צפייה בגרסה מלאה : תכנון שקיעת מתלים במצב "מנוחה"
השאלה היא כזאת כמה אם בכלל רצוי לתת למתלה לשקוע במצב מנוחה, האם יש יתרונות לעובדה שהמתלה סגור בחלקו במצב סטטי או של נסיעה חלקה , לעומת מצב שהמתלים דחוסים מעט נגד גובל למשל ופתוחים עד הסוף.
לא הבנתי עד הסוף. אתה רוצה ג'יפ לצורך העניין שהמתלה שלו פתוח עד הסוף כשהוא עומד, עם אפס מהלך פתיחה?
זאת השאלה, או יותר נכון מה בכלל תפקיד מהלך הפתיחה וכיצד קובעים כמה מסך מהלך המתלה ישמש לפתיחה וכמה לסגירה ומה ההשפעות (לשם המיקוד נאמר שמדובר ברכב שטח טהור ).
כללי אצבע מקובלים-
רכב מהיר (קופץ ונוחץ במהירויות גבוהות)- 1/3 ממהלך המתלה סגור במנוחה.
רכב נוח (נוסע לאט עם נוסעים)- 1/2 ממהלך המתלה סגור במנוחה.
כשמדובר בעומס משתנה- מצב עמוס 1/2, מצב ריק 1/3. אםאי אפשר, מוסיפים קפיץ עם שלב שני (כמו עלה עומס-יתר)
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.