PDA

צפייה בגרסה מלאה : החלפת מרימים



shimixx
08-11-06, 00:28
מה העלות של החלפת מרימי שסתומים מבחינת חלקים? ואופן העבודה אשמח לקבל פרוט ברמה מדויקת

six 4 life
08-11-06, 03:45
350-400 ש"ח ל12 מרימים + עלויות שמנים

עבודה-
אפשר לנסות להשאיר את הראש על האוטו

צריך להוריד את מכסה השסתומים
לפרק את הנדנדים שעל הראש
להוציא את כל מוטות המרימים
ולנסות להוציא את המרימים הישנים עם מוט מגנטי בזהירות
באותה שיטה להכניס את החדשים

אפשרות שניה היא להוריד ראש, לשלוף את המרימים הישנים ולהחליפם בחדשים.

הייתי שוקל הורדת ראש, לראת את מצב הבוכנות, השסתומים, ומצבו הכולל, אולי הדפיקה עלולה לנבוע משם.


בהצלחה איש.

six 4 life
08-11-06, 19:41
אגב שימי
עלה לי עוד רעיון שממנו יכולה לנבוע הדפיקה
יש מצב, ולא קטן, שהדפיקה שלך היא מאחד מפיני הבוכנה.

בכל בוכנה, עובר פין עבה שמחבר בינה לבין הטלטל. יש מצב, לא גבוה אבל עדין מצב- שהדפיקה עלולה לנבוע מאחת הבוכנות.

אם לא בא לך לפתוח קרטר ולנסות קודם את המרימים, לא תפסיד הרבה, אחרי זה תעמוד עם מיסבי קראנק חדשים ומרימים חדשים.
אם עברה הדפיקה, מה טוב.

אם לא, לא הפסדת הרבה, רק עבודה וזמן.

למי שמעניין אותו איך הדפיקה נשמעת- הדפיקה בסרק לא מופיעה, רק שהמנוע מתחיל הילוך. כל הילוך.
דפיקה שנשמעת כמו קראנק, גם אחרי מיסבים חדשים. לכן אני חושד באחד מפיני הבוכנות.

טדי
01-12-06, 05:47
תעשה אוברול אולי זה יעלם
חחחח.....

יש דרכים לאתר מקור הדפיקה
אם זה הפין של הבוכנה אז ברגע שננתק חוט של הפלאג לאותה בוכנה יעלם הרעש
אם זה מלמטה אז לבדוק באותה שיטה אותה שיטה

אם הדפיקה מהמרימים ההידראוליים אז הגורם הוא לאו דווקה המרים או המוט אלא לחץ שמן נמוך שבסרק לא מצליח להביא מספיק שמן ללמעלה ואז יש נקישה מהמרים

מה שגורם גם לג'יפה שמיצטברת במרים ומקשיחה אותו


יש מכשיר סטטוסקופ שמים על האוזנים כמו דוקטור ושומעים

yoavshefer
03-12-06, 21:50
לדעתי{ולא אני לא טועה} חייבים להוריד ראש מנוע כדיי להחליף מרימים.
אז תוסיף לעלויות, אטם ראש.
ולא חייבים לרוקן את השמן, אבל רצוי{כנראה}.

shimixx
03-12-06, 21:55
הלחץ שמן תקין לחלוטין ועדיין לא זוהה מקור דפיקה בוודאות

אאורן
06-12-06, 21:08
350-400 ש"ח ל12 מרימים + עלויות שמנים

עבודה-
אפשר לנסות להשאיר את הראש על האוטו

צריך להוריד את מכסה השסתומים
לפרק את הנדנדים שעל הראש
להוציא את כל מוטות המרימים
ולנסות להוציא את המרימים הישנים עם מוט מגנטי בזהירות
באותה שיטה להכניס את החדשים

אפשרות שניה היא להוריד ראש, לשלוף את המרימים הישנים ולהחליפם בחדשים.

הייתי שוקל הורדת ראש, לראת את מצב הבוכנות, השסתומים, ומצבו הכולל, אולי הדפיקה עלולה לנבוע משם.


בהצלחה איש.


שלום.
האם החלפת המרימים ללא הורדת הראש היא פשוטה וניתנת לביצוע ביתי?
האם צפויים להיתקל בבעיות תוך כדי פירוק שלא תיארת?
תודה, אורן

six 4 life
06-12-06, 21:14
זה לא הכי פשוט כי-
אתה צריך מוט מגנטי עם מגנט חזק מספיק בקצה שלו כדי להרים משקל של מרים רטוב בשמן.
מעבר לזה- אתה צריך להיות עם סבלנות ו"לדוג" אותו שלא יפול מהמגנט חזרה למטה.

מבחינתך- הורדת ראש מנוע היא סיפור מסובך?
כי אם לא, אתה יכול לנסות את הדרך שציינתי- הצליח הצליח, לא הצליח- תוריד ראש, חצי דרך כבר עברת.
רק צריך לקנות אטם ראש עכשיו בנוסף למרימים שכבר קנית לאטם מכסה שסתומים (שכבר קנית).

בהצלחה.

six 4 life
06-12-06, 21:16
[QUOTE=six 4 life לאטם מכסה שסתומים (שכבר קנית).

בהצלחה.[/QUOTE]

ו- אטם מכסה שסתומים.

AvigdorAharon
07-12-06, 06:43
מבחינתך- הורדת ראש מנוע היא סיפור מסובך?
כי אם לא, אתה יכול לנסות את הדרך שציינתי- הצליח הצליח, לא הצליח- תוריד ראש, חצי דרך כבר עברת.
רק צריך לקנות אטם ראש עכשיו בנוסף למרימים שכבר קנית לאטם מכסה שסתומים (שכבר קנית).
בהצלחה.

וגם אטמים לסעפות.
קח בחשבון 4 שעות פירוק (לאדם יחיד) וכ 4 שעות הרכבה לשלושה אנשים.
כמובן שהזמנים רלוונטיים לחובבנים, ולא לעבודה במוסך.

אביגדור

tzagi
07-12-06, 07:21
וגם אטמים לסעפות.
קח בחשבון 4 שעות פירוק (לאדם יחיד) וכ 12 שעות הרכבה לשלושה אנשים.
כמובן שהזמנים רלוונטיים לחובבנים, ולא לעבודה במוסך.

אביגדור



fixed it for you

yoavshefer
08-12-06, 10:44
הדרך היחידה להחליף מרימים ללא פירוק ראש, זה רק אם אתה אורי גלר.

-->