התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חלקי חילוף לשעת חירום



DooM3
24-11-06, 10:04
באילו חלקי חילוף הבלאי הוא הכי גבוה בזמן נהיגה בשטח

ואילו חלקי חילוף כדי לקחת על הג'יפ כשיוצאים לטיול שטח

asafk
24-11-06, 12:53
בניגוד לאחרים שסוחבים איתם רכב שלם מפורק לחלקים, אני טוען שלא צריך כלום, במידה והרכב שלך תקין. תדאג לצאת לטיול עם רכב תקין, ולא תשתמש בחלקים שיש לך. אתה נוסע לשבור? אתה לא יכול לעת מה יישבר, אז לא חבל לסחוב סתם? יש כלי רכב עם נקודות תורפה ידועות (ציריות בלנדרוברים נעולים לדוגמה), ואז סוחבים את החלק הזה. הפתרון, לדעתי, הוא לחזק את נקודות התורפה מראש.
קח בחשבון שהעמסה של חלקי חילוף (וכלי עבודה יותר מהמינימום) מעמיסה על הרכב, ובשורה התחתונה מגדילה את הסיכוי לבלאי בגלל העומס המיותר.
מה כן? חוטי ברזל, צינורות גומי, דאקט-טייפ (בד), בנדים, אזיקונים, גאפר-טייפ (מתכתי), כלי עבודה בסיסיים, רצועות רצ'ט, ג'ק איכותי- כל מה שצריך כדי לאלתר תיקון שיחזיק עד החזרה לכביש והעליה לגרר.

אסף.

GodsFather
24-11-06, 21:45
לדעתי,מעבר למה שאסף רשם - דרייב שאפט אחורי (לאו דווקא חדש אבל שיהיה תקין),תושבות גיר ומנוע וזוג צלבים חדשים (כשמדובר בסמוראי כמובן) - מהסיבה הפשוטה שאלה דברים שנשברים כתוצאה מנהיגה לא בריאה / מזל נאחס - קפיצות ישברו תושבת תקינה ויפילו גיר וסלע לא במקום יעקם/ישבור גם דרייבשאפטים ואחורי הוא מה שצריך בשביל להמשיך לנהוג , אפילו אם זה חזרה לכביש והביתה ולא להמשיך בטיול...

סוזי המשתוללת
24-11-06, 22:28
כמ שאסף כתב ובייחוד בסמוראי
נקודת התורפה העיקרית היא קפיצי עלים שעברו כמה עירגולים והם מן הסתם ישנים ועייפים כך שכדאי להחליף אותם ואז אתה די שקט
מצד שני גם מאד קל לאלתר תיקון שיחזיק את כל הטיול כולל חזרה בטוחה הביתה עם רצ'ט וחבק עלים שמורכב משתי נדנדות ישנות

tomer s
25-11-06, 18:26
חבק עלים שמורכב משתי נדנדות ישנות

פרט והסבר.

combina347
26-11-06, 00:32
אני אסביר לך
עליך לקחת איתך שני פלאחים של ברזל וגודלם כגודל הנדנדות האורגנאליות ושני ברגים עם הברגה עד הסוף וכאשר ישבר לך קפיץ בדרך עליך להניח את הפלאחים הללו על השבר אחד מלמטה ואחד מלמעלה לחזק את הברגים וכך תוכל להמשיך את הטיול כאילו לא קרה כלום וזה עובד

-->