PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה על ריינג רובר ודיסקברי



הארוך
08-11-06, 10:49
שלומות למומחים.

עברתי על הנושאים שיש באתר לגבי ריינג' נסעתי על כמה , לקחתי כמה לבדיקות ואין ספק שהרכב הזה מפנק את הנהג בצורה מדהימה אבל זה רכב שיכול להיות חור עצום בכיס ולרדת לשטח עם רכב שיחזור בגרר בגלל תקלות מכניות חשמליות לא בא לי- אז יש לי כמה שאלות :

א. האם יש מקום מומלץ לבדיקת ריינג'ים או דיסקברים ? (אפשר גם לחזור אלי בפרטי לגבי
השאלה הזו- אתם כותבים הרבה על גורואים- אפשר פרטים לגביהם) למכוני בדיקה אני לא
מעוניין ללכת כי התשובות שם ידועות מראש .

ב. האם יש הבדל בין הרכבים בתוך השנתונים של 95-99 . ישנו בחור נחמד שמציע ריינג' 98
הטוען שבדגם המודל של השנה הזו כבר פתרו אנשי רובר את מחלות הילדות שאיפיינו את
המעבר מהקלאסיק לניו ריינג בשנת 95 ולכן הריינג'ים של שנת 98 טובים משמעותית מהניו
הריינג'ים של השנתונים שקדמו להם. האם יש אמת בטענה זו ?


ג. האם למישהו ידוע על בעיות של הריינג' בהסבה לגז ? ( והאם גז זה אכן רק משנת 95 כי
ראיתי קלאסיק 94 שנראה ממש טוב וממה שידוע לי הקלאסיק ריינג' הוא רכב די אמין כך
ש אם אפשר להסב אותו לגז זה מעולה מבחינתי כי יש בו פחות חשמל מפחיד ויש יותר סיכוי
לטפל בו לבד).

ד. האם יש על מה לחשוב לטפל בריינג' לבד או שבעניין הזה הדיסקברי מנצח בגדול ?

ה. נניח שהייתם קונים ריינג' , כמה כסף בערך הייתם משאירים בצד למקרה של תקלות לא
צפויות ? וכמה בדיסקברי ?

ו. אולי בגלל כל התשובות לעיל עדיף בכל זאת לקנות דיסקברי בנזין ולהסב אותו לגז, או
שעדיף בכלל דיסקברי דיזל?

בתודה מראש לכולכם.

kuju
09-11-06, 09:10
ציטוט מטופ גיר ( topgear )
"
New Rangeys command big bucks, so go for a proper V8 and demand impeccable history. Cars this complicated are pricey to put right "

אם הבריטים חושבים כך מה יגיד שאר העולם ?

הארוך
09-11-06, 10:11
תודה על התגובה , קשה לי להאמין שיש בארץ ריינג'ים ללא רבב, נראה לי שהדרישה של טופ גיר היא דרישה טובה ונכונה אולם כזו שאין למצוא רכב שעומד בה. כך שיכול להיות שהתשובה היא בעצם דיסקברי. נראה לי שאם בטופ גיר כתוב PRICY במונחים של ארץ הקודש זה אומר ארנק מאוד מאוד שמן ואם יש משהו מפחיד עוד יותר מארנק שמן זה רכב שלא מניע בבוקר.

asafk
09-11-06, 10:26
מבחינת המכניקה, הריננג' דומה מאוד לדיסקברי 2 (כלומר- משנת 99), הסרנים והגיר, לדוגמה- חזקים יותר מאלו של הדיסקברי דור ראשון. המנוע הוא מנוע טוב ומוכח, די אמין. הבעיות מתמקדות בכמה תחומים עיקריים- קפיצי אוויר, אורך החיים שלהם הוא מספר שנים, ואז צריך להחליף. בד"כ מי שמחליף עושה זאת רק לאחר שהקפיץ כשל, ואי אפשר לנסוע. יש גם עניין עם יחידת הבקרה של כריות האוויר, שגם היא יקרה מאוד. זה אותו דבר גם במכוניות עם קפיצי סליל, רק קפיץ סליל שכשל עדיין נותן לך לנסוע לא מעט. ABS- לא מחלה, אבל חלק יקר, 12000 ש"ח למודול הABS, כמו במכוניות אחרות, גם יפניות, אבל כשזה הולך, זה כואב. מערכות חשמל בודי- צרה צרורה. יש ריינג'ים שאין בהם אף בעיה בתחום הזה, ויש כאלו שכל יום משהו אחר מתקלקל. התיקונים לא פשוטים ולפעמים גם יקרים ממש. זה אומר הרבה שעות של כאב ראש.
יש משהו בעובדה שמודל 98 הוא כבר עם פחות מחלות ילדות, בעיקר כי הרבה מרכיבי החשמל בודי השתפרו עם המעבר לBMW ואח"כ לפורד.
בשורה התחתונה- זה עלול להיות בור ללא תחתית, למרות שיש מקרים של ריינג'ים שכמעט לא מתקלקלים. הבעיה היא למצוא אחד כזה.
המון ריינג'ים באנגליה נוסעים על גז. שם זה מאוד מאוד מקובל למנועי V8.
ריינג' קלאסיק הוא במידה רבה דיסקברי בנזין (דור ראשון). לא שיא האמינות, אבל לא נורא. אם מקפידים על תחזוקה נכונה, הוא סה"כ אוטו טוב.

אסף.

הארוך
10-11-06, 13:19
אסף תודה. עשית לי קצת סדר בבלאגן.

R-IK
10-11-06, 15:52
יש לי מכר שמוכר ריינג (98) במצב מכאני וחיצוני מעולה ועד כמה שזכור לי עם היסטורית טיפולים מסודרת.
אם תרצה פרטים, פנה אלי בפרטי.

-- אריק.

botzon
11-11-06, 22:08
יש לי מכר עם ריינג', שעשה לו המון בעיות. הוא קנה אותו שמור עם קילומטראז' נמוך ולא הפסיק לצאת מהמוסך בגלל תקלות מחשב. בכל זאת, קשה לו להיפרד ממנו.

disckobi
15-11-06, 23:10
אהלן,
אם השימוש של הרכב יהיה גם שטח, לך על דיסקו, פחות רגיש.
הריינג' מפנק יותר ממרצדס אבל מחיר התיקונים דומה.
א. הגדר את הצרכים, שטח, נוחות, טיולי משפחות או סתם כי אתה אוהב רכב גדול.
ב. תקציב, במחיר של ריינג' 98, אתה יכול למצוא דיסקברי 2 דיזל כמובן- מכונה TD5, אמין יותר מדיסקו 1 וריינג' ביחד.
ג. אני הייתי ממליץ על דיסקברי בנזין, להסב לגז ויש לך תותח של אוטו, נוח מאוד, עבירות גבוהה ותענוג של רכב.

אם תרצה סיבוב בדיסקו או בריינג' תתקשר, לי יש דיסקו בנזין ולחבר יש ריינג'.

תתחדש
050-7707272

-->