צפייה בגרסה מלאה : ג'יפ צ'רוקי שנת 99 ידני דיזל - מה זה ?
זה עיסקה טובה ?
מה זה הדבר הזה ?
זה מאלו שניראים כמו וולבו סטיישן. סטנדרטי לחלוטין, יש ראשונה מודל 99 עם טסט לשנה.
זה משהו אטרקטיבי ?
איזה מנוע ?
גיר ידני .. ( את זה אני אוהב )
היעוד הוא להחליף את הפוקוס. לא יראה שטח אצלי ( ולפי מה שניראה, גם לא ראה עד היום .. )
עסקה טובה? תלוי במחיר ואם אתה רוצה אחד כזה...
בכל אופן,
מנוע 2.5 VM, גיר כמו של סופה (למיטב זכרוני).
השילוב נחשב למוצלח משמעותית מזה של הסופה.
אם הוא שמור ותקין, במחיר סביר (מחירון +-) זו עסקה לא רעה בכלל.
(יש לצביקה אחד כזה, נסה לקבל ממנו פרטים נוספים)
מבחינת מתלים/שלדה וכו' - זהה לצ'ירוקי הרגיל.
סער.
צביקה בר ?
הם רוצים מחירון
אבל לא דיברתי איתם כי הם שומרי שבת.
לא צביקה בר, tsvikac:
http://www.jeepolog.com/forums/member.php?find=lastposter&t=16267
http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.jeep.avtograd.ru% 2fCherokee%2fFAQ%2finfo.htm
סער
גיא, אתה מדבר על השחור הידני מול קפהנטו בחיפה ?
הוא חונה קבוע ליד המשרד שלי, יש לו צמיגי כביש (אפילו לא AT), ובשנתיים האחרונות ראיתי אותו אולי פעם אחת מלוכלך בבוץ .
לא ראה שטח, למרות יכולת שעולה על מרבית הרכבים באותה עלות.
אפי צ.
איציק - 4X6ZH
11-11-06, 18:10
אני לא יודע כמה כאלה יש בארץ
גם אני מצאתי ענין ברכב כזה
עד שראיתי את מפרט המנוע . מנוע דיזל מסילה משותפת :twisted:
לדעתי זה מנוע זלמנסון .
*****
איציק
ראיתי את ההודעה שלך אפי אחרי שהתחלתי לחפש מידע על האוטו.
הוא חנה ליד הבית שלי היום. ניראה כמו שרשמתי שלא היה מעולם מעבר לכביש.
הם לא עונים בטלפון ... .עדיין...
מה הכוונה איציק ?
זה אומר עגלה כמו ההילקס או גרוטאה כמו הדיסקו שהיתה לי ?
מעבר למנוע זלמנסון ( ובאמת תסביר מה זה אומר פה ? )
כל השאר זה צ'רוקי ?
יכול להיות לי מעניין אוטו כזה עגלה , רק שלא יבלה את חייו במוסך .... :evil:
איציק - 4X6ZH
11-11-06, 18:19
בקישור למפרט המנוע כתוב מפורש מנוע מסילה משותפת
אבל בתמונות זה מנוע דיזל בעל משאבת הזרקה אלקטורנית ( זה לא מסילה משותפת )
אולי הקישור לא תואם לתמונות ??
***
http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=ru_en&trurl=http%3a%2f%2fwww.jeep.avtograd.ru% 2fengines%2fVM%2findex.htm
******
איציק
איציק.
למה זלמנסון, תקרא היטב...
יש שני דגמים למנוע הזה, הדגם של ה 113 כ"ס ( מה שיש בצ'רוקי הנדון).
ודגם חזק יותר של 140 כ"ס ( בגראנד צ'רוקי עד 2001).
שני המנועים הם מנועי IVECO , לא רעים מבחינת אמינות.
90% מהצ'רוקים שיש באירופה ( ויש הרבה.....) הם כאלה - דיזל ידני.
לגבי הכח של הצ'רוקי הזה, יחסית לדגם הבנזין - עגלה.
בהשוואה לדיסקו/היילקס - מטוס קרב מתקדם.
לא לשכוח שהצ'רוקי קל משקל וקטן במידות יחסית לאחרים.
כן.. לצביקה יש כזה והוא מרוצה מבחינת האמינות.
איציק - 4X6ZH
11-11-06, 19:18
זה שיש בעולם זה יופי
זה שאין כאלה הרבה בארץ זה בעיה רצינית ביותר
זה שיש מנוע הפועל על מסילה משותפת וקוראים לו מנוע דיזל אני אומר לך זה זלמנסון בלי ניצרה .
כך מנוע כזה תדלק את הדלק הישראלי המצוי ונראה מה יהיה :( :(
תעלולי האיסוזו זה רק למתחילים :twisted:
ולמי שלא יודע אז באיסוזו זה מסילה משותפת .
****
איציק
מנוע VM ואמינות? המממ...
אבל הוא ידני. זה כבר טוב.
כשהדיזל המעפן יילך לעולמו, שווה לנסות להסב אותו למנוע 4.0 בנזין (חוקית. כי טכנית זה בוודאי אפשרי, בטח זול יותר מלשפץ מנוע דיזל) ואז תקבל באמת מטוס-קרב.
איציק - 4X6ZH
11-11-06, 19:24
מה יהיה ?
זה שאין אפשרות לכותב ההודעה לחזור לתקן ולהוסיף :evil: :evil: :evil:
****
איציק
איציק,
יום שבת בערב .. שקט. השכנים נירדמו
הילדים בדיסקוטק ...
אולי אתה יכול לכתוב כמה מילים על ההבדלים בין המנועי דיזל האלו ?
לא מבין בזה כלום.
האם מסילה משותפת זה מה שקורה באיסוזו שם כל הנוזלים עוברים באותו חור ?
איציק - 4X6ZH
11-11-06, 20:09
מנועי מסילה משותפת זאת פריצת דרך בעולם הדיזל .
לכל מנוע העובד בטכנולגיה הזאת יש את הבעיות שלו .
המיקרה של איסוזו הוא מיקרה קיצוני ביותר וספק עד כמה הוא ניתן לפתרון ( למרות כל קריאות שרות )
ימים יגידו ?
היתרון הגדול של המנועים האלה הוא זיהום אויר חסכון בדלק יעילות .... .
מערכת המרססים של המנועים האלה עוברת שינויים כל הזמן ( ראה איסוזו ) כנ"ל גם בחברות אחרות .
המנוע הוא מחשב אחד גדול מלא חישנים ומערכות עזר .
חלקי החילוף מאד מאד מאד יקרים ( וזה החיסרון הגדול )
עדיין לא קיים מספיק נסיון לשיפוץ ותיקון למרות שיש כבר כמה ניצנים ראשונים של מכוני שיפוץ למערכות מסילה משותפת .
לצערי בדרך כלל השיפוץ הוא החלפת חלקים :cry: :cry:
תחזוקת המנוע מחייבת עבודות תיכנות מורכבת ( נדרש גיבוי היצרן ) אתה לא יכול לבד !
לא ברור עד כמה המערכת הזאת תחזיק מעמד בעולם הרכב . כבר היום יש מערכות הנקראות דיזל אינזקטור. שזה שילוב בין מערכת המסילה המשותפת למשאבת הזרקה אישית לכל מרסס .
אומרים שזה יהיה העתיד
אחת הבעיות הגדולות של מערכת מסילת משותפת היא איכות הסולר ( בגלל הלחצים המטורפים כ 2000 אטמוספרות )
מבנה המרסס הנפתח חשמלית במתח גבוה יוצר שדה מגנטי הרגיש לשבבי מתכת .
איכות הסולר לא פעם גורמת לבלאי פנימי במערכת המשאבה ( המייצרת שבבים כתקלה ) ומכאן ועד
לכיבוי המנוע להפסקת קפה ..... וגרר !!! המרחק קצר .
*****
איציק
מה שיש בהיילקס זה משאבה אחת שיוצרת לחץ בצינור שמגיע לכל 4 המזרקים שניפתחים לפי איזה סדר מסויים באופן מכני ?
הבנתי נכון ?
או זה המסילה המשותפת ?
האם הוחלט חד משמעית שזה מה שיש בג'יפ ?
האם המצב בעייתי כמו באיסוזו ? או שזה סתם מסובך לתיקון ?
אני אשמח שיהיה ג'יפ בבית ואישתי עוד יותר תשמח שיהיה לה 4 על 4 ( זאת הסיבה שמוכרים את הפורד ) אבל אני לא מחפש צרות. ואם מוסו באותו מחיר יהיה עדיף מבחינת תחזוקה , לה זה בכלל לא משנה ולשטח יש את ההיילקס....
תודה לעוזרים בהחלטות.
חברה...
ריד מיי ליפס!!!
בצ'רוקי 2.5L TD אין!!! מנוע דיזל מסילה משותפת.
יש את הרגיל - טורבו דיזל 113 כ"ס.
ומנסיון נסיעה אחרי צביקה בעליות למצפה רמון, הצ'רוקי הזה לא פיגר אחרי גראנדים עם מנועי V8.
ד"א לגבי חלקים.
אולי הרבה אינם יודעים אך אותו מנוע נמצא בדגמים מסוימים של אופל, אלפא רומיאו, מסחריות קלות IVECO ו.... בריינג' רובר 2.5L רחמנא ליצלן...
אז אתה אומר זה מציאה ?
מעבר לזה, העובדה שהמכונית היא ביבוא אישי של מודל לא רגיל .. זה בעיה פה בארץ ? יש חלקים ? יש מי ש מכיר את האוטו ?
איך הם רוצים מחירון ? אם אין מחירון ?
כמה שווה כזה אוטו בהנחה שהוא תקין ? ונעזוב לרגע את הפחחויות הקטנות של חניה בעיר הגדולה ...
ואם כבר, אולי זה לא הפורום הנכון .. אבל כבר התחלנו פה.
אני קורא שכל בעלי הצ'רוקי מחליפים טרנספר .. למה ? זה קיט הנמכת יחס או ש ...
גיא היינו כבר בדיון של רכב שטח בתור פרייבט לאשה (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=5644) אם אתה זוכר. ואז הטיעון היחיד בעד רכב שטח מבחינת בטיחות היה הגודל והמסה.
אז זהו, שבצ'רוקי אין גודל ומסה. הרכב שוקל שני שליש מדיסקברי/פראדו/טרופר וכולי.
לגבי הרכב - כמו שהוא, מקורי, זה באמת פאקינג סטיישן שבקושי ראוי לשטח, מה שעושה את האוטו זה המנוע האדיר ביחס למשקל והפוטנציאל לבנות ממנו רכב שטח בקלות ועל בטוח. לקנות צ'רוקי, דיזל (113 כ"ס לעומת 190 בבנזין!!!), ידני, וזה בשביל להשאיר אותו מקורי ועל הכביש - חוסר הגיון מוחלט.
ואם כבר, אולי זה לא הפורום הנכון .. אבל כבר התחלנו פה.
אני קורא שכל בעלי הצ'רוקי מחליפים טרנספר .. למה ? זה קיט הנמכת יחס או ש ...
את קורא לא נכון. בעלי גראנד צ'רוקי עם טרנספרים מסוג מסויים (239, עם דיפרנציאל מרכזי מתוחכם מדי) מחליפים טרנספר. לצ'רוקי יש או טרנספר "אהבל" כמו של סופה, 231, או טרנספר 242 עם דיפרנציאל מרכזי ומצב 4X4 כביש - שזה בדיוק הטרנספר שאליו אותם בעלי טרנספר 239 מחליפים ...
נימרוד יקירי.
אני זוכר את הדיון ההוא טוב מאוד ומעיין בו לבד מידי פעם.
הבעיה היא שלא אני הוא זה שיסע באוטו הזה. לי טוב עם ההיילקס. אני אוהב אותו יותר כל מטר שאני עובד בו ....
אבל אישתי שונאת את הפוקוס שלה. היא זוכרת בערגה את הג'ימני, היא מפנטזת על טריוס חדש רק כי הוא 4 על 4 והוא גבוה מהפוקוס.
עם נשים אי אפשר לדבר בהגיון. היא רוצה ג'יפ !
זה כבר לא שייך לביטחות ולא שייך לאמינות ולא שייך לכלום. היא גילתה עכשיו שהפוקוס עושה 1:7 וחצי בחיפה בפקקים ובעליות ועם רגל ימין כבדה .... היא רוצה דיזל. היא רוצה שטח
היא רוצה גבוה
היא לא רוצה פג'רו קצר שיותר מתאים לדעתי
היא לא רוצה קורנאדו שיותר מתאים לדעתי
היא חושבת אולי מוסו ... אולי טרופר ... פתאום היא ראתה את הצ'רוקי הזה ופתאום היא מתעניינת בג'יפ - זה רק בגלל הדיזל.
לך תבין.
אני כבר הפסקתי לנסות.
וחוצמיזה ... ידוע שג'יפ לא קונים מהמוח אלא מהלב. והיא בטח מקווה שאני אזנח את ההילקס בשלב מסויים .... :-)
וזה בשביל להשאיר אותו מקורי ועל הכביש - חוסר הגיון מוחלט.
ופה נימרוד, עלית על הנקודה.....
איציק - 4X6ZH
12-11-06, 07:44
לטובת הדיון אני יכול להוסיף באמת ברצינות גמורה ( לפעמים אני ציני אני יודע )
בנושא רכב נשים מבינות הרבה יותר מכל גבר מצוי .
הם שומעות את את הרכב הרבה יותר טוב
הם יודעות מה טוב להם ( גיא אתה חושב שאתה יודע )
ובהחלט אפשר לפתח דיון רציני מה בדיוק האישה צריכה ( לא מה אתה חושב שטוב שיהיה )
****
איציק
ובהחלט אפשר לפתח דיון רציני מה בדיוק האישה צריכה ( לא מה אתה חושב שטוב שיהיה )
****
איציק
לא, לא, לא,
רק זה לא!
הדיון הזה עם איציק יתפתח תוך שלוש דקות, גג, לסוגיית "נשים מתוצרת זלמנסון" ואז כולנו נבין שאנחנו בבעיה רצינית. :D
אני דורש בתוקף שיתאפשר לנו להמשיך לחיות בבורות הנוחה הקיימת! 8-)
(אישה מתוצרת זלמנסון אפשר לסדר רק במוסך קזנובה...) :o
איציק, אני דורש ממך לרדת מהנושא לאלתר! :!:
יוני5
גיא
ג'ימי בנזין 4.3 ליטר יעשה את העבודה שאתה מבקש הרבה יותר טוב מהצ'ירוקי ויעלה חצי , החלקים עבורו הרבה פחות נדירים והרבה יותר זולים (מנסיון של סונומה כשהיתי סטודנט ) והוא יותר חזק ומפנק
סובארו פורסטר גם יותר נוח ומתאים למסימה ( תשאל את שכן שלך על איזה אחד שמור מאד למכירה )
רון
לטובת הדיון אני יכול להוסיף באמת ברצינות גמורה ( לפעמים אני ציני אני יודע )
בנושא רכב נשים מבינות הרבה יותר מכל גבר מצוי .
הם שומעות את את הרכב הרבה יותר טוב
הם יודעות מה טוב להם ( גיא אתה חושב שאתה יודע )
ובהחלט אפשר לפתח דיון רציני מה בדיוק האישה צריכה ( לא מה אתה חושב שטוב שיהיה )
****
איציק
איציק, עכשיו איבדת אצלי את כל הנקודות :-)
כמה פעמים מגיעה למוסך בחורה שיש לה תחושה שמשהו ברכב לא בדיוק בסדר אולי ?
ואתה מסתכל ואין טיפה שמן מנוע / מים ברדיאטור / או שניהם ? ...
כמה פעמים מגיעה אישה למוסך / תחנת דלק / הביתה ואתה שם לב במקרה שהיא נוסעת על הג'נטים בגלגל אחד או יותר ומי יודע כבר כמה זמן ....
נשים אולי יודעות איזה רכב אפשר לקנות בכמות כסף שיש להן ( או למה לא לקנות חדש מהחנות ? אפילו שאיציק אומר שזאת טעות מבחינת תחזוקה / אפילו שהאוטו מאבד 20% בשניה שחתמת אפילו שעוד לא ראית את האוטו בכלל )
או אולי הן יודעות מה כדאי לקנות מבחינת מקום לקניות / עגלות של הילדים / בגדים שאין להם מקום בארון ילדים / ספרי חוק כבדים וגדולים שאולי היא פעם תצטרך לאיזה משפט ... אולי ... ועל הסיבה הזאת לבד אני הייתי פוסל את הוולבו סטיישן כי יש תא מטען גדול ויש סיכוי לשטויות רבות שיגורו שם באופן תמידי.
לעניינינו, הבחור הזה לא עונה .... או שהוא לא מעוניין למכור או ש ....
איציק - 4X6ZH
12-11-06, 09:11
גיא !
לזה בדיוק אני מתכוון .
כלי הרכב שמגיעים במצב כזה בדרך כלל הם כלי רכב שנוהגים בהם גברים .
פעם פעם הוא היה במילואים ונתנו לו לעשות סיבוב על גיפ .... מכאן הוא כבר גיפאי מדופלם :lol:
פעם לסבא שלו היתה תקלה כזאת הוא בטוח שהלך המנוע ... ולמעשה אתה צודק אין לו שמן ;)
פעם בטיול בהצלבה הרכב הרעיש ומאז יש לו דפיקות ... לרכב אין בכלל דריאשפט ( כך הוא קנה את הרכב ) :shock:
אז בבקשה לא לקפוץ
תחזור הביתה בשקט בשקט ושמע מה היא אומרת 8-)
****
איציק
זה גבר זה ? ... חחחח
יודע כמה פעמים אמא שלי הרסה מנועים שנסעה בלי טיפת מים / שמן / שניהם ?
לעניינינו, הבחור הזה לא עונה .... או שהוא לא מעוניין למכור או ש ....
מנסיון שלי אל תותר. לי לקח חודש עד שבעל הרכב הסכים ללכת איתי לבדיקה וגם אז הוא שלח בא כוח כי לא מצא זמן להיפגש איתי.
בראשי היו אותן תהיות. 'הוא לא רוצה למכור, אולי מעוניין למכור לאחר' ועוד. העניין הוא שקבלתי החלטה: כל עוד הוא לא אומר שלי אישית הוא לא מוכן למכור, אני אשב לו על הזנב עד שיחליט למכור ולי כמובן.
וכך היה 8)
טוב
הייתי ראיתי
נסעתי
עכשיו צריך לחשוב
האוטו ניראה כמו וולבו סטיישן וככה גם מתיחסים אליו.
ולא נריב עכשיו אם דיזל על צ'רוקי זה טור או רע
מעבר למנוע סופה זה צ'רוקי, לטוב ולרע ...
עכשיו צריך לחשוב ....
(אני יודע שהשלב הבא יהיה - מתי אתה מוכר את הטנדר הנורא הזה שלך ... ? )
מוני אורבך
12-11-06, 16:24
גיא תפסיק להיות כול כך לחוץ.
רכב זה לא אישה - בכל המובנים ((-:
לא מתאים לך תמכור, מתאים תקנה.
מה הקטע, סך הכול ערמת ברזלים.
אז תקנה צרוקי דיזל, תמכור את הטנדר גרוטאה שלך, אז מה ???
תמיד תוכל עוד שנתים למכור את הצרוקי ולקנות שוב טנדר.
או כול גרוטאה אחרת שחשקה נפשך.
תתחיל לזרום גיא ...
כן מוני
אני זוכר לפני שבועיים שרשמת שאתה קונה מכוניות עם היסטוריה :-)
זה לא האוטו בשבילי
אני את הטנדר אוהב. טוב לי איתו.
מוני אורבך
12-11-06, 17:59
עם כול הכבוד (ויש כבוד)
צרוקי 99 ואפילו הייליקס הוא לא !!! יונימוג.
נכון כולם ערמת ברזלים, אבל יש ברזלים עם יותר "פאסון" מאחרים (-:
אגב - אני שמח שהגעת למסקנה שאתה אוהב את ההיליקס, זה לא נראה כך לפני חודשים...
א. אני שומר על זכותי לא להחליט
ב. עכשיו כשהוא מדוגם טוטאל - אין עליו ... הוא באמת כיף של אוטו
ג. לדעתי יונימוג זה דרעעק :) אבל כן אני ניקשר לאוטו ומשקיע בו ואז לא רוצה להחליף ...
גיא
ורמי ידידי תודה על הפירגון
המנוע הוא מנוע VM איטלקי לא זלמנסון ולא IVECO ולא מסילה משותפת
מנוע 2500 טורבו דיזל משאבה אלקטרונית (אגב כמו של רנו קנגו).
בדיוק כמו שמותקן בסופה רק מה שכאן קצת יותר מוצלח מבחינת ההתאמה.
VM הינה חברת בת של קריזלר שמיצרת עבורה מנועי דיזל לצ'ירוקי, לליברטי ,בעבר לגראנד, לווייאגר ותתפלאו גם לאלפה רומאו ליונדאי סנטה פה וגם לאופל וגם לפורד וגם לרובר ועכשיו תפלו לטויוטא לנד קרוזר הג'יפ 86-92.
http://www.vmmotori.it/en/01/02/00/index.jsp
בגדול הרכב O.K
אבל גיר רגיל דיזל ממש לא לאישה שנוסעת בפקקים וצריכה ללחוץ הרבה על הקלא'צ (רוצה להתגרש?)
ובנוסף לכך שהרכב הוא לא רכב שטח מן המעודנים ,אלה חיית שטח שמכוילת לנסיעה בשטח (ממש לא גראנד או איסוזו ) ולכן גם קשה וקופצני למדי יחסית למעודנים האחרים אני במקומך הייתי מעביר אותה לפאגרו ספורט .
שהינו דיזל אוטומאטי ולא בדיוק לשטח. גם יפה וגם אופה (זול).
חבל שלא נתן לתקן הודעה קודמת
מנוע טורבו דיזל + מצנן ביניים ו-EGR ומשאבת סולר אלקטרונית
115~125 כ"ס
אני במקומך הייתי מעביר אותה לפאגרו ספורט .
שהינו דיזל אוטומאטי ולא בדיוק לשטח. גם יפה וגם אופה (זול).
פג'רו ספורט?
דיזל - רק ידני. 99 כ"ס, עגלה בכל מצב.
בנזין - רק אוטומטי... 170 כ"ס, זה כבר נחמד בכביש, שתיין רציני.
שניהם לא משהו בשטח, אבל זה כנראה לא ממש חשוב.
דרור צודק
מוריד תכובע
כנראה שכחתי לקחת היום את הכדורים
רוצים עוד פרטים על המנוע בבקשה 118: כ"ס ב-4000 סל"ד
425OHV
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_VM_Motori_engines#R_425_DOHC
ועוד קצת על היסטוריה "המכובדת" של החברה משנת 47 ונקנתה ב-95 ע"י Detroit Diesel Corporation (DDC) bought VM Motori in 1995
http://en.wikipedia.org/wiki/VM_Motori
שהיום היא DaimlerChrysler AG. In 2003 Penske Corporation purchased a 51% stake, and today the company is co-owned by Penske and DaimlerChrysler (49% stake), and produces diesel engines for a variety of auto makers.
מי יכול לתרגם לי
טוב,
אני אגיד לכם משהו .. לא ישנתי כל הלילה... כבר התחלתי לחשוב על להחליף את ההילקס...
אבל נידרשת השקעה לא קטנה בשביל לעשות אותו ראוי לשטח. ( וההילקס כבר מוכן לקרב ומדוגם ברמת הבורג .. )
בתכל'ס, ראיתי את האוטו, נסעתי בו.
האוטו בתול לחלוטין. 170 אלף ק"מ ניקנה בארץ לא יבוא אישי. יבוא רגיל. טופל אצל בני בחיפה.
הבעלים, עושה רושם של אדם נחמד ( אם מתעלמים מזה שהוא עו"ד ... :-) ) אומר שיש את כל הניירת מאז שניקנה האוטו, ( הוא גם אומר שפעם הוא היה במסלול של ציפורי בקיץ עם האוטו ... ) , לא התעמקתי אם זה נכון או לא .... זחלתי מתחת לאוטו, לא לקחתי לבדיקת שלדה או משהו אבל ניתן להגיד שלא רואים אפילו שריטות על האבק שיש על המכלולים התחתיים ..
יש איזה תחושה של נידנוד כשמשחררים מכת גז והטורים יורדים.
האוטו סוחב טוב ( ביחס להיילקס ... ) בעליות של הכרמל.
מעבר לזה ...
היא תחליט בעצמה איזה אוטו היא רוצה. ואז היא כרגיל תאשים אותי ....
מי שמעוניין לדעת עוד דברים שלא רושמים בגלוי באינטרנט - שישלח לי ה"פ
חבר'ה
אני יורד מזה, בעיקר בגלל שטוב לי עם ההילקס במצבו הקיים.
ואישתי היא כמו כל אשה, לא החלטית לחלוטין.
בהצלחה למעוניינים.
ותודה רבה מאוד לכל המייעצים והעוזרים.
ואישתי היא כמו כל אשה, לא החלטית לחלוטין.
אני מקווה שאשתך לא קוראת את הפורום אחרת תתרגל למזרון של הכלב (:
ולענינונו יש למכירה את הפוראנר בכניסה לכרמליה בתחנת השטיפה של קלר שממבט מהיר תוך כדי נסיעה נראה שמור
AvigdorAharon
15-11-06, 08:27
איציק, עכשיו איבדת אצלי את כל הנקודות :-)
כמה פעמים מגיעה למוסך בחורה שיש לה תחושה שמשהו ברכב לא בדיוק בסדר אולי ?
ואתה מסתכל ואין טיפה שמן מנוע / מים ברדיאטור / או שניהם ? ...
כמה פעמים מגיעה אישה למוסך / תחנת דלק / הביתה ואתה שם לב במקרה שהיא נוסעת על הג'נטים בגלגל אחד או יותר ומי יודע כבר כמה זמן ....
נשים אולי יודעות איזה רכב אפשר לקנות בכמות כסף שיש להן ( או למה לא לקנות חדש מהחנות ? אפילו שאיציק אומר שזאת טעות מבחינת תחזוקה / אפילו שהאוטו מאבד 20% בשניה שחתמת אפילו שעוד לא ראית את האוטו בכלל )
או אולי הן יודעות מה כדאי לקנות מבחינת מקום לקניות / עגלות של הילדים / בגדים שאין להם מקום בארון ילדים / ספרי חוק כבדים וגדולים שאולי היא פעם תצטרך לאיזה משפט ... אולי ... ועל הסיבה הזאת לבד אני הייתי פוסל את הוולבו סטיישן כי יש תא מטען גדול ויש סיכוי לשטויות רבות שיגורו שם באופן תמידי.
לעניינינו, הבחור הזה לא עונה .... או שהוא לא מעוניין למכור או ש ....
אז זהו, שגם אני בדעה של איציק, אך לא עושה הכללות.
מנסיון, אשתי יודעת לפחות באותה רמה (ולפעמים אפילו יותר - יש הוכחות) של מוסכניק מצוי.
מי שלא מאמין, שיצור איתי קשר.
בשיא הרצינות,
אביגדור
האם משהוא בדק את הרכב הנדון (שירוקי SPORT שחור 99 דיזל, חונה בחיפה ) ?
ראה אותו ,יכול לספר עליו?
האם sport זה 3 דלתות או 5 ?
האם המכלולים תקינים - 4X4?
בקיצור כל מידע יכול לעזור.
תודה מראש
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.