PDA

צפייה בגרסה מלאה : מחזור הדלק בדיפנדר - שאלה ובעיה



gali
01-12-06, 21:10
הרכב הוא דיפנדר 110 שנת 97.
האם בתוך המיכל ישנה משאבה המייצרת לחץ דלק כאשר המנוע עובד?

הבעיה התעוררה כאשר ניסיתי להחליף היום את מפריד המים המקורי באחד תחליפי ואיכותי, הכל עבד יופי עד שהמנוע עבד כדקה, לאחר דקה נוצר לחץ גדול במפריד החדש וסולר פרץ החוצה בריסוס דרך האטם.
חשבתי שאולי האטם לא הודק מספיק אז פתחתי ובדקתי את הגומיה, חיזקתי עוד פעם, הנעתי ואז לאחר כדקה הנ"ל פרץ בריסוס ממקום אחר בהיקף הגומיה.

למפריד החדש, בדומה לישן, ישנה כניסה ויציאה - כל הצנרת חוברה נכון.

המנוע לא גמגם ועבד תקין גם בזמן הפריצה.

למיטב ידיעתי אין בתוך מיכל הדלק משאבה אשר מספקת לחץ חיובי, אלא משאבת העזר אשר בתא המנוע יונקת את הדלק לאורך כל הקו אשר יוצא מהמיכל דלק, דרכה, ולמשאבת ההזרקה. האם טעיתי וביציאה מהמיכל יש לחץ חיובי?

אני יודע כי קו החזרות (לחץ חיובי) חוזר למיכל מנקודה אחרת (בחלקו העליון של המיכל).

אז למה נוצר לי לחץ חיובי בתוך המפריד מים ולא מתקיימת שם יניקה?

אשמח לתשובות, אני שובר את הראש ולא מצליח לחשוב על משהו בכיוון.

gp1
02-12-06, 23:11
גלי
למה להחליף מלכודת מים ? מה יש בה שיכול להתקלקל ?
הדבר היחיד שמחליפים בה פעם בכמה טיפולים , זה הבורג פלסטיק הלבן לניקוז . ופעם ב.... מפרקים את הכוסית לניקוי מושלם . (

ניסית להתקין חזרה את המלכודת האורגינלית ? יכול להיות שהחדשה פגומה מלכתחילה . ?
אולי התקנת אותה הפוך , [COLOR=Red]יש כניסה ויש יציאה לדברים הללו [/ [COLOR=Lime][COLOR=Yellow]במנגנונים כאלו יש הפרשי גובה בין צנרת זינה ליניקה או שסתום אל-חוזר ויש עעוד שיטות למיניהן .

gali
03-12-06, 18:44
אהלן gp1 טוב לשמוע ממך, שאלה שאלה.

למה להחליף? כי המקורית היא מלכודת מים ולא מפרידה מים באחוזים גבוהים. החדשה מפרידה 100% מים, מנסיון. התוצרת ד"א היא RACOR.
המקורית תקינה ולא קרה לה כלום. מעין הגדלת ראש; אפשר להמשיך ולהסתפק במקורית אבל המתכנן לא תכנן שבדרך מגלילות או בתי הזיקוק יחברו את המיכליות למוביל הארצי. אני מניח שבאנגליה כמיויות המים בדלק לא מגיעות לאלו שבארצנו בשנים האחרונות.

ידועים לי כיווני הכניסה והיציאה לחדש, הם מצויינים ע"ג המסנן (ישנה כניסה אחת ושתי אופציות יציאה - לנוחיות המשתמש). לא התבלבלתי בינהם והכל הותקן כראוי.
אתה צודק, ישנו ברז חד כיווני בחדש (עם גולה בפנים) על מנת לשמור על כיוון זרימה אחיד. אני בכיוון זרימה הנכון.
יש גם משאבה ידנית לפריים בכדי לא להכניס אוויר למע'.

למה לכל הרוחות יש לי לחץ חיובי במקום שלילי (סניקה) בקו הזה בין מיכל הדלק למשאבת העזר?
אם בכל אופן צריך להיות שם לחץ חיובי אז מהו?
לדעת גם מהי הספיקה בקו הזה תעזור לי לבחור את הדגם הנכון ביותר של ה RACOR.

gp1
03-12-06, 21:32
איזה דגם לקחת ? יכול להיות שהוא לא המתאים לך .
RACOR שייך ל- PARKER חברה מאוד מאוד ידועה . אני מצמיד לך לינק של המפרידים שלהם .


http://www.parker.com/EAD/displayCatalog.asp?menu_parkerid=77&menu_gid=38&menu_divid=609&catid=9814&catdesc=FUEL%20FILTRATION%20PRODUCTS


נראה לי שסדרה 200 הכי מתאימה (הכי טוב לשאול אותם ) . יש שם מספרי טלפון , הכי טוב לך להתקשר ולשאול , אני מאמין שתקבל מהם תשובה .

gali
03-12-06, 23:54
בחרתי מסידרה 200 (225R) עם מסנן של 30 מיקרון.
בכל אופן הוא נראה לא מתאים וחסרים לי נתונים של לחץ וספיקה ב TDI300 על מנת לבחור את האופטימלי.

אני יודע ש RACOR חברה טובה - אנחנו היבואנים שלה כבר 12 שנה לארץ.

gp1
04-12-06, 00:40
נסה את הלינק הזה

http://www.parker.com/RACOR/PRODUCTTABLES/TABLE-SPINON-LOWFLOW.JPG

kimron
05-12-06, 00:34
אינני בקיא ב 110 ...
אולי עקב גרביטציה...כאשר המיכל מלא והמפריד מתחת לגובה הסולר במיכל...

-->