צפייה בגרסה מלאה : לחץ שמן בגראנד?
מה צריך להיות לחץ השמן בסרק ובנסיעה ? והאים השעון אכן מדיק?
40-50 בסרק.
55-70 בנסיעה.
אצלי זה כך ומישתנה בהתאם לחום המנוע..
האם לחץ שמן מראה את מצב המנוע?.
אצלי הלחץ בסרק הוא45+ ובנסיעה 55 +המקסימום בשעון הוא 60 האם יש קשר לזה שהמנוע מעשן
לפעמים?
האם לחץ שמן מראה את מצב המנוע?.
אצלי הלחץ בסרק הוא45+ ובנסיעה 55 +המקסימום בשעון הוא 60 האם יש קשר לזה שהמנוע מעשן
לפעמים?
לחץ שמן נמוך מדי עלול להצביע על מייסבי גל ארכובה בלויים, אצלך הוא תקין ואין קשר לכך שהמנוע מעשן.
אם המנוע שלך מעשן שמן (מוציא עשן אפרפר-כחול ומאבד שמן) זה עלול להיות כתוצאה מבלאי טבעות בוכנה/ צילינדרים, בלאי גומיות מובילי שסתומים, אם מדובר במנוע 8 ציל' ישנה תופעה של פריצת אטם סעפת יניקה שמתוארת יפה בשרשור קודם.
http://jeepolog.com/forums/showthread.php?t=16720
משהו אמר לי לעשות פלשינג ביגלל שיכל להיות שהרינגים תפוסים האם זה הגיוני?
דוויד שלום
פלשינג טוב לעשות למנוע תקין !!!!!!!!
איך אתה יודע שהרינגים תפוסים????
אים בלאי המנוע שלך מוגבר ואתה עושה פלשינג ברוב המיקרים תקבל תוצאה יותר גרועה משהיתה לך קודם בגלל הסרת הפיח שסטם חופשים ומירווחים!!!
האם המנוע אוכל שמן?
טל
טל ערב טוב..
לרכב יש מוזות לפעמים הוא מעשן בבוקר בהנעה לפעמים לא ליפעמים ברמזור בערך חצי קלו ל1500 קלומטר לפי מה שבדקתי היום.
תיקון טעות לחץ השמן הוא כמו שגראנד כתב .
היה נדמה לי במקום 80 מישום מה ראיתי 60 לחץ שמן
הוא מעשן בסרק או בטורים גבוהים תוך כדי מאמץ(קיק דאון בעליה)?
כשהוא קר ,או יותר כשהוא חם??
אל תיבהל (עוד שאלות)
כמה קילומטר עשה המנוע?
האם אתה מאלה שמדביקים דוושה או מהרגועים של הסרק???
טל
המנוע מעשן בבוקר רק בזמן ההנעה לאחר כמה שניות הוא מפסיק לעשן
כמו כן לפעמים כשאני עומד ברמזור אני מריח ריח של עשן
הרכב עשה כ200 אל
אני מהרגועים לא עובר את האלפיים סלד .
קניתי את הרכב הזה בגלל הנוחיות שלו ו.
דוויד
אם זה מנוע 5.2 יכול מאד להיות אטם סעפת תחתון (דרעק של פטנט)!!!!!!!
אם אתה יודע מה זה מפתח טורק ,ואתה אחד שמרשה רק לעצמו לגעת בשלו אז תביט בשירשור קודם כמו שניר הציע לך ותיבדוק אם אכן זה זה!!
יכול ליהיות גם גומיות שסטומים שעושות בעיות בדרך כלל כשמנוע קר .אפשר ליראות לחץ גזי שריפה בנשמים כשזה קורה.
טל
צריך לפרק ראש בשביל זה ? איזה מוסך באזור פ"ת מיתעסק בזה?
דוויד אני מציע לך ליבדוק קודם כל לבד עם מישהו שמבין אם זו אכן הבעיה, לפי השירשור הקודם(נימרוד מערד), ליפני שתגיע למוסך כלשהו ויסתכלו עליך כאילו ירדת מהשמיים ואחר כך יבדקו מה עומק הכיסים שלך ומה יש בתוכם!!!!!!!
אם זו אכן בעיית אטם סעפת .סך הכל צריך לנתק כמה חוטים,לשחרר תושבת קידמית ברצועות, לשחרר את כל הברגים של הסעפת להרים אותה לשחרר את הברגים של הפח שמתחתיו יושב האטם המקולל!!!עבודה של גג 5 שעות .(תוסיך שלוש אפסים ל 5 וזה מה שיעלה לך במוסך).
גומיות שסטומים -פחות בעיה!!
אבל קודם כל תינעל על הסיבה.
מוסכים לצערי אני לא מכיר וגם לא רוצה להכיר ,זו אולי סריטה אישית שלי אבל זה נושא אחר.
טל
כפי שנאמר ע"י טל. אטם סעפת יניקה תקלה שכיחה ב 200K ק"מ.
לא מסובך מדי, לא יקר מדי להחלפה, רק קח בעל מקצוע שמכיר את המנועים האמריקאים.
לנוחיותכם - פרוצדורת בדיקה והחלפת האטם, חשוב להקפיד על ההרכבה הנכונה.
http://home.sc.rr.com/janet/TSB/09-05-00.htm
אגב.
לדעתי .. אם כבר מפרקים, ובא לך להשקיע במשהו לכל החיים של המנוע, ולהרוויח עוד איזה 16 כ"ס.
סעפת משופרת M1 2BBL של מופר פרפורמנס...
כ 400 $ ב US.
ערב טוב רמי
אולי תשחרר איזה טיפ!! מאיפה לך הפרוצדורות האלה???
גם אני רוצההההה
טל
אפשר לראות את הבעיה באטם מבלי לפרק כלום? למה המנוע ניראה מזה בעיתי.
אמ אתם מבינים בזה ולא אכפת לכם אני יכל לקפוץ איליכם איזה יום רק בישביל לראות...
דוויד אפשר ליבדוק בלי לפרק לפי פרוצדורה שכתבתי או שרמי שלח כרגע.
אין לי בעיה לעזור לך בבדיקה תשלח לי את הטל' שלך בפרטי ואחזור אליך
טל
תהנה..
http://home.sc.rr.com/janet/
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.