הארוך
08-11-06, 10:49
שלומות למומחים.
עברתי על הנושאים שיש באתר לגבי ריינג' נסעתי על כמה , לקחתי כמה לבדיקות ואין ספק שהרכב הזה מפנק את הנהג בצורה מדהימה אבל זה רכב שיכול להיות חור עצום בכיס ולרדת לשטח עם רכב שיחזור בגרר בגלל תקלות מכניות חשמליות לא בא לי- אז יש לי כמה שאלות :
א. האם יש מקום מומלץ לבדיקת ריינג'ים או דיסקברים ? (אפשר גם לחזור אלי בפרטי לגבי
השאלה הזו- אתם כותבים הרבה על גורואים- אפשר פרטים לגביהם) למכוני בדיקה אני לא
מעוניין ללכת כי התשובות שם ידועות מראש .
ב. האם יש הבדל בין הרכבים בתוך השנתונים של 95-99 . ישנו בחור נחמד שמציע ריינג' 98
הטוען שבדגם המודל של השנה הזו כבר פתרו אנשי רובר את מחלות הילדות שאיפיינו את
המעבר מהקלאסיק לניו ריינג בשנת 95 ולכן הריינג'ים של שנת 98 טובים משמעותית מהניו
הריינג'ים של השנתונים שקדמו להם. האם יש אמת בטענה זו ?
ג. האם למישהו ידוע על בעיות של הריינג' בהסבה לגז ? ( והאם גז זה אכן רק משנת 95 כי
ראיתי קלאסיק 94 שנראה ממש טוב וממה שידוע לי הקלאסיק ריינג' הוא רכב די אמין כך
ש אם אפשר להסב אותו לגז זה מעולה מבחינתי כי יש בו פחות חשמל מפחיד ויש יותר סיכוי
לטפל בו לבד).
ד. האם יש על מה לחשוב לטפל בריינג' לבד או שבעניין הזה הדיסקברי מנצח בגדול ?
ה. נניח שהייתם קונים ריינג' , כמה כסף בערך הייתם משאירים בצד למקרה של תקלות לא
צפויות ? וכמה בדיסקברי ?
ו. אולי בגלל כל התשובות לעיל עדיף בכל זאת לקנות דיסקברי בנזין ולהסב אותו לגז, או
שעדיף בכלל דיסקברי דיזל?
בתודה מראש לכולכם.
עברתי על הנושאים שיש באתר לגבי ריינג' נסעתי על כמה , לקחתי כמה לבדיקות ואין ספק שהרכב הזה מפנק את הנהג בצורה מדהימה אבל זה רכב שיכול להיות חור עצום בכיס ולרדת לשטח עם רכב שיחזור בגרר בגלל תקלות מכניות חשמליות לא בא לי- אז יש לי כמה שאלות :
א. האם יש מקום מומלץ לבדיקת ריינג'ים או דיסקברים ? (אפשר גם לחזור אלי בפרטי לגבי
השאלה הזו- אתם כותבים הרבה על גורואים- אפשר פרטים לגביהם) למכוני בדיקה אני לא
מעוניין ללכת כי התשובות שם ידועות מראש .
ב. האם יש הבדל בין הרכבים בתוך השנתונים של 95-99 . ישנו בחור נחמד שמציע ריינג' 98
הטוען שבדגם המודל של השנה הזו כבר פתרו אנשי רובר את מחלות הילדות שאיפיינו את
המעבר מהקלאסיק לניו ריינג בשנת 95 ולכן הריינג'ים של שנת 98 טובים משמעותית מהניו
הריינג'ים של השנתונים שקדמו להם. האם יש אמת בטענה זו ?
ג. האם למישהו ידוע על בעיות של הריינג' בהסבה לגז ? ( והאם גז זה אכן רק משנת 95 כי
ראיתי קלאסיק 94 שנראה ממש טוב וממה שידוע לי הקלאסיק ריינג' הוא רכב די אמין כך
ש אם אפשר להסב אותו לגז זה מעולה מבחינתי כי יש בו פחות חשמל מפחיד ויש יותר סיכוי
לטפל בו לבד).
ד. האם יש על מה לחשוב לטפל בריינג' לבד או שבעניין הזה הדיסקברי מנצח בגדול ?
ה. נניח שהייתם קונים ריינג' , כמה כסף בערך הייתם משאירים בצד למקרה של תקלות לא
צפויות ? וכמה בדיסקברי ?
ו. אולי בגלל כל התשובות לעיל עדיף בכל זאת לקנות דיסקברי בנזין ולהסב אותו לגז, או
שעדיף בכלל דיסקברי דיזל?
בתודה מראש לכולכם.