התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מגופת ריקון מים בבלוק מנוע.



אייל
20-11-06, 10:27
בצידו השמאלי של הבלוק מעל התושבת מנוע יש מגופת ריקון מים. הבורג הוא מרובע (כמו ברגי המילוי של מכסה הדיפרנציאל) המידה גדולה מהינע רבע וקטנה מ-3/8. מה המידה והאם יש לקנות בוקסה כזאת?

אלון_ק
20-11-06, 10:33
אני מנחש שזה 5/16, כי 3/8>5/16>1/4. אני אבדוק בערב אם יש לי כזו בוקסה (רינג/רינג ראצ'ט טוב לך?).

במילימטרים זה בוקסה 8, זה יש לי בטוח.

מוני אורבך
20-11-06, 10:38
איל, אתה לא רוצה להתעסק עם הבורג הזה !!!

אחרי שנים שלא פתחו אותו משהו עלול להשבר.
הבורג או ההברגה או שניהם.
ואם לא ישבר עלול לנזול.
השנים שלוש ליטר שנמצאים במנוע אחרי שפותחים את כול הצינורות לא שווים את התעסוקה.
רק אם יש לך חשד שבמנוע רובצים משקעים בכמויות אולי כדאי להתעסק, אחרת עזוב אתו במנוחה.
אגב גם אז יש פתרונות.
אם בכול זאת זה לא רכב יום יומי ויש לך את הזמן והסבלנות להתעסק אם השטות הזו אתה יכול ליצר פתיחה מבוקסה שבורה. אני לא מצאתי משהו מתאים (האמת גם לא חיפשתי יותר מדי).

אייל
20-11-06, 13:37
מוני, הרעיון שעומד מאחורי הפתיחה של המגופה הוא הכנסת רגש חום לשעון חום נוסף.

אלון, תבדוק - תעשה משהו מועיל, אני אדבר איתך בהמשך.

איציק - 4X6ZH
20-11-06, 13:59
אתה לוקח סיכון גדול בנסיון לפתוח את הפקק הזה .
זה לא המקום לחיישן חום נוסף .
השעון יראה לך טמפרטורה כל שהיא אבל לא נכונה
אתה רוצה שעון חום נוסף מדוד חום שמן מנוע .
אתה רוצה נקודת חום מאד מדויקת . מדוד חום גזי פליטה .
****
איציק

מוני אורבך
20-11-06, 14:03
לא היתי ממליץ.
נמצא במקום מאוד מחורבן אם אתה דופק את ההברגה.
שלא לדבר על זה שההברגה לא מתאימה.
ואם יש לך נזילה יכול לדפוק את המנוע.
דווקא רגש החום של הסופה נמצא במקום טוב מאוד, ממש קרוב לצילנדר האחרון הצמוד לקיר האש. שם מתפתח הכי הרבה חום. למה אתה רוצה לשפר?

אפשר פשוט להצמיד גשש אל בורג על מכסה השסתומים.
אם אתה רוצה קריאה מאוד מדויקת של חום המנוע תמדוד את חום השמן בעקה. די פשוט להתקים על העקה גשש.

-->