוש כמה ירד בגובה הכללי אולי הראש כבר שופץ בעבר )
אולי אולי אולי יש פיספוס במיקום הטימניג ?!
איזה סתם ראש הורכב ? מה היה עובי הסתם הישן שפורק מהמנוע .
*****
כמה קומפרסיה יש למנוע ? ( כמה יש כמה צריך להיות )
איך נעשה כיוון ההצתה ( גם כשזה ממוחשב אפשר למדוד )
מה זוית ההצתה המתקבלת עכשיו ? ( כמה בסרק וכמה ב 2500 RPM )
איזה מפלג יש למנוע הזה ?
יתכן ויש מנגנון שינוי הצתה במפלג ?
*****
זה מספיק להפעם
בתקווה שזה נותן לך חומר למחשבה וכיוון פעולה ....
*****
איציק
צילצולים יכולים להיות בגלל 1001 סיבות.
מנוע ה V8 שונה מה 4L לכן אם מישהו מצא תרופה ב 4L לא בטוח שהיא תעזור ב V8.
עקרונית.. במנועי V8 מעבר לבדיקות הרגילות של דלק, חוטים, מכסה מפלג, פלאגים ופיח במנוע, ישנו גורם חשוב שאף אחד כאן אינו חושב עליו, מקריאה בפורומים האמריקאים מחלה ידועה במנועי מגנום V8 שמצלצלים ברוב המיקרים זה בגלל אטם סעפת יניקה פרוץ.
לכן לפני שמחליפים את כל הנ"ל, להקדיש 5 דקות לפירוק צינור האויר שנכנס לבית המיצערת, להציץ לבית המצערת ואם יש שם סימנים לשמן מנוע, אם כן להחליף את האטם.
אני לא מאמין שאפשר לראות סימני שמן דרך המיצערת שבאים מכיוון אטם תחתון של סעפת היניקה!!!
ברגע שאטם סעפת תחתון פרוץ המנוע שואב את השמן ישירות לתא השריפה (זהו מרחק קצר מאוד)!!!
במידה ואטם זה פרוץ המנוע לא מייצר לחץ (אדי שמן ושריפה )בכל הנשמים העליונים .דבר הניתן לבדיקה ע"י בדיקת לחץ קצרה באחד הנשמים , כשסוטמים את השני(יש 2 נשמים) .
מנוע עובד בסרק.רק לא לתת ללחץ לעלות יותר מדי כי אפשר להעיף איזה מחזיר שמן החוצה!!!
במידה ואין לחץ=אטם סעפת תחתון פרוץ=המנוע שואב ליניקה את אדי הלחץ +שמן!!!
במידה והמנוע מייצר לחץ =אטם כנראה תקין!!!!
בכל מיקרה אם אטם פרוץ המנוע גם בולע שמן !!!
סע ליפני מישהו בלילה תן קיק עצבני אם תיראה עשן על הרכב אחריך ואחר כך הוא יגיד לך שהיה ריח של שמן אז זה זה.
כל זה נכון ל v8 .עד כמה שאני מכיר אותו!!!
צריך לראות איך בנוי המניפולד ב 4L אם באותה שיטה מפגרת של ה v8 אז לא כתבתי לחינם!!
בהצלחה.
ניראה לי כמו מכסה דיסטרבוטור או גניבת אויר מאיפה שהוא
ליפעמים אלו צרות שלא תצא מהם ביחוד אחרי שנגעו במנוע.
מסכנה שהגעתי אליה מזמן, לא לגעת!!! להחליך מנוע או גיר מיבוא קומפלט!!!אחד שניסגר פעם אחרונה במיפעל!!!!!!!!!
איציק לגבי השיפוץ נערך שיפוץ כללי כולל ראש בוכנות וכמובן אטמים וגם ליפני השיפוץ המנוע צילצל
החלק היחיד שעוד לא החלפתי זה מיכסה מפלג אני אחליף ונקווה שאולי זה יפתור את הבעיה.
בנוגע לשאר גדול עליי לעשות לבד אז אם זה לא יעזור נתחיל לחסוך ונחפש מכונאי טוב שיעשה את זה .
תודה על היעוץ המיקצועי הבאמת מלומד.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.